Skocz do zawartości

20mlody

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320i 2005
    245tyś przebiegu
  • Lokalizacja
    Racibórz, pow. raciborski, Śląskie

Osiągnięcia 20mlody

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak piszesz, zębatka do wymiany. Na allegro zestaw naprawczy około 40 zł. Też kiedyś rozbierałem zamek i miałem to samo do wymiany, z tym że u nie uleciał bolec od dźwigni która montowana jest w zębatce. A czy spotkał się ktoś z takim problemem. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=395642&p=2850628#p2850628
  2. Witam grono. Odgrzeje temat. Mam problem z zamkiem od kierowcy. Zamki wszystkie otwierają się i zamykają z pilota. Problem pojawia się gdy na zamkniętych zamkach z pilota, chciałbym otworzyć drzwi klamką od kierowcy, (tak jak nie wiedziałbym że auto jest zamknięte). Po otwarciu z pilota nie otworzą się już drzwi, muszę otwierać albo przez szybę od środka, albo przez drzwi pasażera. Problemu nie ma gdy zamykam i otwieram z pilota, bez szarpania za klamkę. Wygląda to tak jakby po zamknięci z pilota i szarpnięciu za klamkę coś blokowało zamek i nie pozwala na normalne powtórne otwarcie. Tak jakby bolec do końca nie odbijał. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Bmw e91 320i 2005 rok.
  3. Witam. Czy udało się rozwiązać problem? I czy wina leżała po stronie węża czy też po stronie korpusu od termostatu? Mam taki sam problem.
  4. https://czescidobmw.pl/vin/YQBW2/332202198/$*KwFDd2ZoOUUHOik4KBJsEhsPLyg2QkRDQhoXA0FICRUQBBISR1RDMQtVERgUVU8KFw1TXFUFFhkTVxIECkFSCggEEwE1UwRMU0oMCwwOAhtBUnoKUgIVFVJNVxkRZUFDQ05TDQkDTU5TEhwSNgpSGhxMBBpLUFVDQUVHRgoKGlMEFFRRSldXfnENQFIKAAAAAJmoLWA%3D$/232733/szczegoly-unitu/2093141381/lista-towarow/17127548221
  5. czy udało Ci się zamontować podsufitkę?
  6. Witam. Podepnę się do tematu. Czy ktoś miał problem z roletą szyberdachu, a dokładnie wie jak ściągnąć. Odkleił mi się materiał od podsufitki(rolety) i najlepiej było by to wyciągnąć żeby fajnie przykleić.
  7. witam ponownie silnik wymyty olej nowy wraz z filtrem i zong- niby wszystko dobrze z tą różnicą że auto nie zbiera się tak jak powinno tzn z niskich obrotów tak do 3,5 - 4 tyś obrotów potem już jest dobrze.wydaje mi się ze auto zbiera się lepiej na 4 biegu niż na 2. i teraz pytanie co tym razem?
  8. płukankę zrobię i olej też zaleje tak jak napisałem wcześniej czyli liqui moli longlife3 5w30 ja nie miałem żadnego błędu na desce, dopiero gdy elektromechanik podłączył bete pod kompa na vanosie były nie prawidłowe wartości , i skrajne ciśnienie oleju i stąd chyba pchneło go to tego by zobaczyć filter. t dobrze ze są zawory bezpieczeństwa które puszczają olej omijając filtr i odcinają moc, w przeciwnym razie silnik zatarty. z 2 strony dobrze i nie dobrze bo tak to syf do silnika idzie :)
  9. Powiedz czy plukac silnik. Bo olej wymienię w majówkę. A po za tym z moich obserwacji wychodzi wlasnie ze silnik przed zakupem zalany byl gestrzym olejem, powsal nagar a ja zmieniajac na castrola 5w30 poplukalem silnik i z tad ten syf. Poprzedni wlasciciel zauwazajac ubytki oleju postanowił zalac go gestrzym,albo wlali jakiegos doctora. Ja teraz zaleje go liqui moli longlife 3, zrobie plukanke specyfikiem tej samej firmy i filtr manna. Mam nadzieję że dobrze myślę?
  10. Dodam tylko ze filtr byl tak zawalony syfem ze go az zassalo trudno bylo go zdemontowac,wygladal jak klapsydra czasowa.
  11. Kod błędu nie wiem jaki byl,wiem tylko ze odpowiadal za vanosa.
  12. Jesli chodzi o cieplejsze dni to pojawialo się to dosc szybko , ale jesli chodzi o takie dni jak obecnie to auto potrzebowalo okolo 20 kilometrow i mocy brakowalo. Po usunieciu usterki przejechalem 50 kilometrow i jak narazie nic. Sprawdzianem bedzie majowy weekend. Bedzie trasa na strzal 350kilometrow. Jesli chodzi o sprawę 2 to jest moj błąd. Bo nie wiedzialem do konca jaki olej byl, a zalalem go castrolem fuu syntetyk. Filtr tez nie byl z najnizszej polki ale nie pamietam jaki.
  13. Ale są gorsze informacje, usunięta została usterka ale wciąż nie znana jest przyczyna. zacznę od początku. Auto posiadam od lipca zeszłego roku, zaraz po zakupie wymieniłem olej i filtry (jasna sprawa), po wymianie auto zaczęło brać olej, około 0.5l na 1000km, wymieniłem odmę i po około miesiącu od wymiany problem miną . I wtedy zaczął się problem z utratą mocy. pierwsze co zrobiłem to czyściłem elektrozawory ,ale nic to nie dało. Zebrałem opiłki z zaworów i udałem się do mechanika. wyszło ze filtr oleju strasznie zapchany, cały czarny. Od wymiany oleju zrobiłem 8000 km i filtr [BAD]. Nie wiem skąd syf i opiłki w silniku. i teraz są 2 opcje. Albo silnik na wykończeniu ( chodź chodzi normalnie bez jakichkolwiek dziwnych odgłosów, pracuje równo) Albo mogły być jakieś problemy przy wymianie seperatora oleju i teraz odbiło się to czkawką. Zastanawiam się nad wypłukaniem silnika tylko niech ktoś poradzi, czy tak czy nie i jak. Dziękuje z góry, Pozdrawiam
  14. witam wszystkich jestem nowy :) Mam też identyczny problem jak poprzednicy. A mianowicie spadek mocy po rozgrzaniu silnika. We wtorek 18-tego oddałem auto do speca . Dziś odebrałem auto od elektromechanika. po podłączeniu kompa, wyszedł problem z vanosem, a mianowicie silnik nie nadążał za wałkiem ssącym. co dziwne przyczyną u mnie był zapchany filtr oleju. nie mam zdjęcia, ale filtr wyglądał strasznie aż go zassało . zapchany filtr powodował zaniżone ciśnienie oleju, ale do takich wartości ze nie wyskakiwał błąd na desce rozdzielczej . Niskie ciśnienie oleju powodowało odcięcie vanosa i utratę mocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.