Skocz do zawartości

GrzesiekGD

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2007 LCI 520D

Osiągnięcia GrzesiekGD

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podziękowania dla Din76 za pomoc. Wszystko już u mnie działa. Panowie jeśli chodzi o wyłączenie funkcji NIC - Wykodowanie sekundy przemyślenia skrzyni automatycznej to znalazłem informacje z biuletynu BMW dla serwisów z 2009 roku, z niego wynika, że poza zwiększonym spalaniem nie ma to żadnego dodatkowego minusu w postaci zużycia skrzyni itd. Nawet jeśli klient po zakupie nie był zadowolony z dynamiki ruszania to serwisy mu to wyłączały, poniżej teks z biuletynu - wycinek: Important Note: The NIC (Neutral Idle Control) feature disengages the torque converter from the transmission when the vehicle is stationary in the Drive position; the service brakes are applied; and the engine is still in the warm- up phase. The NIC function eliminates engine load when vehicle is stopped, reducing fuel consumption. Although the EGS software changes (as listed above) are improving transmission comfort feel while still providing the benefits of the NIC feature, they still may not be acceptable for the most discriminating customers. In such a case, on a customer complaint basis only, deactivate the NIC function by performing the "Converter lockup clutch" retrofit, using the current Progman/ISTA P version. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się że można tą funkcje wyłączyć bez większych problemów dla silnika i skrzyni.
  2. W pierwszej kolejności zaktualizuj NCS plikami z Sp-daten e60 niektóre kody fa były niedostępne w starszej wersji, a to wyglada na zabytek :D podaj kod jaki pokazało to powiem ci czy jest dla e60, a tak swoją droga to po pojawieniu tego komunikatu wciskasz edycje FA i robisz porządek (nie w pliku ale konsola NCS) zapisujesz w jednym module aby na wszelki wypadek móc jeszcze raz edytowac jak wszystko OK to wpiszesz do drugiego modułu komunikacyjnego, bywa że ktoś usunie całe FA z obydwu modułów komunikacyjnych , już tak otwarzałem całe FA i to nie pojedynczy przypadek , nie ma wtedy komunikacji z NCS ,więc lepiej być ostrożnym . Tak za stary ściągnij sobie sp-daten od v49 w góre użyj coding tool do aktualizacji Dzięki Din76 ale po przeczytaniu 2 razy Twojej odpowiedzi nie bardzo wiem o co chodzi. :) Czy ktoś może podać link do pliku instalacyjnego inpa/NCS itd aby chodziło w autach od 2007 bez potrzeby aktualizacji, czy takiej instalki w ogóle nie ma? Albo chociaż wersję jaką należy zainstalować a poszukam sobie w necie. Wersja mojego NCS-a to V4.0.1
  3. Zainstalowałem ten pakiet z chomika inpa_5_0_2_10.0.0.4 Myślicie, że do E61 2007 LCI jest za stary?
  4. Chłopaki przy próbie zczytania danych CAS wyskakuje błąd jak poniżej. Czy ktoś wie co może być nie tak? http://www.grzegorzmm.nazwa.pl/allegro/1.JPG
  5. Ok dzięki, pytam bo gdzieś wyczytałem, że nie powinno się tak robić.
  6. Witam, muszę przywrócić moduł LM2 do ustawień fabrycznych a jego oryginalną zawartość przez przypadek skasowałem. Czy wystarczy zrobić to pustym man-em i wszystko wróci do normy tak jak wyjechało z fabryki?
  7. Witam, 1 cm to za dużo, powinien być trochę powyżej, ale nie 1 cm. Najlepiej zrób mu adaptację ręcznie lub programem i sam się powinien wyregulować. Ręcznie - na włączonym zapłonie trzymaj wciśnięty guzik od otwierania dachu tak długo, aż sam przeprowadzi adaptację. Będzie się zamykał i otwierał i sam się wyreguluje.
  8. Nie, akumulator jest nowy. Przed wymianą i po wymianie ten sam błąd. Dodam, że była robiona adaptacja akumulatora w Inpie. Poza tym dosłowne tłumaczenie błędu "Błędne podłączenie terminalu 30b" Najważniejsze pytanie co to jest i gdzie się znajduje Terminal/połączenie 30b w E61?
  9. Witam, jak w temacie w module LM i Inpie wyskakuje mi błąd 9CAA. Dosłowne tłumaczenie błędu to - Błędne podłączenie terminalu 30b Czy ten terminal to gniazdo z dużym czarnym przekaźnikiem w puszce bezpieczników w bagażniku? Szukam rozwiązania problemu od dłuższego czasu i nic innego nie znalazłem. Po wykasowaniu błędu póki nie przełączy się przełącznika świateł w pozycję AUTO lub manual błąd nie powraca. Jeśli chodzi o objawy to jest tylko jeden, mianowicie po zamknięciu samochodu i ponownym jego otwarciu zapalają się WELCOM LIGHT tylko wtedy jeśli auto stało zamknięte do 10-15 minut, jeśli stoi dłużej to już WELCOM LIGHT się nie zapalają. Czyli chyba jeśli komp uśpi się totalnie to już WELCOM LIGHT nie działają bo nie mają oddzielnego zasilania???? Czy ten duży czarny przekaźnik jeśli byłby uszkodzony może wywoływać taką sytuację? Czy odpowiada on w ogóle za coś innego? Poniżej zdjęcie z INPY, wyskakują tam 3 błędy ale 2 pozostałe to błędy rozładowującego się akumulatora bo za długo siedziałem w aucie bez zapalonego silnika i się powoli rozładowywał. Generalnie wyskakuje tylko ten jeden 9CAA Dodam tylko, że zgodnie z sugestiami z innych wątków, stron itp. wszystkie bezpieczniki na swoim miejscu i działają. Wody w bagażniku nie ma choć była i wszystkie moduły z bagażnika zostały wymienione. http://www.grzegorzmm.nazwa.pl/allegro/9CAA.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.