CzaroM51685050863
Zarejestrowani-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E34 M5
E91 330d
E60 535d
Osiągnięcia CzaroM51685050863
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
U mnie pod czas normalnej jazdy nie przekracza 100 stopni a pod czas butowania nawet do 110 dojdzie. Mierzone inpą podłączoną do icom. -
BMW e60 lampy LCI po lifcie do e60 przed liftem?
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na grisza1986 temat w E60, E61
Cześć wszystkim :hand: Zakładał ktoś może lampy przód do przed lifta 02,2005 xenon dynamic LCI?. Właśnie jestem po tej operacji no i wszystko się udało i błędów nie ma żadnych. Xenony skręcają i się poziomują chodź do tego trzeba było ciągnąc kabel z sygnałem PT_CAN_H i PT_CAN_L. Nie działa mi tylko doświetlanie zakrętów środkowymi lampami. Mógł by ktoś pomóc gdyż nie mogę nigdzie tego znaleźć jak to zakodować. -
Cześć Krzysztof_18 mógł byś napisać jak poradziłeś sobie z tymi błędami od xenon dynamic?
-
e90 320D problem z uruchomieniem
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na RadekGdynia temat w E90, E91, E92, E93
Cześć, ja swój problem rozwiązałem, okazał się rozrusznik. Widać po rozgrzaniu coś blokuje się w bendiksie. W każdym bądź razie wymiana rozrusznika załatwiła problem. -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Tego niestety nie wiem . -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Ja mógł bym Ci pożyczyć ale dopiero za 2tyg będę w domu. A skąd jesteś? -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
No tak w tym miejscu powinna być. Tu się nic nie różni. Zwróć może jeszcze uwagę na elektrozawory. U mnie one wyglądały dobrze A jednak okazały się być winowajcą. Powodzenia -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Jest różnica w miejscu gdzie u mnie są cztery kulki blisko siebie Ty masz w tym miejscu trzy . Jak nie widzisz to podeślij maila to wyśle Ci zdjęcia screenów bo na telefonie nie dam rady tu wkleić. -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Nie sądzę żebyś ją zgubił gdyż w tym miejscu gdzie Ty tej kulki nie masz nasze mechatroniki się różnią. Zwróć na to uwagę. -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
u mnie jest 9szt dwa filterki i dwie sprężynki http://oi65.tinypic.com/2co4z69.jpg http://oi66.tinypic.com/35crfjm.jpg -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Witam wszystkich U mnie problem był z kontrolą przełożenia biegów 4-5 kod błędu 4F8A (20362) skrzynia 6hp26 bmw e60 535d 05r przelot ponad 260tyś Objawy u mnie były takie że jadąc już na rozgrzanym oleju przy prędkości około 120km/h gaz wciśnięty w 80% następowało wyrzucenie czwartego biegu i nie zapięcie piątego wynikiem czego było że obroty silnika szły do końca a skrzynia wpadała w tryb awaryjny i zostawała na trzecim biegu aż do zatrzymania , wyłączenia i włączenia silnika. Po tym można było dalej kontynuować normalną jazdę. Szukanie przyczyny standardowo zacząłem od dynamicznej wymiany 4 tulejek, przelotki, oleju oraz miski lecz wiadomo że nie przyniosło to żadnych efektów. Olej był ciemny i nie śmierdział spalenizną i widać że był już wymieniany gdyż miska nie była już oryginalna. Olej Ravenol 6hp ATF i miska z filtrem ZF Drugim zabiegiem była wymiana płyty tłoczków i wyczyszczenie wszystkiego Olej po prawie tysiącu kilometrów wyglądał tak> http://oi65.tinypic.com/jiclsk.jpg a mechatronika w środku oraz tłoczki wyglądały tak http://oi65.tinypic.com/dvn6mb.jpg Więc tylko jeden tłoczek z sześciu ocalał Płyta separacyjna http://oi65.tinypic.com/15exqhe.jpg http://oi65.tinypic.com/mbhglj.jpg sprawdziłem również oporność elektrozaworów i wszystkie żółte i niebieskie takie same wartości oraz czarny jak na foto http://oi63.tinypic.com/33bl8n8.jpg http://oi65.tinypic.com/2m4u9np.jpg A więc wszystko umyte złożone i sprawdzone zamontowane do skrzyni http://oi65.tinypic.com/2whmvc7.jpg Olej zalany stan sprawdzony przy odpowiedniej temperaturze więc czas na test. Moje zadowolenie nie trwało długo a mianowicie do ociągnięcia temperatury oleju do 100 stopni i sytuacja się nie zmieniła. Adaptacja skrzyni i cała procedura nic nie dała. Ostatni pomysł to wymiana elektrozawrów od której się broniłem jak ognia bo koszt ich jest lekko mówiąc powalający. Ale cóż zamówiłem zawory jak i wcześniejsze i tłoczki płytę u kolegi gorik79 którego pozdrawiam gdyż zaoszczędziłem kilka dobrych złotych nie mówiąc o expresowych wysyłkach. :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: Więc od nowa, olej miska w dół i wymiana elektrozaworów :mad2: Oporności zaworów nieznacznie różniły się od starych i nie wiem czy to ma znaczenie http://oi67.tinypic.com/6izp5i.jpg Wszytko złożone http://oi68.tinypic.com/2q99y79.jpg olej zalany więc czas na test :shock: No i pełne zadowolenie wszystko działa jak powinno :lol: :lol: :lol: :lol: Bez żadnej adaptacji problem przepadł Kilka dni później trasa około 1300km bez żadnego problemu :lol: :lol: Jedyne co było i zostało to przy wrzucaniu z D na R szarpnięcie które czuć na całym aucie, chodź po wymianie tłoczków i płyty nie było go czuć do czasu kasowania adaptacji. Mam nadzieje że komuś ten post się przyda ja długo szukałem odpowiedzi na ten problem , dzwoniłem nawet do kilku warsztatów specjalizujących się w automatycznych skrzyniach ale tam się dowiedziałem że to na pewno pęknięte kosze sprzęgłowe i że oni oczywiście mogą to naprawić koszt to tylko 7k o ile nie będzie coś jeszcze. Dużo wskazówek przeczytałem na tym i innych forach. Mam nadzieje że nie zanudziłem a jeśli chodzi o zdjęcia to wiem że przydało by się więcej porządku :oops: pozdrawiam -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
W zasadzie nie wiem za co odpowiadają te tłoczki... Idąc tropem że jeden tłoczek na jeden bieg to powinno być ich 7 ( 6 do przodu i 1 wsteczny) :mrgreen: A ich jest tylko 6 :D Więc nie wiem :lol: Co się działo ze skrzynią.... Przy normalnym przyspieszaniu nie działo się absolutnie nic. Przy pełnym bucie miałem wrażenie że skrzynia przerzuca na następny bieg ale nie zapina lock-upa. I tak np z 1 na 2 przerzuciła normalnie, później na 2 jakby jechała przez 2-3 sekundy na pół sprzęgle i ostre spięcie lock-upa >>> 3 bieg i to samo co wcześniej. Dopiero jak lock-up złapał na 3 to dalej już zmieniał normalnie do końca. Po wymianie (dziś) zrobiłem tylko 10 km ale wydaje mi się że lock-up spina na każdym biegu zaraz po przerzuceniu czyli tak jak powinno być :cool2: Starej płyty nie użyjesz bo schodzi z niej materiał uszczelniający. Płyta, adapter mechatronika oraz miska poszła nowa. Wraz z XHP Flashtool skrzynia zasuwa lepiej niż sport w LCI :cool2: Dzięki mnichu za odpowiedź :D :D :D Robiłeś adaptację skrzyni po całym zabiegu? Mnie czeka ten sam zabieg jak wrócę z roboty gdyż mam problem że właśnie przy bucie nie zapina mi piątego biegu przy rozgrzanym oleju. Jak by ktoś wiedział jaką rolę pełnią tloczki w mechatronice bym był wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Przebieg wygląda na 500+ :lol: A jaki prawdziwy :?: :8) Miałeś jakieś objawy tak zużytych tloczkow? A jeśli tak to czy po wymianie ustąpiły? Wymieniłeś płytę separacyjną czy skrecileś na tą co była? Wie ktoś może jakie zadanie pełnią te tloczki takim ludzkim językiem? Pozdrawiam -
[E60/1] Regeneracja mechatronika skrzyni biegów 6HP26
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na Mateos temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Cześć Panowie A ja mam takie pytanie odnośnie adaptacji skrzyni a dokładnie procedury żeby to zrobić poprawnie i przy jakiej temperaturze oleju powinna być przeprowadzana?. Jak by ktoś miał dobre zniżki to potrzebował bym płytę separacyjną, tloczki i te cztery uszczelki między mechatronike a skrzynię.Jak by co proszę o pw Pozdrawiam -
E90 - aktualizacja sterownika silnika przez winkpf ??
CzaroM51685050863 odpowiedział(a) na dziqsek temat w inpa, ncs, nfs, winkfp, dis, sss
Jestem w stanie znależć ci jaki był poprzedni soft w EGS , zreszta tak samo w DDE Tool32 chociaż powiem ci że nie jest łatowo przywrócić old numer w Eserii (o wiele łatwiej jest F serii ) podaj vin i numer ZB sterownika silnika są numery zb z opcją bez DPF , ja już takie coś robiłem tylko zalezy jak wersja DDE nie we wszystkich taka opcja jest dostepna i teraz pytanie o soft w skrzyni czy masz prawidłowe FA i czy przez to ISTA P wybrała prawidłową opcję softu dla skrzyni automatycznej jesli chodzi o poziom integracji całego samochodu to raczej nie to problem z twoją skrzynią zczytaj FA , NCS i podaj razem z vin Dzięki kolego za odpowiedź :cool2: Czy mogę się do Ciebie odezwać na pw za jakiś tydzień lub dwa w związku z tym tematem? Obecnie jestem w pracy i nie mam dostępu do auta.