Skocz do zawartości

CzaroM51685050863

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 M5
    E91 330d
    E60 535d

Osiągnięcia CzaroM51685050863

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. U mnie pod czas normalnej jazdy nie przekracza 100 stopni a pod czas butowania nawet do 110 dojdzie. Mierzone inpą podłączoną do icom.
  2. Cześć wszystkim :hand: Zakładał ktoś może lampy przód do przed lifta 02,2005 xenon dynamic LCI?. Właśnie jestem po tej operacji no i wszystko się udało i błędów nie ma żadnych. Xenony skręcają i się poziomują chodź do tego trzeba było ciągnąc kabel z sygnałem PT_CAN_H i PT_CAN_L. Nie działa mi tylko doświetlanie zakrętów środkowymi lampami. Mógł by ktoś pomóc gdyż nie mogę nigdzie tego znaleźć jak to zakodować.
  3. Cześć Krzysztof_18 mógł byś napisać jak poradziłeś sobie z tymi błędami od xenon dynamic?
  4. Cześć, ja swój problem rozwiązałem, okazał się rozrusznik. Widać po rozgrzaniu coś blokuje się w bendiksie. W każdym bądź razie wymiana rozrusznika załatwiła problem.
  5. Ja mógł bym Ci pożyczyć ale dopiero za 2tyg będę w domu. A skąd jesteś?
  6. No tak w tym miejscu powinna być. Tu się nic nie różni. Zwróć może jeszcze uwagę na elektrozawory. U mnie one wyglądały dobrze A jednak okazały się być winowajcą. Powodzenia
  7. Jest różnica w miejscu gdzie u mnie są cztery kulki blisko siebie Ty masz w tym miejscu trzy . Jak nie widzisz to podeślij maila to wyśle Ci zdjęcia screenów bo na telefonie nie dam rady tu wkleić.
  8. Nie sądzę żebyś ją zgubił gdyż w tym miejscu gdzie Ty tej kulki nie masz nasze mechatroniki się różnią. Zwróć na to uwagę.
  9. u mnie jest 9szt dwa filterki i dwie sprężynki http://oi65.tinypic.com/2co4z69.jpg http://oi66.tinypic.com/35crfjm.jpg
  10. Witam wszystkich U mnie problem był z kontrolą przełożenia biegów 4-5 kod błędu 4F8A (20362) skrzynia 6hp26 bmw e60 535d 05r przelot ponad 260tyś Objawy u mnie były takie że jadąc już na rozgrzanym oleju przy prędkości około 120km/h gaz wciśnięty w 80% następowało wyrzucenie czwartego biegu i nie zapięcie piątego wynikiem czego było że obroty silnika szły do końca a skrzynia wpadała w tryb awaryjny i zostawała na trzecim biegu aż do zatrzymania , wyłączenia i włączenia silnika. Po tym można było dalej kontynuować normalną jazdę. Szukanie przyczyny standardowo zacząłem od dynamicznej wymiany 4 tulejek, przelotki, oleju oraz miski lecz wiadomo że nie przyniosło to żadnych efektów. Olej był ciemny i nie śmierdział spalenizną i widać że był już wymieniany gdyż miska nie była już oryginalna. Olej Ravenol 6hp ATF i miska z filtrem ZF Drugim zabiegiem była wymiana płyty tłoczków i wyczyszczenie wszystkiego Olej po prawie tysiącu kilometrów wyglądał tak> http://oi65.tinypic.com/jiclsk.jpg a mechatronika w środku oraz tłoczki wyglądały tak http://oi65.tinypic.com/dvn6mb.jpg Więc tylko jeden tłoczek z sześciu ocalał Płyta separacyjna http://oi65.tinypic.com/15exqhe.jpg http://oi65.tinypic.com/mbhglj.jpg sprawdziłem również oporność elektrozaworów i wszystkie żółte i niebieskie takie same wartości oraz czarny jak na foto http://oi63.tinypic.com/33bl8n8.jpg http://oi65.tinypic.com/2m4u9np.jpg A więc wszystko umyte złożone i sprawdzone zamontowane do skrzyni http://oi65.tinypic.com/2whmvc7.jpg Olej zalany stan sprawdzony przy odpowiedniej temperaturze więc czas na test. Moje zadowolenie nie trwało długo a mianowicie do ociągnięcia temperatury oleju do 100 stopni i sytuacja się nie zmieniła. Adaptacja skrzyni i cała procedura nic nie dała. Ostatni pomysł to wymiana elektrozawrów od której się broniłem jak ognia bo koszt ich jest lekko mówiąc powalający. Ale cóż zamówiłem zawory jak i wcześniejsze i tłoczki płytę u kolegi gorik79 którego pozdrawiam gdyż zaoszczędziłem kilka dobrych złotych nie mówiąc o expresowych wysyłkach. :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: Więc od nowa, olej miska w dół i wymiana elektrozaworów :mad2: Oporności zaworów nieznacznie różniły się od starych i nie wiem czy to ma znaczenie http://oi67.tinypic.com/6izp5i.jpg Wszytko złożone http://oi68.tinypic.com/2q99y79.jpg olej zalany więc czas na test :shock: No i pełne zadowolenie wszystko działa jak powinno :lol: :lol: :lol: :lol: Bez żadnej adaptacji problem przepadł Kilka dni później trasa około 1300km bez żadnego problemu :lol: :lol: Jedyne co było i zostało to przy wrzucaniu z D na R szarpnięcie które czuć na całym aucie, chodź po wymianie tłoczków i płyty nie było go czuć do czasu kasowania adaptacji. Mam nadzieje że komuś ten post się przyda ja długo szukałem odpowiedzi na ten problem , dzwoniłem nawet do kilku warsztatów specjalizujących się w automatycznych skrzyniach ale tam się dowiedziałem że to na pewno pęknięte kosze sprzęgłowe i że oni oczywiście mogą to naprawić koszt to tylko 7k o ile nie będzie coś jeszcze. Dużo wskazówek przeczytałem na tym i innych forach. Mam nadzieje że nie zanudziłem a jeśli chodzi o zdjęcia to wiem że przydało by się więcej porządku :oops: pozdrawiam
  11. W zasadzie nie wiem za co odpowiadają te tłoczki... Idąc tropem że jeden tłoczek na jeden bieg to powinno być ich 7 ( 6 do przodu i 1 wsteczny) :mrgreen: A ich jest tylko 6 :D Więc nie wiem :lol: Co się działo ze skrzynią.... Przy normalnym przyspieszaniu nie działo się absolutnie nic. Przy pełnym bucie miałem wrażenie że skrzynia przerzuca na następny bieg ale nie zapina lock-upa. I tak np z 1 na 2 przerzuciła normalnie, później na 2 jakby jechała przez 2-3 sekundy na pół sprzęgle i ostre spięcie lock-upa >>> 3 bieg i to samo co wcześniej. Dopiero jak lock-up złapał na 3 to dalej już zmieniał normalnie do końca. Po wymianie (dziś) zrobiłem tylko 10 km ale wydaje mi się że lock-up spina na każdym biegu zaraz po przerzuceniu czyli tak jak powinno być :cool2: Starej płyty nie użyjesz bo schodzi z niej materiał uszczelniający. Płyta, adapter mechatronika oraz miska poszła nowa. Wraz z XHP Flashtool skrzynia zasuwa lepiej niż sport w LCI :cool2: Dzięki mnichu za odpowiedź :D :D :D Robiłeś adaptację skrzyni po całym zabiegu? Mnie czeka ten sam zabieg jak wrócę z roboty gdyż mam problem że właśnie przy bucie nie zapina mi piątego biegu przy rozgrzanym oleju. Jak by ktoś wiedział jaką rolę pełnią tloczki w mechatronice bym był wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam
  12. Przebieg wygląda na 500+ :lol: A jaki prawdziwy :?: :8) Miałeś jakieś objawy tak zużytych tloczkow? A jeśli tak to czy po wymianie ustąpiły? Wymieniłeś płytę separacyjną czy skrecileś na tą co była? Wie ktoś może jakie zadanie pełnią te tloczki takim ludzkim językiem? Pozdrawiam
  13. Cześć Panowie A ja mam takie pytanie odnośnie adaptacji skrzyni a dokładnie procedury żeby to zrobić poprawnie i przy jakiej temperaturze oleju powinna być przeprowadzana?. Jak by ktoś miał dobre zniżki to potrzebował bym płytę separacyjną, tloczki i te cztery uszczelki między mechatronike a skrzynię.Jak by co proszę o pw Pozdrawiam
  14. Jestem w stanie znależć ci jaki był poprzedni soft w EGS , zreszta tak samo w DDE Tool32 chociaż powiem ci że nie jest łatowo przywrócić old numer w Eserii (o wiele łatwiej jest F serii ) podaj vin i numer ZB sterownika silnika są numery zb z opcją bez DPF , ja już takie coś robiłem tylko zalezy jak wersja DDE nie we wszystkich taka opcja jest dostepna i teraz pytanie o soft w skrzyni czy masz prawidłowe FA i czy przez to ISTA P wybrała prawidłową opcję softu dla skrzyni automatycznej jesli chodzi o poziom integracji całego samochodu to raczej nie to problem z twoją skrzynią zczytaj FA , NCS i podaj razem z vin Dzięki kolego za odpowiedź :cool2: Czy mogę się do Ciebie odezwać na pw za jakiś tydzień lub dwa w związku z tym tematem? Obecnie jestem w pracy i nie mam dostępu do auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.