Skocz do zawartości

szymon210

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymon210

  • Urodziny 1 Stycznia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    5 e60
    5 F10
    3 E91
    X1 E84
  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Zawód
    Chip Tuning, autoalarmy zabezpieczenia pojazdów.
    Car Audio
    Przyciemnianie szyb.

Osiągnięcia szymon210

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio same włączają mi się czujniki parkowania i na wskaźniku biegów przy wybieraku znika dioda, miga. Czy ktoś podpowie gdzie jest czujnik wybieraka? jak delikatnie na postoju ruszę gałką biegów to też włączają się czujniki i wizualizacja na ekranie. Może to jakaś częsta przypadłość? może kwestia czyszczenia jakiegoś swicha? ew wymiany wybieraka? BMW X1 E84 2010r 2.0 automat
  2. A czy ktoś mi może powiedzieć skąd taka rozbieżność w cenach filtrów? Oryginalny filtr z podgrzewaczem ok 1250,- Pasujący filtr Man ok 90,- + ew podgrzewacz jeżeli ktoś ma uszkodzony 110,- Czemu taka różnica w cenach? przecież filtr to filtr ;)
  3. Dziękuję za pomoc. U mnie żadne specyfiki do paliwa nie pomogły, klepanie na zimnym silniku oznaczało to że wtrysk leje i żaden szuwaks tego by nie naprawił... Wtryski założyłem nowe, kodowanie dzięki kolegom z forum prosta sprawa. Ważne jak by ktoś też wymieniał: kolejność wtrysków liczymy od chłodnicy - nie od rozrządu jak wiele osób mówi. Po zakodowaniu trzeba odpowietrzyć system - też jest taka funkcja w ISTA. Może komuś się przyda, ja robiłem to pierwszy raz. Montaż, demontaż, kodowanie około 1,5 godziny - w warsztacie za sam demontaż 600,- bo przecież BMW :cool2:
  4. a podpowie ktoś gdzie odszukać to kodowaniw wtrysków w ista?
  5. [F10 2.0 184km] U mnie też było terkotanie na zimnym. Dolewałem do paliwa i Valvolina do czyszczenia wtrysków i org BMW ogólnie wywalona kasa. Klepanie występowało częściej i czasem pojawiało się szarpanie przy dodawaniu gazu. Wtryski zdemontowałem i poszły do sprawdzenia, okazało się że na zimnym 4 podlewają są do wymiany i żaden szuwaks tego nie naprawi.. Mam komplet nowych wtrysków, ktoś może podpowiedzieć jakim programem je zakodować? bo nie mogę nigdzie odszukać jakiejś procedury? Będę bardzo wdzięczny
  6. Czy może mi ktoś podpowiedzieć czemu nie zapamiętuje mi zmiany ustawień,? edytuję plik w notatniku, zmieniam rozszerzenie na man, jak podglądnę plik to jest zmieniony na active, a jak wyczytam go ponownie ze sterownika to jest tak jak było
  7. szymon210

    320d - drgania wydechu

    U mnie pomogło wymiana wieszaków tylnego tłumika. Nie mogą być zamienniki! oryginał kosztuje w detalu 63zł szt. porównywałem z zamiennikami Bosala i jest zupełnie inna budowa tego wieszaka.. Oryginalny ma zatopiony metal, wygląda jak poduszka, w intercars nazywa się to łożysko tylnego wydechu. U mnie wydech na wolnych obrotach odchylał się o 2 cm w jedną i drugą stronę, te wieszaki go usztywniły. Nie kupować używki bo guma robi się miękka.
  8. Masz Logic7 ? z lewej strony w bagażniku masz wzmacniacz?
  9. O dziękuję za odp. A podpowie ktoś gdzie zakodować tą wizualizację w CIC?
  10. Czy któryś z kolegów może mi potwierdzić czy w CIC jest wizualizacja podgrzewanych foteli? czy tylko w CCC
  11. U mnie z tego modułu co jest na zdjęciu wychodzą 3 kostki 2 to są z przewodami do mat i jedna kostka w której jest zasilanie - czerwony z brązowym, masa brązowy, cienki brązowy z żółtym -masa i niebieski do modułu pod schowkiem. Tak samo wychodzą u mnie z drugiego modułu pasażera. Symbol mojego modułu pod fotelem to 9 182 128 01
  12. Moim zdaniem gdzieś brakuje masy i zamyka sie przez moduł. A to że fotele działają odwrotnie to bym zamienił sterowania, u mnie po podłączeniu też działały odwrotnie i zamiana pomogła.
  13. My używamy i polecamy prostowniki i startery NOCO to strona producenta: https://no.co/ Całkowicie bezpieczny inteligętny prostownik model 1500, super sprawa doładowania, podtrzymywania przy programowaniu, super wykonany, zgrabny i duża moc. Popatrzcie filmiki jak to działa, przetestowaliśmy sporo tego gruzu i przy tym uparcie zostajemy
  14. Zobacz poduszki pod silnikiem i skrzynią. W E60 MUSZĄ być oryginalne poduszki a nie zamienniki. Przerabiałem to u siebie, objawy tak jak mówisz delikatnie gaz i ustaje. Jedną poduszkę miałem zamiennik druga firmowa dla pewności kupiłem kpl i mam ciszę jak na BMW przystało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.