Skocz do zawartości

bierute

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia bierute

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, oo, to moje byłe auto :). PDC nigdy nie miało, lewarek wymieniałem ja (a raczej biały z SNB bo sam nie dałem rady :)). Auto było mocno czipsowane,, dlatego wymieniałem turbo, sprzęgło i dwumas... Środek w idealnym stanie...
  2. Niezła, niezła :) 8SF HIGHLINE SPORT 970 BUISNESS PACKAGE no niezła :) a co oznaczaja te dwa elementy wyposazenia?
  3. bierute

    Turbosprężarka w 530d.

    czy mozliwe było zniszczenie turbiny? jeżeli cokolwiek wpadło w wirnik to na bank. co z regeneracją? z tego co sie orientuję, to w 530d jest turbina ze zmienną geometrią łopatek. regenerowane turbo zmiennej geometrii łopatek juz nie mają (niech ktoś poprawi jak sie mylę), stąd może by inny odgłos pracy. ale turbina nie powinna latać w-kółko-macieju - jeżeli tak jest to ktoś kto zakładam turbo dał ciała, co wcale nie jest wyjątkiem - mi turbo po regeneracji założyli dobrze dopiero w trzecim warsztacie... także uzbrój sie w cierpliwość i poszukaj kogoś, kto sie na tym zna. a'propos regeneracji - drugi raz nie dam się namówić i kupię nową.
  4. miałem podobne objawy, ale u mnie w końcu kontrola trakcji w ogóle siadła. i okazało się że padnięty był właśnie czujnik kąta skrętu. trzeba było wymienić - koszt ok 700zł (nie pamiętam czy nowy, ale chyba nie) + programowanie w ASO.
  5. objaw, jakby na postoju olej dostawał się do wydechu, po czym, po odpaleniu auta i nagrzaniu wydechu spalał się - przez kilka minut, i jak się wypali dymienie ustaje...
  6. ja naprawiałem wyswietlacz od radia tu: meljey@go2.pl i jestem zadowolony - polecam.
  7. zapytaj w Boschu MABI na ul. Socratesa 7 w Wawie
  8. U mnie z kolei w 530d wypada 2 i czasami 4 bieg... tak jakby za słabo wchodził... dodatkowo, lewarek od biegów mocno chodzi w przód/tył przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. miał ktoś taki przypadek, co moze być przyczyną?
  9. bierute

    BMW 530d

    mi w Warszawie (głównie korki) spala ok. 10l/100km z klimą.
  10. Wczoraj została założona turbina. Przyjeżdżam po samochód - troszkę kopci na jasno, ale może to byc spowodowane resztkami oleju w układzie wydechowym. ok. wyjeżdżam. czuję, że auto nie zbiera się tak jak powinno, kopci coraz więcej. nagle trach... doczłapałem się do warsztatu. spadła rura do turbiny. musiało ja wydmuchac. CO SIĘ DZIEJE? samochód został w warsztacie, ale widzę, ze nie specjalnie wiedzą co robic... CO może powodowac takie efekty? rozszczelnienie kolektora, lanie olejem turbiny, przytykanie silnika? nie chciałbym w kółko wymieniac turbin, bo to i tak nic nie daje. COŚ MUSI BYC PRZYCZYNĄ takiej dolegliwości... jakieś pomysły?
  11. Turbina wraca z regenerowania już drugi raz - a wciąż przepuszcza olej, który spala się w układzie wydechowym, co powoduje fajne chmury siwego dymu... jaka może być przyczyna takiego walenia olejem? i jak ją zwalczyć? ale może od początku. regeneracja turbiny #1. po 2 tysiącach km turbina zaczęła wyć i kopcić. wyjęcie turbiny. połamane łopatki. turbiniarz mówi, że nagar albo inny syf wyleciał z silnika i połamał wirnik :zdziwko: wymiana wirnika, wyważenie. zalozenie turbiny. niestety mechanior zapomniał założyć odmy. ale i tak nie pojeździłem , bo z rury kopci nadal, olej cieknie. turbina wyjęta. okazało się, że rozszczelnił się też kolektor dolotowy. wymiana na sprawny. założenie zrobionej turbiny i [BAD]. olej wali do wydechu. wczoraj zawiozłem do mechaników zrobioną znów turbinę i czekam... turbiniarze mówili, że to wina albo złego odprowadzenia oleju z turbiny albo złego odpowietrzenia silnika, ewentualnie zbyt wysokiego poziomu oleju w skrzyni korbowej... co moze powodowac takie problemy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.