Skocz do zawartości

CHUDY1316

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CHUDY1316

  • Urodziny 08.04.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d 2012

Osiągnięcia CHUDY1316

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam pytanie do kogoś kto się trochę orientuje w CA. W mojej F11 był standardowy system stereo - został zmieniony na Gladen ONE 201 + Mosconi 130.4 DSP - kompem przeprogramowany ze stereo na HIFI - i ok grało ładnie (lepiej niż stereo) tyle że pojawiały się delikatne zakłócenia w głośnikach (bardzo cicho było słychać obroty silnika - lekki pisk) Następna konfiguracja to głośniki i wzmak jak wyżej tyle że podłączone poprzez moduł optyczny - z radia wychodzi zasilanie do tego modułu i dwa kable optyczne - z drugiej strony modułu jest 6x RCA. Kompem przeprogramowane na HK (Logic 7) (przynajmniej tak mi się wydaje bo EQ się pojawił) no i ok. Nic nie piszczy - zero zakłóceń, ale..... dźwięk jest dużo cichszy, tak jakby obcięty..... głośniki niskotonowe praktycznie w ogóle nie chodzą - nie wiem jak to opisać - dźwięk zrobił się taki pusty/płytki - zero jakiejś dynamiki - tak jakby to wszystko zaczęło chodzić na LOW PASS..... Domyślam się że w tym module mogą być jakieś filtry przeciwzakłóceniowe czy inne badziewie co daje taki efekt..... Niestety na tym module nie ma żadnego oznaczenia firmy czy czegoś innego..... I jeszcze jedna sprawa, którą zauważyłem - dźwięki PDC, dźwięki ostrzegawcze itp. są praktycznie niesłyszalne - w IDrive rozwalone wszystko na full a z głośników ledwo co je słychać.... I teraz pytanie Czy istnieje szansa że po podłączeniu się kompem pod wzmacniacz i naprawdę dobrym ustawieniu tego wszystkiego wyżej wymienione problemy znikną?? Czy trzeba kombinować coś innego?? Słuchałem w innym BMW zestawu Audio System X200 (chyba tak on się nazywał) podłączonego do Mosconi 80.4 i dawało to naprawdę ognia - ten mój niestety nawet iskry nie daje :) Chodzi mi o wiedzę teoretyczną czy to właśnie tak ma działać, a jak nie to jak ma działać :) I jeszcze dodam - że jestem umówiony z firmą która to robiła na dokładne strojenie jednak wolałbym mieć jakąś wiedzę zanim tam pojadę :)
  2. U mnie też cały czas włączona....
  3. Akurat się ciepło zrobiło to i serwis "przed" sezonowy się przydał :D
  4. wymienili... oczywiście nieodpłatnie. Jedyne o czym wspomniał mi "opiekun" to to, że jak wyciągnęli skraplacz to wyglądał jakby ktoś do mnie strzelał :) Ale fakt jest faktem że rozszczelnił się w górnym rogu przy prawej lampie - podobno właśnie w tym miejscu wadliwe skraplacze się rozwalają.....
  5. Odkopię trochę W Sierpniu wymieniali mi skraplacz na akcji serwisowej.... było super - chłodziło i wogóle.... W tym roku zaczęło robić się już ciepło więc w Warszawskich korkach postanowiłem się ochłodzić, ale okazało się, że nowy skraplacz jest tyle wart co stary..... rozpadł się :) Auto zaprowadzone do BMW AUTO FUS i zobaczymy jaka będzie ich decyzja w tej sprawie.... część wytrzymała około 9 miesięcy....
  6. Tak tylko informacyjnie do tematu Odkręcenie awaryjne śrub zabezpieczających + przykręcenie nowych śrub w ASO BMW to koszt 150zł netto Jakby ktoś jeszcze miał taki problem i się zastanawiał czy warto jechać do ASO Dla porównania podwórkowy warsztat za swoje "specjalistyczne usługi" - czyli odkręcenie 4 śrub zabezpieczających zażyczył sobie ode mnie 400zł brutto.......
  7. No i ...... śruby kupione za 140zł - odradzili mi te co miałem, za to powiedzieli żebym wsadził te ala torx - podobno trzeba się postarać żeby uszkodzić. Co nie zmienia faktu, że krótka wizyta przerodziła się w 3 dni bez auta.... Elementy eksploatacyjne zawieszenia już nie istnieją + wyciek z mostu.... A w grudniu na przeglądzie jeszcze wszystko było lalka.....
  8. Jedna śruba uszkodzona już wyjęta.... reszta siedzi ale nie ma klucza. na najbliższy piątek jestem umówiony na geometrię i wykręcenie tych śrub, no i wstawienie nowych z nowym kluczem.
  9. Witajcie Próbował ktoś do fabrycznego systemu podłączyć niefabryczny wzmak?? Chodzi o to że mam dobrą skrzynkę ze wzmakiem ktore chciałbym umieścić w aucie, bo jednak brakuje mi trochę basu w standardowym zestawie audio....
  10. Nasadka zerwa się w jednej śrubie zabezpieczającej i "środek" nasadki w śrubie został
  11. no właśnie zadzwoniłem do ASO i zero problemu Tą śrubę w której zerwała się złodziejka wykręcili mi u mechanika i o dziwo nie uszkodzili felgi...... resztę pojadę wykręcę w ASO i kupię nowy zestaw śrub (250zł)
  12. witam Czy miał ktoś przypadek że musiał odkręcić śruby zabezpieczające koła bez klucza?? Może ktoś robił to w ASO lub ma jakiś sposób nieinwazyjny :) ? Zna ktoś koszty takiej "operacji"?
  13. No.... Udało mi się znaleźć :D https://www.service-bmw.pl/ Jeżeli ktoś nie chce jechać/dzwonić to wyślijcie zgłoszenie - odpowiadają w parę godzin i mamy pełne info czy jest dla nas jakaś akcja serwisowa :)
  14. Rozszczelnia się. Ja już po akcji serwisowej. W skład akcji wchodzi skraplacz, czynnik i robocizna Ja, że byłem świeżo po kupnie auta to poprosiłem, aby zrobili pełen serwis klimy - kosztowało mnie to 480zł 2 strony wymienionych części i jakiś pierdółek typu śrubki, ale nie martwię się o klimę
  15. Także jestem po wymianie prawego miecha lub inaczej sprężyny pneumatycznej. Koszt w ASO 1660zł części 150zł robocizna. Czas operacyjny 1h-1,5h Boli strasznie jeżeli chodzi o finanse, ale sam bym tego nie zrobił (nie mam warunków), a do jakiegoś pana Zdzisia oddawać nie chciałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.