Skocz do zawartości

mareko1

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2006

Osiągnięcia mareko1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich, Mam mały problem ze sprawdzeniem poziomu oleju w aucie, mianowicie przy włączeniu w Idrive funkcji sprawdzenia poziomu oleju od razu wyskakuje mi komunikat ok i że poziom oleju jest na max. Dziwi mnie to trochę, bo jak wcześniej sprawdzałem poziom oleju to musiałem trochę przejechać a na wyświetlaczu pojawiał się komunikat "No measured value available: Update of engineoil level in proces" - teraz tego komunikatu nie ma i od razu pojawia się ok i wszystkie kreski zielone. Dodam, że jakieś kilka miesięcy temu pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju ( dwie kreski), dolałem, więc ok 250 ml oleju i pojawiła się dodatkowa kreska na wyświetlaczu z napisem ok. Teraz jak włączam sprawdzanie oleju to oprócz tego, że nie mierzy tak jak wcześniej poziomu oleju, tylko od razu daje komunikat ok, to zamiast trzech kresek jest max, czyli pięć kresek. Czy takie bez sprawdzania wyświetlanie poziomu oleju jest wiarygodne i skąd się wzięło te dodatkowe dwie kreski ( czyli ok .500 ml oleju)? Dodam, że robię naprawdę krótkie, ok. 3 km odcinki po mieście.
  2. Przytrzymaj chwilę dłużej na manetce przycisk "CHECK" to wyświetli Ci się czego dotyczy wykrzyknik.
  3. U mnie ciągle świeci na żółto, na wyświetlaczu ciągle pokazuje 500km do serwisu- poczekam jak spadnie do 0km do przejechania, czy będzie nadal świecił na żółto czy zapali na czerwono, a może wcześniej zapali na czerwono. Tak czy inaczej w najbliższym czasie czeka mnie wymiana tych klocków.
  4. dyzio255 jeszcze raz dziękuję za info. Mam jeszcze ostatnie pytanie, mianowicie czy ten komunikat wynika ze zużycia czujnika klocków czy też "idzie" prosto z komputera, tzn. komputer po wymianie klocków ma ustawione np. 25 000 km i przy ostatnich 1000 km zaczyna wyświetlać komunikat - u mnie na początku jak pojawił się komunikat miałem 800km do przejechania a teraz mam 500 km do przejechania.
  5. Dzięki za info. A przez ukryte menu również nie da rady skasować?
  6. Witam, Szybkie pytanie, czy żółta kontrolka Service i komunikat "Rear break pads" świadczy o inspekcji serwisowej czy o zużytych klockach tylnych? Pytam ponieważ nie wiem czy wystarczy tylko wykasować inspekcję czy jechać do mechanika i wymieniać klocki.
  7. mareko1

    Problem z kierownicą

    A nie masz jej czasami podniesionej maksymalnie do góry?
  8. U mnie w 530i, też silnik N52 pali również 17-18 l, co prawda ja robię bardzo krótkie trasy - niecałe 2 km do pracy, więc myślę, że to raczej norma ( w trasie spalanie 10l).
  9. mareko1

    Lubelskie

    Witam, Gdzie w Lublinie najlepiej podjechać na odgrzybianie klimy?
  10. Przewody sprawdzałeś tylko przy tej gumowej wtyczce, która wchodzi do rury ( zawiasu), czy też w jakiś sposób również te, które są w środku rury (zawiasu)? Jak Ci się udało dostać do tych w środku, to prośba o opis w jaki sposób się do nich dostałeś.
  11. Kolego Nogus patrzyłeś może wiązkę w kalpie? Mam zbliżony problem, również w E60, dzisiaj u siebie patrzyłem, ale wiązka schowana jest w zawiasie tak, że niewiele tej wiązki można zobaczyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.