Skocz do zawartości

kamvip

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318i

Osiągnięcia kamvip

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak jest valve. Zasada jest taka. Wybierasz markę oleju do którego masz zaufanie WŁASNE. Wchodzisz na wyszukiwarkę producenta - szukasz modelu samochodu - patrzysz jaki olej tam wychodzi i lejesz taki. Wymiana max co 15 tys średniego nawet oleju jest lepsza niż co 30tys km Long Life najlepszego. jak masz zaufanie do motula to weź motula. Ja do n46 2.0PB leje x-clean+ 5w30.
  2. Każdy które spełnia normę BMW. Możesz wybrać Motul, Ravenol, Millers. IMO - Bardzo dobre oleje robi Ravenol jest sposunkowo drogi -RAVENOL VMP SAE 5W-30 ale teraz mozna kupić CleanSyntho w granicy 200 zł za 5 litrów. Motul to będzie 5w30 X-Clean+.
  3. Przełóż cewkę na inny cylinder, zamień np 3 z 4. Niedomagająca cewka będzie pokazywać się już w przypadku kiedy jedziesz bez gazu obroty będą kolo tysiąca - agresywnie zaczniesz przyspieszac i będzie przerywać np kilka razy a potem jak zacznie się wkręcać na obroty to nie szarpie. Obstawiałbym układ zapłonowy ogolnie. Cewki świece do sprawdzenia. Jak nie zmieniałeś świec a nie wiesz kiedy były zmienione to zmień na dedykowane do tego silnika. jak nie pomoze to jedną cewkę możesz zmienić - albo dla świętego spokoju wszystkie. Beru są w porzadku. Bosche szybko padają niestety.
  4. Cześć, czy ktoś wie gdzie można dostać zamiennik napinacza rozrządu do N46 ? Widzę w necie tylko oryginały, ale febi też robił tylko teraz nie jest nigdzie dostępny. A może ktoś ma na zbyciu nowy ?
  5. A pytanie inne : w podobnej cenie są Ravenol 5w30 VMP do BMW TWINPOWER TURBO 5W-30, dlaczego nikt nie leje oleju od BMW ? Macie z nimi jakieś złe wspomnienia ?
  6. Cześć, Proszę o wypowiedzi osoby które zmieniały olej w skrzyni ? Czy po zmianie oleju była widoczna poprawa a pracy skrzyni i czy biegi wchodzą faktycznie lepiej ? Piszcie też jaki olej zalaliście. Ja myślę nad wymianą mam 220k przebiegu i skrzynie z oznaczeniem MTF-LT-3
  7. A jakie dokładnie były objawy ? Narastający pisk razem z lekkim ruchem kierownicy ?
  8. Witam, Ale nie wskazywała ona zużycia a jednak to było to ? BO ja jedną strone wymieniłem bo był luz na drązku.
  9. Forumowicze, Do 2.0 129km N46 PB co powiecie o Revanolu 5w30 VMP CLEANSYNTO nie USVO ?
  10. No tak, jestem pewny tego że piszczenia nie usłyszę.
  11. Witam, Podczas dłuższej jazdy po mieście czy w trasie pojawia się piszczenie z prawej przedniej strony wraz ze nagrzewaniem hamulców jest coraz głośniej najgorzej jak mocniej przez jakiś czas hamuje jednak piszczenie narasta kiedy lekko rusze kierownicą w lewo, natomiast jak dam lekko w prawo to ucisza się - te objawy skazują na to że to łożysko w piaście moim zdaniem Jednak pojawia się coś co wybija mnie z tropu - kiedy nacisnę lekko hamulec to pisk cichnie - co znów wskazuje na coś z hamulcami. Dziwi mnie to, że nie po wymianie tarcz i klocków przez dłuższy czas nic się nie działo, klocki i tarcze założyłem TEXTARA PRO +, jednak kiedy kręciłem samym łożyskiem to był zauważany dzwięk szumienia - mówię o samej piaście. W jaki sposób zweryfikować czy to na 100% łożysko z piastą ? Macie jakieś patenty na to ? dziękuje
  12. Miałem taki sam problem przy jeździe były odczuwalne nierówności na kierownicy. Wymieniłem początkowo końcówke i drążek było lepiej jednak dalej odczuwałem. Obstawiłem drugą diagnozę na łączniki stabilizatora i gumy. Przy wymianie łączników stwierdziłem że nie widać zużycia na gumach stabilizatora, znów poprawa jednak dalej lekkie odczucie, wymieniłem gumy stabliziatora na nowe choć tamte nie były na pierwszy rzut oka zużyte jednak były już spękane trosze od zewnątrz i korozja z "uszu" które trzymają również na nie wpłneła po wymianie wszystko wróciło do normy. Założyłem gumy SWAG 30 zł sztuka, łaczniki MEYLE HD 140 komplet.
  13. Witam, Czy ktoś się orientuje jakie dokładnie jest łożysko w sprężarce klimatyzacji w bmw e90 ? mam sprężarkę która ma z przodu śrubą na torx a nie zwykły sześciokątny łeb. taka jak na zdjęciu :
  14. Witajcie, Czy napotkał się ktoś kiedyś z takim problemem że inpa rozłącza się po uruchomieniu silnika ? Dokładniej : mam zapłon - inpa działa normalnie mozna wszystko sprawdzić odpalam silnik - po kilku sekundach rozłącza się z interfejsem? kabel to VIAKEN Interfejs USB do BMW K DCAN PRO we wtyku OBD2 16pin
  15. A wiec najpier normalnie CAS potem w ECU 4 mot ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.