Skocz do zawartości

MaatOhewetBi

Zarejestrowani
  • Postów

    600
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525i 2.5 (218km) PB
  • Lokalizacja
    Nowhere

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MaatOhewetBi

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć po ostatnich mrozach (dzisiaj -15) pojawiła się u mnie drobna usterka (?) klimatyzacji. Otóż w trybie auto, dmuchawa ogrzewa tylko szybę, czyli cała moc na szybę. Muszę ręcznie ustawić rozdział dmuchawy na tułów oraz nogi. Teraz pytanie, co zacząć sprawdzać w pierwszej kolejności? Czy są jakieś czujniki temperatury przy nogach, tułowiu?
  2. Ja też mam komforty, ale kierownica wraca tak jakby do ustawienia domyślnego, lub bezpiecznego tak żeby łatwiej było wysiąść z auta. Ma to sens, bo kierownicę ustawiam zawsze bardzo nisko. Może dlatego tak się dzieje. W każdym razie drażni mnie to i wolałby aby kierownica pozostała w położenie które ustawię. Czy możesz rozwinąć instrukcję krok po kroku? Ja wiem, że zapisanie do pamięci polega na ustawieniu odpowiednich pozycji fotela, potem wciśnięciu przycisku z literką "M" a na samym końcu wciśnięciu przycisku z numerem "1" lub "2" tak żeby zapisać ustawienie do odpowiednich "banków" ("1" lub "2"). U siebie to robiłem, ale bez skutku - kierownica po wyjęciu pilota ze stacyjki wraca w ułożenie jakby domyślne/bezpieczne.
  3. Generalnie cała dyskusja chyba prowadzi do tego, że tylko aplikacja dedykowana "zrobi robotę" tylko boję się konsekwencji niepoprawnego zakodowania. Czy ktoś wie co się stanie gdy np. zakoduję funkcję np. z literówką? Czy ECU będzie wtedy do wyrzucenia?
  4. Zgodzę się z przedmówcą, bimmer-tool to świetna aplikacja do podstawowej diagnostyki. Czytanie, kasowanie błędów, wypalanie DPFa. Mam ją cały czas, ale używałem głównie jak miałem diesla. Wówczas jak jechałem w trasę to włączałem wypalanie dpf i było super. Po mieście samo zatrzymywanie auta zatrzymywało ten proces.
  5. Mam Bimmer Tool - pełną wersję i jest bardzo przydatna, ale niestety nie posiada wielu funkcji. To raczej apka do diagnostyki BWM aniżeli kodowania. Szukam dalej.
  6. Cześć, jakim narzędziem można wyłączyć zmianę pozycji kierownicy za każdym razem gdy wyciągam kluczyk? Ew. którym narzędziem można zakodować funkcje, bez znajomości kodowania, tylko za pomocą GUI?
  7. Dziękuję Panowie za pomoc, okazało się że faktycznie uszkodzony był wtryskiwacz. Po jego wymianie - problem został wyeliminowany.
  8. Mój silnik to 2.5i (218 km) N52 B25. Ten problem pojawia się po odpaleniu, pod dłuższym postoju, np. z rana, po pracy (8h postoju). Wczoraj 2 razy zgasiłem i odpaliłem i problem ustąpił. Poza tym ten problem nie pojawia się zawsze, ale pojawił się jakieś 2-3 tygodnie temu. Dodam że zawsze ten sam błąd czyli 2E33. Podejrzewałem akumulator, bo sprzedawca aku twierdzi że w BMW musi być super aku...nie wiem na ile to marketingowy bełkot. Na pewno dobry aku muszę kupić, ale czy on może powodować problemy z wtryskiem?
  9. MaatOhewetBi

    E60 - błąd 2E33

    Cześć. Mam pytanie, czy słaby aku może powodować problemy z wtryskami? Wiem, że są elektroniczne. Na pewno u mnie aku jest słaby i wymaga wymiany, a błąd 2E33 który u mnie się pojawia raz na jakiś czas trochę mnie dziwi. Myślałem, że w silnikach benzynowych wtryski raczej nie padają. Miałem sporo aut, kilkanaście z silnikami benzynowymi i nigdy nie miałem problemów z wtryskami. Czy faktycznie taki błąd może świadczyć o uszkodzonym/wadliwym wtryskiwaczu?
  10. Bardzo dziękuję za streszczenie, full komplet. Naprawdę serdecznie dziękuję!
  11. Cześć! Dzisiaj musiałem zrobić dolewkę płynu chłodniczego do swojej 525i i nie byłem w stanie rozpoznać koloru płynu:-( Daltonistą nie jestem...ale 8 kolorów jestem w stanie rozpoznać;-) Anyway, czy możecie napisać jaki oryginalnie powinien być płyn do e60 z roku 2005 (silnik 2.5 218 km PB+LPG)? Poza tym, czy jest gdzieś możliwość sprawdzenie oryginalnie zalecanych płynów do BMW? Chodzi o olej, płyn chłodniczy, hamulcowy itp.? Domyślam się, że może być to "głupie" pytanie, ale w instrukcji nie mam tych danych a każda strona z częściami podaje różne dane. Z góry dziękuję za pomoc i chęć pomocy. Miłego wieczoru Panowie!
  12. Dodam jeszcze że 70 % SOC w bimmertool jest bez zmian. Przed wypięciem IBS, SOC było maksymalnie 40%. Wnioskuję że teraz coś zakłamuje odczyt.
  13. Cześć, czy słaby akumulator (SOC = 70%) może powodować że sterownik LPG Zenit może nie przełączać na gaz? Ostatnio zacząłem mieć problemy z klemą IBS i ją rozłączyłem. Po tym czasem auto nie przełącza się na gaz mimo iż przełącznik mruga diodami. Wtedy muszę wypiąć bezpiecznik i wpiąć na nowo i załącza się od razu.
  14. Cześć, czy występuje zamiennik czujnika poziomu oleju do BMW 2.5 (218km), symbol silnika: N52B25AF? Czytałem w internecie i oglądałem na YouTube, że są dostępne tańsze zamienniki, ale do innych silników. Do swojego znalazłem tylko oryginał w cenie 800 zł wzwyż. Chodzi mi o sensowny zamiennik. Proszę o pomoc i pozdrawiam 🙂
  15. Dziękuję za pomoc. Problem rozwiązany, przy okazji naprawy nawigacji, która się wyłączała, elektronik dołożył mi AUX. Za kompletną naprawę, wgranie PL języka, najnowsze mapy zapłaciłem 800 zł. Czas naprawy to zazwyczaj kilka godzin, ale u mnie był to 1 dzień roboczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.