Skocz do zawartości

Susin

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI 320d N47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Susin

  1. Do sprawdzenia kabel masowy silnika i rozrusznik. Miałem taką samą sytuację w E90, podobno obudowa i elementy w środku rozrusznika rozszerzają się podczas nagrzewania od silnika i wyrobione elementy zawieszają się przez co bendiks nie może wystrzelić😁 Ja wymieniłem rozrusznik na regenerowany i przy okazji znalazłem że kabel masowy trzymał się na 3 drucikach
  2. Mam taki sam problem, szukałem info na forum i widzę że jest kilka tematów właśnie z brakiem ogrzewania po stronie pasażera. W większości pomagała jedynie wymiana nagrzewnicy. Można sprawdzić czy klapki mieszające powietrze działają poprawnie w ISTA. Poza tym to nie wiem, sam planuję wypłukać układ chłodzenia w najbliższym czasie.
  3. Tak działa IGR w alternatorach w BMW. Kiedy dodajesz gazu zmniejsza się obciążenie żeby nie tracić mocy.
  4. Nie wiem jaki masz silnik ale sprawdź sztangę od turbo czy nie lata luźno
  5. To jest po prostu komunikat o dużym poziomie rozładowania baterii, auto może normalnie odpalać ale napięcie na akumulatorze spada o ileś tam za dużo. Może być tak że pobór prądu w spoczynku jest za wysoki przez takie urządzenia. Podładuj porządnie akumulator to powinno to zniknąc :cool2:
  6. Wszystkie silniki z końcówką C czyli montowane już od 2008 roku spełniają EURO 5, ale nawet jeżeli zmieniłbyś silnik na taki to niestety samochód nadal będzie miał poprzednią normę bo homologację dostaję się na całość a nie tylko silnik. Napisz do BMW żeby wysłali ci świadectwo homologacji, znajdziesz w nim tabelkę z wartościami emisji spalin i będzie wiadome jaką normę spełnia twój samochód. U mnie wygląda to tak
  7. Sprawdź czy w trakcie tego falowania nie domyka się klapa gasząca, najlepiej to widać po tej sprężynce na dolocie. Często jest tak że ta klapa jest zarzygana olejem i zaczyna świrować
  8. Susin

    F30 DPF

    Jeżeli końcówka wydechu jest czarna to w pierwszej kolejności sprawdziłbym czy DPF jest w ogóle na swoim miejscu :D
  9. Te żarówki na długich świecą na żółto bo przy DRL jest na nich niższe napięcie, ok 9V jak pamiętam. Nie ma takich żarówek (a przynajmniej nie słyszałem :D ) które przy takim napięciu świeciłyby na biało a przy 14V się już nie spaliły. Pozostaje żyć z tym albo wymienić lampy
  10. No ja nie wiem, dodałem do VO, przekodowałem EPS pustym manem i efekt był taki, że na postoju kierownica lżej chodziła :8)
  11. Jak masz halogeny to szukaj takich co wyglądają tak Nie trzeba nic przerabiać, odkręcasz dekielek i wymieniasz wsad
  12. Jest jakiś sposób na dopisanie ilości popiołu? Jakiś czas temu skasowałem adaptację i od tamtego momentu pojawiają się u mnie skoki sadzy przez co dpf wypala się praktycznie co chwilę
  13. Dodaj do FA w CAS $522 i jeszcze raz pustym MANem przekoduj, jak nie pomoże to w LMA poszukaj KALTUEBERWACHUNG dla świateł mijania i ustaw na nicht_aktiv
  14. Przekoduj moduł pustym plikiem MAN, zaciągnie sobie ustawienia domyślne z vinu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.