Skocz do zawartości

Patrol1987

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Patrol1987

  • Urodziny 25.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118d 143KM - 10.2007

Osiągnięcia Patrol1987

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Zanim kupiłem moje e81 jakiś imbecyl zmienił panel klimy na klimatronik, pomimo tego że według VIN jest klima manual, kupiłem więc pasujący panel manualny wsadziłem i nawiew działa tylko na szybę, bez względu jak go nastawię :mad2: jak tylko włożę stary panel klimy automatycznej wszystko wraca do normy , w FA jest kod 530 czyli tak jak powinno być. Co polecacie zrobić i sprawdzić ? Podstawy kodowania ogarniam. Proszę Was o pomoc
  2. Też jestem ciekaw czy ktoś próbował, na filmiku wygląda fajnie, chociaż jak dla mnie to trochę za szybko się otwiera.
  3. Uruchom silnik, naciskaj przycisk do góry w manetce kierunkowskazu aż do pokazania się ikony ciśnienia opon wraz z napisem reset, naciśnij i przytrzymaj przycisk potwierdzania czyli ten środkowy. Jak skasuje poprawnie to wtedy pokaże się "ptaszek" w kwadraciku :)
  4. Dzięki za odpowiedź. Nie wiem co rozumiesz przez skoki napięcia, mam problem z doładowaniem akumulatora. Często zdarza się że po chwilowym postoju z wyłączonym motorem a włączonym jakimś odbiornikiem np. radiem podczas odpalania już pokazuje skasowany zegar. Dodatkowo mam błąd 04A07 43F1 43F2 Czasem pokazuje błąd spalonej żarówki mimo że żarówki działają wszystkie. Obstawiam więc regulator.
  5. Cześć. Panowie Jaki regulator napięcia będzie pasował do mojego auta. Niestety obecny wyzionął ducha i niedostatecznie ładuje akumulator. Przez co mimo iż roczny akumulator, znów mam problemy z kasowaniem godziny. Napięcie ładowania podczas jazdy to 13.1 więc trochę mało, zmierzone aplikacją btool od naszego kolegi :) Jeśli ktoś potrzebuje to oto VIN: VH39317 Będę wdzięczny za pomoc.
  6. Mi to wygląda na problem z krańcówkami na zamku. Coś nie styka i widocznie dostaje sygnał otwierania drzwi. Stąd zapalanie światła i opuszczanie szyby. Może gdzieś dostała się woda ? np z myjni ciśnieniowej ? Jeśli nie to zamek do wymiany, koszt zależy jak znajdziesz. Od 400zł zamek plus robocizna :) Ewentualnie problem z modułem stacyjki, możliwości jest kilka. Masz jak odczytać błędy ?
  7. https://www.service-bmw.pl/ Kliknij sprawdź dostępne akcje techniczne, wypełnij formularz i dostaniesz mailem info :) Ewentualnie dzwonisz na Infolinię BMW ale nie ASO tylko BMW 48 885 269 269 wybierasz samochody i po połączeniu pytasz o akcje serwisowe. Ale uprzedzam na tą chwilę szczegóły tej konkretnej akcji nie są jeszcze znane. Tak mi powiedziano :)
  8. https://www.service-bmw.pl/ Kliknij sprawdź dostępne akcje techniczne, wypełnij formularz i dostaniesz mailem info :)
  9. Cześć ! Szyby bez ramek czyli masz e81 3 drzwiowy, pięknie wygląda ale to fakt na zimę zaopatruj się w płyn do odmrażania szyb i porządnie je spryskuj przed otwarciem drzwi, szczególnie uszczelkę dolną szyby. Niestety nie wiem co może być powodem, może mechanizm, a jeśli chodzi o bezpieczniki to w miejscu ich montażu (za schowkiem) powinieneś mieć karteczkę z opisem. Sprawdzałeś ? Wydaje mi się jednak że bezpiecznik jest jeden a uszkodziłeś jakiś podnośnik.
  10. :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: Problem rozwiązany :shock: sam nie wiem jak :shock: Podłączyłem auto pod ISTA P i puściłem programowanie radia :mrgreen: nie wiem jaki radio ma wpływ na poduszki ale podziałało, błąd zniknął :cool2:
  11. Kontrolka zapaliła się po aktualizacji sterownika ISTA P. A jakieś sposoby na ukrycie tego są ?
  12. Cześć! Mam ogromny problem i potrzebuję Waszej pomocy! Jakiś czas temu zaświeciła mi się kontrolka poduszek i pasów. Błąd 93b1. Póki co nie mam możliwości aby to naprawić, ponieważ naprawy takie są drogie. Mam problem, diagnosta się uparł i nie chce mi podbić przeglądu. Nie mam jak jechać do warsztatu bo przegląd skończył się w kwietniu. Pytam więc! jest jakiś sposób na wyłączenie kontrolki poduszek ? Coś przekodować ? Pomocy!! :( :( :( :(
  13. Klema nie była wysadzona Jack79 był tylko odcięty kabel od niej. Tylko jak ja mam się tam dostać ?
  14. Ok, sorry że tyle to trwało. Kabel BST wymieniony błąd 93B2 skasowany i nie powraca, natomiast został błąd 93B1 Right-curtain airbags :cry2: i jego nie jestem w stanie skasować :(
  15. Rozumiem, a istnieje prawdopodobieństwo że po naprawie tego BST wszystkie błędy skasują się i nie wrócą ? Czy szykować się na wymianę czegoś jeszcze ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.