Skocz do zawartości

owen999

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520I

Osiągnięcia owen999

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie czy to możliwe że zasiarczenie w bimmerstoolpokazuje cały czas ta sama wartość jak 89,1? Czy to sonda padła czy po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów parametry się nie zmienia?
  2. Niestety błędu nie rozwiązałem, te dwa błędy wyskakują mi co jakiś czas raz na tydzień raz na dwa. Elektrozawory były zamienione miejscami, błąd dalej był na wydechu, nowy czujnik położenia walka też nic nie dał, w końcu wymieniony rozrząd a błąd jest nadal. Brak mi już pomysłów.
  3. Panowie mam pytanie o to wypalanie kąta bo nie bardzo rozumiem. Rozpędza auto na 3 biegu do 6 tys obrotów a potem wrzucam 2 bieg tak? Czy silnik to mi całkowicie nie wyskoczy z budy? Przecież to jest mega szarpniecie i odcina od razu.
  4. A co z błędem 2A99. Również mam ten silnik i ten problem zawsze zapala się po przejechaniu ok 100 metrów na zimnym silniku pojawił się również blad 2A87. Elektrozawory pozmieniałem miejscami błąd wrócił po miesiącu rowniez na wydechu, wymieniony czujnik położenia walka i błąd w powrócił po miesiacu. Co może być przyczyną?
  5. Czy po zamianie elektrozawory błąd się przeniósł czy pozostał taki sam? Jak rozwiazales problem? Pytam bo mam te same błędy ale po zamianie elektrozaworow błąd jest ten sam, wymiana czujnika położenia walka nic nie dała
  6. Witam mam podobny błąd w e60 520i, 2a99 czujnik pozycji wału korbowego, wylotowy wał rozrządu,, korelacja, dodatkowo błąd 2a87 wydech vanos. Zamieniane miejscami były elektrozawory, wymieniony również czujnik położenia wałka. Problem nadal jest, check engine zapala się raz na tydzień najczęściej rano zaraz po odpaleniu po wyjęciu i włożeniu kluczyka znika i już sie nie pojawia aż znowu upłynie pare dni. Jakieś pomysły, czy to już rozrząd woła o wymianę? przebieg 125 tys udokumentowany. Ktoś ma jakiś pomysł co można jeszcze spróbować przed wymianą rozrządu? dodam że po zapaleniu check nie ma utraty mocy
  7. witam mam podobny problem błąd 2a99 czujnik pozycji wału korbowego, wylotowy wał rozrządu,, korelacja, dodatkowo błąd 2a87 wydech vanos. Zamieniane miejscami były elektrozawory, wymieniony również czujnik położenia wałka. Problem nadal jest, check engine zapala się raz na tydzień najczęściej rano zaraz po odpaleniu po wyjęciu i włożeniu kluczyka znika i już sie nie pojawia aż znowu upłynie pare dni. Jakieś pomysły, czy to już rozrząd woła o wymianę? przebieg 125 tys udokumentowany. Ktoś ma jakiś pomysł co można jeszcze spróbować przed wymianą rozrządu? dodam że po zapaleniu check nie ma utraty mocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.