Sergio88
Zarejestrowani-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E90 318i 2009
Osiągnięcia Sergio88
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
jednak biorę lasery, zupełnie inny wygląd klosza, inaczej to wygląda... pytanie o felgi na lato : o myślicie: X5 G05 z pneumatyka 40i 22'' 742 M bicolour - to nie są wedle twierdzenia niektórych run-flay ktoś się orientuje jakie opony do niego wsadzą ? - odbiór auta - koniec marca 19 r. ewentualnie 21'' 741 M Bicolour - mixy i run flaty ?? na zimę w przyszłym roku kupię jakieś 20 '' felgi.
-
na lato : o myślicie: X5 G05 z pneumatyka 40i 22'' 742 M bicolour - to nie są wedle twierdzenia niektórych run-flay ktoś się orientuje jakie opony do niego wsadzą ? - odbiór auta - koniec marca 19 r. ewentualnie 21'' 741 M Bicolour - mixy i run flaty ?? na zimę w przyszłym roku kupię jakieś 20 '' felgi.
-
braliście światła laserowe czy adaptacyjne ?
-
siedzenia sportowe czy komfortowe ? sportowe z lędźwiowym czy komfortowe bez wentylacji, ogrzewania i masażu ? - oprócz ogrzewania nic do mnie z tych opcji nie przemawia a masaż w serii g jest tak delikatny że nie widzę sensu aby go brać. ktoś użytkował jednych lub drugich i mógłby się wypowiedzieć jak odczucia ?
-
Wszystko, szczególnie odczucia z jazdy są mocno indywidualną kwestią, aby można było rzetelnie porównać kwestię komfortu w zawieszeniu adaptacyjnym z m pakietu i pneumatycznego trzeba by się przejechać identycznymi konfiguracjami ( ten sam rozmiar opon, ta sama trasa, podobne warunki pogodowe ) - aby wydać ocenę, poza tym jeszcze jedna rzecz mi się nie zgadza w Twojej wypowiedzi, - jeździłeś zawieszeniem adaptacyjnym z m pakietu czy tym adaptacyjnym proffesional i pneumatyką ?? bo z tego co rozumiem tym drugim i pneumatyką, a te drugie również jest w pełni pneumatyczne + dodany jest dyferencjał itd - co w rezultacie ma skutkować tym że auto nie nurkuje w zakrętach i jest przez to bardziej stabilne, a z tego co mówisz wynika że te z m prof. jest mniej komfortowe po mimo tego że kosztuje 3-4 razy tyle i tego nie rozumiem. W moim przypadku nie wybieram między zawieszeniami w M50d - gdzie te zawieszenie występuje ale dziwi mnie że bardziej zaawansowane sportowe zawieszenie zrobiło na Tobie słabsze wrażenie niż zwykła pneumatyka. W moim przypadku zastanawiam się nad tym adaptacyjnym zwykłym z m-pakietu lub pneumatyką
-
może ktoś się orientuje 1. co tak naprawdę w x5 g05 daje - Pakiet Connected Professional, w salonie poinformowali mnie że między innymi dostęp do apple carplay ? rozumiem więc że bez dodania pakietu Connected professional nie będzie tej funkcji ? - jeżeli tak to czy po dodaniu tej opcji apple carplay jest dostępny na zawsze czy jest to tylko czasowy pakiet i w każdej chwili można go dokupić ? oprócz tego co zawiera w sobie ten pakiet ? - jest sens go dokładać w g05 ? 2. zastanawiałem się nad dodaniem wirtualnego kluczyka ? czy bez niego również będzie możliwość np. poprzez aplikację zaprogramowania i odpalenia zdalnie klimatyzacji w aucie, - np. odapalam z domu w zime, wsiadam do cieplutkiego nagrzanego samochodu ?
-
dzięki za info, wezme nappe. :cool2:
-
czy ktoś zamawiał g05 z syntetyczna skórą panelu deski rozdzielczej - bez dopłaty, ? ma może zdjęcia jak to wygląda ? ponieważ ta opcja w standardzie pojawiła się w konfiguratorze, i nie wiem czy jest sens dopłacać do panelu deski rozdzielczej pokrytą skórą nappa ... jeżeli na oko wygląda tak samo to nie widzę sensu, jednak nawet poglądowego zdjęcia w konfiguratorze nie dali.
-
ja zamawiam 40i - i zastanawiam się nad pneumatyka lub adaptacyjne zawieszenie z m pakietu.
-
orientujesz się czy zawieszenie o którym wspominasz nie jest przypadkiem dostępne tylko i wyłącznie przy 50d ? jest opcja wziąć te zawieszenie do 40i ? czy chodzi ci o adaptacyjne zawieszenie m - te z m pakietu ?
-
pytanie zasadnicze : z pneumatyka czy lepiej zostawić adaptacyjne zawieszenie z m-pakietu :)
-
Zdecydowanie w nawiązaniu do tego co napisałeś, miałem nowe a7 na testach, q7, xc90, v90cc, s90, - to o czym wspomniałeś są to papierowe wartości, q8 nie jeździłem ale wiem o czym mówisz i tak jak pisałem we wcześniejszym poście - q8 wygląda z zewnątrz ekstra, w środku - to już kwestia gustu czy chcesz mieć wszystko w ekranach czy nie, wirtualny kokpit również na duży plus, q7 - w porównaniu z nowym x5 - albo q8 wnętrza - już jakby inna epoka. Rzecz gustu czy wszystko w dotykowych ekranach do Ciebie przemawia, do mnie zdecydowanie bardziej trafia design bmw. Ale największym minusem jest jeden dostępny silnik i mega turbo dziura, po co taka dostępność mocy i nn skoro nie możesz z niej skorzystać wtedy gdy jej najbardziej potrzebujesz - czyli wtedy gdy musisz nagle przyspieszyć.
-
kwestia czy ten autopilot z którego korzystałeś to była opcja : "Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go" czy jeszcze coś innego :shock: :shock:
-
sory że spamuje, ale czuje w kościach że jednak x5, oprócz rozwinięcia kwestii tempomatu o które w poprzednim poście prosiłem, - proszę o radę, dopłacić do pneumatyki czy zostawić standardowe adaptacyjne zawieszenie z m pakietu ? - w konfiguracji mam między innymi, benzyniaka 40i, m pakiet, 21 calowe felgi za dopłatą m pakiet, sportowy układ wydechowy, sportowa skrzynia, bez skrętnej osi ( darowałem sobie, jednak pewność za kółkiem to jest to czego oczekuje ) lubię czuć pewność za kierownicą, sztywne zawieszenia, jednocześnie odczuwając komfort z jazdy jednak zrównoważony nie kanapowy, auto do jazdy głównie po mieście - warszawa i okolice oraz trasa w Polskę - do klienta, trasy szybkiego ruchu, 10-20 % mniejsze miejscowości. Jeżeli pneumatyka da mi większą sztywność ( nie wychyla się w zakrętach przy szybkich manewrach ) jest bardziej komfortowe - gdy np. jadę przez miasto do roboty - później z roboty do domu i tak w kółko i dzięki temu przyjemniej będzie mi się podróżowało a gdy potrzebuje przycisnąć, na trasie - pojeździć sztywno i bardziej sportowo gdy tego potrzebuje vs. adaptacyjne z m pakietu - to wybrałbym pneumatykę, - jeżeli adaptacyjne daje większą radość z jazdy, wybiera ciut gorzej niż pneumatyka przy 21 calowych felgach to wybrałbym adaptacyjne. Trzeba zauważyć też wysoki koszt serwisu pneumatyki w stosunku w stosunku chociażby do adaptacyjnego M. Problem w tym że nie mam porównania, być może ktoś z Was takie porównanie ma pneumatyka vs. adaptacyjne M ?
-
przejadę się w tym tygodniu q8 i zobaczę, jednak tam póki co jest tylko jeden diesel z mega długą turbo dziurą, depczesz go przy prędkości np. 100-120 a on reaguje po 1-2 sek. - ogromny minus, jeden silnik do wyboru 286 koni bodajże, auto ciężkie długie, no i trochę mniejszy bagażnik, ( ale za to miejsca więcej z tyłu ) no i droższe w podobnej konfiguracji o 50 najmniej. czy ktoś mógłby rozwinąć mi tą opcję dodatkową ? "Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go" - czy jest to kompletny system do prawie autonomicznej jazdy - na autostradzie utrzymuje sam pas ruchu, utrzymuje odgległość między pojazdem za którym jedzie i sam wyhamowuje/rusza, w korkach mozna go odpalić i swobodnie się ślizgać bez wciskania pedału gazu ? - jedynie czasem auto prosi o ruch kierownicą czy jest to "tylko" aktywny tempomat ?