Skocz do zawartości

Wojciech309

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było 330d E46 2001
    Jest 530D E60 2004 ;)

Osiągnięcia Wojciech309

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie znalazłem rozwiązania i ostatecznie wymieniłem czujnik na nowy Hella ;)
  2. Dlatego ponawiam pytanie czy mogę pominąć czujnik ? Bardzo proszę o rzeczowe odpowiedzi ;)
  3. A jest możliwość emulacji tego czujnika? Bo z tego co widzę to poprzez wtyczkę idą 3 piny, zasilanie, masa i transmisja danych(sygnał), jeżeli dobrze rozumiem ;) Prosiłbym kogoś pojetego elektrycznie o wypowiedź czy mogę ten czujnik pominąć ?
  4. Witam, mam problem z czujnikiem oleju, z dnia na dzień zaczął wyskakiwać błąd "Oil level sensor fault!" i cały czas wali trójkątem na desce, a po zgaszeniu silnika wyświetla sie auto na pdnośniku. Po podłączeniu komputera pokazuje błąd 4513. Najlepsze jest to, że czasami odpale zimne auto i nic nie wyskoczy, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu sygnalizuje usterkę. Ostatnio zmieniałem też olej bo myślałem, że skoro czasami jest błąd a czasem nie to może wymiana oleju pomoże bo i tak już miałem serwis przewidziany. Teraz pytanie do Was, z racji że i tak nie ufam czujnikom to chciałbym się dowiedzieć czy można jakoś pominąć czujnik? Albo przynajmniej stwierdzić na 100, że to czujnik jest problemem a nie coś innego? ;)
  5. Problem rozwiązany, spalony moduł :( Po wymianie działa mi w końcu PDC ;)
  6. Część Wszystkim ;) Przestało kompletnie działać mi PDC, diagnostyka wskazała błąd zasilania 9E3B, gdy od modułu odepne wtyczki czujników przód i tył to po skasowaniu usterki pokazuje błędy wszystkich 8 czujników. Jak podepne wtyke przednią lub tylną to od razu błąd zasilania 9E3B. Myślę sobie, może uszkodzoną mam którąś wiązkę, wiec dzisiaj zdemontowałem przedni zderzak i sprawdziłem całą przednią wiązkę, przemierzyłem miernikiem ją całą i nie ma żadnego braku przejścia ani zwarcia na żadnym przewodzie. Kiedy wszystkie czujniki mam odłączone to mam błędy wszystkich czujników i napięcie około 12v na każdej kostce a gdy tylko podepne jeden czujnik(czujniki podpinałem różne) pod którąkolwiek wtyczkę to od razu błąd zasilania 9E3B i napięcie spada na wtykach czujników do 6.3V Następnie sprawdziłem zasilanie do modułu PDC Na zgaszonym zapłonie mam na przewodach: czerwono-zielony 12.3V, żółty 11.2V Natomiast po załączeniu zapłonu: czerwono-zielony 11.9V, żółty 4.6V(napięcie spadło) Niby zasilanie jest ale czy dobre to już proszę Was o wypowiedź W następnym kroku rozebrałem moduł PDC i tranzystory nie wyglądają na spalone https://www.dropbox.com/s/iiala8xneyz2fgc/IMG_20200203_192704.jpg?dl=0 Proszę Was o podpowiedź czy jest możliwość, że są uszkodzone i czy można je sprawdzić? Bardzo proszę o pomoc co mogę jeszcze sprawdzić i jak rozwiązać ten problem, z góry bardzo dziękuję ;)
  7. Grzechu62 - A miałeś wibracje podczas hamowania czy podczas normalniej jazdy ? Było to odczuwalne w dokładnym przedziale prędkości czy bardziej od obrotów silnika?
  8. Tylko ja hamulce mam, bicie nic nie wzrasta wraz z hamowaniem. Jak patrzyłem jak wyważał gummajster to nie było widać żeby koła miały bicie góra/dół :( Posprawdzam tą podpore i łącznik wału ale dopiero za kilka dni, dzisiaj silnikiem bujałem na boki to poduszki ładnie trzymają. Z kolei jak by hamulce nie odbijały i by biło od tarcz to któreś koło było by gorące i tarcza przegrzana.
  9. Witam wszystkich ;) Mam problem na tyle poważny, że odbiera mi całą przyjemność z jazdy tym autem :( Od 70-80km/h do 150 drga kierownicą i minimalnie całym autem. Koła mam 19' Opony 245/35 przód i 275/30 tył. Wyważałem już 2 razy wszystkie koła. Dodatkowo podmieniałem na zimówki i dalej mam drgania. Najdziwniejsze jest, że jak jadę gdzieś dalej to bije wydaje mi się bardziej. Przy hamowaniu drgania się nie nasilają. Sprawdzałem średnicę otworów centrujących w felgach, 72,7 według suwmiarki. Fakt że mogło by bardziej pasywnie siedzieć ale żaden pierścień centrujacy się nie zmieści ;) to tylko 0,1mm różnicy. Dodam jeszcze, że w tamtym tygodniu wymieniłem dwa przednie wahacze i łączniki stabilizatora na Meyle bo myślałem że to od tulei wahacza. Kompletnie nie wiem co mam robić, jeździ się fatalnie :( Co wymienić aby jeździło się komfortowo jak przystało na ten model? Mi już brak pomysłów. Mam nadzieję, że ktoś z Was mnie nakieruje i pomoże rozwiązać mój problem ;)
  10. Siema! Wybaczcie, że odświeżam temat ale mam pytanie... Mam e46 przedlift w touring'u, które jest wyposażone w oryginalny hak westfalia(automatyczny/wypinany). I teraz moje pytanie, czy ktoś ma założony ten hak i sprawne czujniki parkowania? Czy jest możliwe że po założeniu haka czujniki widzą go jako przeszkodę i ciągle się "drą"? Wiem, że po wpięciu wtyki od przyczepki system czujników jest wyłączany ale jak to jest z samym hakiem? Producent zakładał przy jeździe bez przyczepki odpinanie haka dlatego muszę wiedzieć czy czasami hak nie drażni czujników, pytam dlatego gdyż mój system PDC jest uszkodzony i nie mam możliwości sprawdzenia tego. Liczę na konkretne odpowiedzi, piona!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.