Skocz do zawartości

armandobondbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 e83

Osiągnięcia armandobondbmw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, turbinę możesz sprawdzić czy nie ma luzów na osi. To pocenie się na łączach to normalka przy tym przebiegu. W układzie dolotowym krążą opary z odmy i uszczelniaczy. Na zdjęciach ewidentnie puściły uszczelnienia na połączeniach. Zdjąć umyć i dać nowe.
  2. Lej oryginał, jest duża różnica.
  3. Witam, czy reduktor ATC400 jest taki sam jak w dieslach i benzynach i ze skrzynią automatyczną i manualną?
  4. Witam, czy reduktor ATC400 jest taki sam jak w dieslach i benzynach i ze skrzynią automatyczną i manualną?
  5. Witam kolegę booli. Mam podobny problem z przyhamowywaniem podczas gwałtownego przyśpieszania. Znalazłem błąd nr 5F1E 24350 w module ABS, który sugeruje prawy przedni czujnik. A u kolegi który był wymieniany?
  6. Witam kolegę maniek. Szukałem na necie opisu błędu w module ABS: 5F1E [24350] variant code: info: trailer_oscillation_logic on eeprom deactivated. Na stronie hiszpańskiej wyskoczyła jednoznaczna odpowiedź: prawy przedni czujnik prędkości. Czy można to potwierdzić jednoznacznie? Pytam dlatego że znalazłem post od użytkownika, który borykał się z problemem poszarpywania auta podczas gwałtownego przyśpieszania (jakby go coś hamowało).Okazało się że winny był właśnie czujnik ABS. Po wymianie problem zniknął.???
  7. Witam, może macie tak jak u mnie,tzn.: czujnik na szybie jest aktywny u mnie cały czas. Jak zostawię otwartą panoramę i zaczyna padać to dach się zamyka, jak jest uchylony też. jak jadę z otwartym i zacznie padać też się zamyka. Jeśli jest duże nasłonecznienie to roleta się zamyka żeby nie nagrzewało. I rzeczywiście jak auto dłużej postoi to czasem słabiej zakręci.
  8. Witam, sprawdź przewody podciśnieniowe, te od elektrozaworów też
  9. Sprawa wyjaśniona, spadł przewód podciśnieniowy z elektrozaworu od EGR
  10. Witam zapalił mi się silnik na żółto, kasuje się Ale wraca w zakładce digital diesel Electronic 4501(17665) Control od exhaust recirculation 4841(18497) error Winner 4841 44c6(17606) null set adaptation injector cylinder 4
  11. Witam, regulator napięcia ma jeszcze szczotki? To że daje 14 V to o niczym nie świadczy. Ja też miałem ciągle słaby akumulator, alternator dawał 14,2 V a po wyjęciu regulatora okazało się że szczotek nie ma. Wtedy też prądowo nie wyrabia.
  12. Ha,śmiesznie to wyszło, bezpieczniki sprawdziłem pod obciążeniem, dlatego zrozumiałem to jako żart, żeby dla pewności wymienić lusterka na nowe. Kolego sfinks przecież nie z tych, co by się od razu obrażali.
  13. Ale dowciapny, niech cię gęś kopnie
  14. Witam, bezpieczniki OK, czego jeszcze szukać?
  15. Witam, akumulator jest trochę osłabiony bo jeździłem na wytartych szczotkach w alternatorze, ale już wymienione i stał na -12 C i ładnie zakręcił, ale jest mniejszej pojemności niż powinien być, a który błąd o tym mówi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.