Skocz do zawartości

staspolo

Zarejestrowani
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    opolskie

Osiągnięcia staspolo

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. staspolo

    swiatla do jazdy dziennej

    ... i jeszcze homologacja.... skoro miejsce jest na przeciwmgielne - to w najlepszym przypadku dostaniesz mandat za użwyanie przeciwmgielnych w warunkach dobrej przejrzystości, nawet jak to bedą "dzienne" będą traktowane jako halogeny - bo tam jest ich miejsce... no chyba że policjant wyciągnie zarówkę i wyśle do ekspertyzy... w co nie wierze.
  2. sprawdź numery u kolegi... może on ma twój silnik... ;) (oczwiście żart)
  3. dokładnie o to mi chodziło ale faktycznie masz rację nie jest ten sam moment w którym występuję iskra... przypomniał mi się "maluch" który ma więcej niż jedną kreskę na rozrządzie... tak czy innaczej samochód poskładany, odpalił od "pierwszego kopa", dzięki za wszelkei info bardzo się przydały. Co prawda ustawiłem intuicyjnie, czyli tak jak by koło ciągło wałek. i jeszcze do wszystkich którzy maja problem z "odcinką" przy ok 4000 tyś. więc jest to prawda!! faktycznie przez rozrząd w końcu dziś zobaczyłęm jak wygląda wskazówka "na czerwonym polu"... koszt całej imprezy to 367 zł - popychacze i 3 dźwigienki 157 zł. jak wygląda zużyty "sprzęt": jeden hydroregulator dosłownie rozleciał się podczas demontarzu... opis foto: pierwsza dźwignia: zużyta druga ---||---: funkiel nówka trzecia ---||---: stara, ale jeszcze w miarę http://img305.imageshack.us/img305/5610/img34527ke.th.jpg ------------------------------------------ dziś zmieniłem ustawienia dosłownie na środek... - bardzo duża poprawa!! wydaje mi sie że w skutek tego zawory wcześniej się otwierają (względem tłoka) przez co zasysa więcej mieszanki...
  4. dzięki chłopaki!! vindevil dzięki za linka, nie wiedziałem że takie coś istnieje... przyda się na pewno... kumam to mniej więcej tak (po swojemu): ustawić GMP dla pierwszego tłoka aby 2 pierwsze "cycki" skierowane były do góry (w stosunku do kąta silnika), następnie sprawdzić czy koło pasowe wału korbowego jest w położeniu z czujnikiem położenia wału (w którym to momencie powinna wystąpić iskra). Jeżeli nie to zredukować!!. wszystko oczywiście na założonym pasku rozrządu...
  5. czujnik zegarowy... ?? chyba chciałeś powiedzieć na oko!! :roll: mam nadzieje że granica błedu nie zrobi bałaganu z zaworami....
  6. rozumiem, dzięki za odpowiedzi pytanie jeszcze czym się kierować podczas ustawiania... ?? jakie "kryteria wziąść pod uwagę... same znaczki rozrządu to za mało.... bo to wałek jest ruchomy...
  7. u mnie koło praktycznie "samo spadło" ale fakt że ze śruba się troche męczyłem, chyba była jakimś klejem smrowana bo był na niej jakiś biały osad... - ciekawe czy w ten sposób ktoś sobie nie zastąpił klina.... -------------------------------------------------------------------------- Własnie jestem po rozmowie z: jak się dowiedziałem klinu ma nie być, ALE jak zapytałem jak to teraz skęcić czy na środku, czy do lewej, czy do prawej!! - to usłyszałem że: takiej informacji to już mi udzilić nie może.... ... a szkoda. może dowiem się na forum...
  8. Witam, wziołem się za wymianę hydroregulatorów, przy okazji okazało się że jeszcze 3 dźwigienki... ponieważ czekam na części, wziołem sie za czyszczenie i tu... problem. Czy między wałekiem rozrządu a kołem pasowym występuje jakaś "zapinka, klin lub itd..." bo u mnie nic takiego nie znalazłem. Albo zgubiłem jak wymontowywałem, albo jakiś osioł nie ząłożył... albo tak ma być ale jest luz na prawie ok 1 ząbka różnicy na pasku... rysunki akurat też tak kurna podzielili...... nr 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=11_0435&hg=11&fg=25 i nr 1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=11_0434&hg=11&fg=25 foto real: http://img496.imageshack.us/img496/3048/img34510hm.th.jpg bedę wdzięczny za każdą podpowiedź....
  9. witam, będę wymieniał chydroregulatory (popychacze), nie chciał bym robić 2 razy tej samej roboty więc pytam: jak można ocenić stan wałka rozrządu i dźwigienek. Róznica między "używaną częścią" a "nieużywaną" http://img151.imageshack.us/img151/1738/roz8br.th.jpg jest prawie nie wyczuwalna pod paznokciem, powiedział bym że mniejsza niż grubość kartki (położonej na biurku). natomiast dźwigienek jeszcze nie widziałem w całosci... prosze o jakieś wskazówki ew. problemy z jakimi mogę się spotkać podczas wymiany, i jeszcze pytanie gdzie znaleść punkty rozrządu - co by bałaganu nie narobić... pozdrawiam,
  10. staspolo

    Pytanie o wiązke do lusterka

    są wersje aut z "samościmniającym" si e lusterkiem, ...nie pytaj jak to działa..., druga opcja to irda do centrl zamka - ale nie jestem pewiem czy bmw stosowało takie rozwiązania.
  11. niedoczytałem..... ...jaki to silnik??
  12. to w takim razie jedyna rada jaka mi pozostaje.... sprawdzić palec rozdzielacza zapłonu i pooglądać w nocy dokładnie kopułkę czy gdzies niema przebicia... piszesz jeszcze, "że na beznynie"..... a instalacja LPG też jest??
  13. czy wałek, dźwigienki, popychacze były nowe.... czy "nowsze" bo faktycznie coś nie halo...
  14. mam jeszcze jedno pytanie!! (szkoda że dopiero teraz) dużo czytam o instalacjach LPG, na jednej ze stron wyczytałem, że posiadany przeze mnie sterownik AL-600 należy zakładać TYLKO I WYŁĄCZNIE do pojazdów z wtryskiem jednopunktowym.... proszę was, o sprawdzenie jaki posiadacie sterownik?? czy taki sam?? póki mam świerzą instalacją może uda mi sie jeszcze coś zrobić... http://img265.imageshack.us/img265/4494/al6003fh.th.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.