Skocz do zawartości

jartechnology

Zarejestrowani
  • Postów

    153
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320i
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia jartechnology

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za rzeczową odpowiedź. Pozwolę sobie odnieść się do niej: 1. Emisja spalin niewątpliwie masz racje, jakiś wpływ na spaliny to ma. 2. Zapychanie dpf Jeżeli ktoś ma dpf to zapewne może zastanawiać się dlaczego może być on zapychany? Rozwiń proszę. Tak jak pisałem wcześniej temperatura silnika w moim przypadku praktycznie tak samo szybko jest osiągana bez egr. 3. Pogorszona praca silnika Proszę uzasadnij, mam gdzieś swój sprawny EGR i założę w razie czego. 4. Słabsze nagrzewanie j/w, polecam przekonać się. Proszę wyraź jeszcze swoją opinię czy uważasz, że EGR wnosi coś pozytywnego do działania silnika. Tj. czy zostałby użyty w samochodach, gdyby nie presja ekologiczna.
  2. Czesc. Uzasadnij merytorycznie skupiajac sie na wplywie tego rozwiazania na silnik. Ja praktykuje od 3 lat i nie widzę problemów, widzę tylko zalety. Mam zamontowany wskaznik temp. i zasadniczo nie widac aby silnik dłużej sie rozgrzewał widać natomiast że nie ma błędów i dolot jest czysty.
  3. Proponuje Ci usunąć ten egr wraz z chłodniczka spalin. Zostaw sobie tylko drugi termostat. Można fajny zestaw kupić i mieć problem z głowy: https://allegro.pl/oferta/zamiennik-zaslepka-egr-bmw-e90-e91-e60-m47n2-m57n2-8571750042
  4. Tutaj jest dość fajne zestawienie rodzajów M57, aczkolwiek nie wiem czy info tam zawrte są na 100% pewne. http://boostfactory.pl/wp-content/uploads/2018/11/Opis2.png
  5. Też interesowało mnie to zagadnienie przed zakupem samochodu. Zależało mi na w miarę niskich obrotach na ostatnim biegu. Dużo możesz się dowiedzieć oglądając filmiki na you tube. Tego czego nie zobaczysz to obliczasz z proporcji. Bo jest to sztywno ze sobą związane. Wiadomo, że jak auto przy 3000 tyś jedzie 150 km/h to przy 2000 pojedzie 100 km/h . Dodatkowo warto też pamiętać, że relacja pomiędzy prędkością na prędkościomierzu i odczytem obrotów nie zmienia się w zależności od rozmiaru koła, bo wskaźnik jest nie na kole a w mechanizmie skrzyni. Oczywiście wielkość koła wpływa na to czy rzeczywiście jedziemy tyle co pokazuje licznik ...Moim zdaniem warto kupić takie auto co ma jak najdłuższe przełożenie ostatniego biegu. Praktycznie nie pogarsza to przyśpieszenia bo po to się ma te 5 czy 6 biegów aby redukować gdy trzeba.
  6. Może jak robili ci chip tuning to zmienili też sposób reagowania na pedał gazu. Wciskanie pedału nie powoduje liniowego przyrostu mocy tylko jest np tak, że jak dasz 1/3 gazu to silnik ma sygnał, że ma już 1/2 mocy dawać. Robią takie numery aby klienci myśleli, że auto takie mocne nagle. Oczywiście gaz do dechy znaczy to samo przed i po takim zabiegu.
  7. Może po prostu za ostro jeździsz? Ja mam 225 z tyłu, ośkę i przy dość mocnym silniku 260 KM nie mam problemów z trakcją. Na wszystkich światłach dajesz ostro w palnik? Wcześniej miałem opony 255 z tyłu ale na koleinach jazda nie była komfortowa. Im szersze opony dasz na korzyść szybszych startów ze świateł to wolniej auto będzie jechało przy normalnej jeździe, więcej spali i większa masa nieresorowana. Można tego potem żałować.
  8. dodatkowo sprawdź kabel zasilający sterownik. Końcówki tego kabla się wypalają.
  9. Ja też tak miałem, ale hałas jaki to powodowało sprawił, że przewody nie ucierpiały bo szybko to naprawiłem. Śmieszne są te blaszane kapturki co trzymią amora. Blacha jak na puszce z paprykarzem. Aż wstyd. Powinno się to wymieniać za wczasu w każdej e90 bo to kwestia czasu....aż
  10. Jak jest problem z pradem to sprawdza sie + i -. Wejdź pod auto i zobacz na taśmę aluminiową dającą masę na silnik z karoserii i akumulatora. To często się wykrusza. Jeśli jeszcze jest dobra to i tak zmień bo za niedługo będzie pewnie problem.
  11. Musisz podnieść auto na podnośniku. Wejdź i udawaj, że jedziesz :) a drugi niech z dołu słucha. Może dyfer, może łożysko w skrzyni.
  12. Zawsze można sobie też dołożyć dodatkowe lampki DRL i tez działa i nie wypalają się żarówki reflektorów.
  13. Cześć wiem że to nie odpowiedź wprost na twoje pytanie ale przecież na dobrej dwumasie można przejechać 200 000 km lub więcej. Chyba, że masz bardzo agresywny styl jazdy, jednak wtedy inne podzespoły ucierpią bardziej gdy użyjesz jednomasy. Pozdrawiam i życze dobrego wyboru!
  14. Dziękuję za okazanie dobrych chęci, na ten moment odległość mnie przerasta. A skoro się znasz na tym możesz też odpowiedzieć na pierwsze pytanko z mojego postu?
  15. A kto to po koleżeńsku z forum za niewielką opłatą może zrobić w okolicy Bielska-Białej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.