Skocz do zawartości

abi18x

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i 170KM

Osiągnięcia abi18x

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na 100% pomyliłeś coś przy łączeniu przewodów. Połącz tak jak opisałem i wewnętrzne żarówki muszą być wyjęte od świateł pozycyjnych / stopu
  2. Witam moje bmw to e60 525d 177kM 2006r. moduł LM1 Otóż mam mały problem ponieważ przed montażem lampek rejestracji od bmw tylne lampy po lci działały dobrze natomiast po wyłączeniu sprawdzania żarówek coś się poknociło i pręgi słabo świecą dochodzi do nich ok 1.36v i zrobiła się dyskoteka z tyłu. Udało mi się powyłączać kontrole żarówek ciepłe i zimne, oraz powiadamianie o nich i już dyskoteki nie ma ale wciąż ledy z tyłu słabo świecą. Ktoś może wie który wpis odpowiada za podniesienie napięcia na tych ledach? Dodam, że jak te pręgi mrugały to pokazywało mi na idrive spalone żarówki pozycyjnych z tyłu więc teoretycznie wszystko się zgadza i trzeba podnieść napięcie na pozycyjnych.. Pozdrawiam :D Więc tak, udało mi się ogarnąć owy temat i chce się podzielić z wami jak to jest zrobione u mnie. Aby mieć lampy poliftowe należy połączyć odpowiednio przewody Wiązka auta Lampa polift Brązowy - pin8 Żółto czarny - pin2 Biało żółty - pin1 Niebiesko brązowy - pin3 Czarno czerwony - pin4 Siwo zielony - pin6 z 7 połączony razem Dodam ,że u mnie są założone przejściówki ale jak ktoś kupi lampę z kostką to może sobie samemu to połączyć. Po podłączeniu lamp wyskoczą błędy i będą mrugać żarówki ledowe. Należy wyłączyć sprawdzanie i powiadamianie należy zmienić. KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L nicht_aktiv KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R nicht_aktiv WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L nicht_aktiv WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R nicht_aktiv WARMUEBERWACHUNG_BL_M_1 nicht_aktiv KALTUEBERW_RL_BL_1_L nicht_aktiv KALTUEBERW_RL_BL_1_R nicht_aktiv WARMUEBERW_RL_BL_1_L nicht_aktiv WARMUEBERW_RL_BL_1_R nicht_aktiv FEHLERMELD_CC_RL_BL_1_L nicht_aktiv FEHLERMELD_CC_RL_BL_1_R nicht_aktiv KALTUEBERW_RL_BL_2_L nicht_aktiv KALTUEBERW_RL_BL_2_R nicht_aktiv WARMUEBERW_RL_BL_2_L nicht_aktiv WARMUEBERW_RL_BL_2_R nicht_aktiv Następnie należy wymontować żarówkę pozycyjną obok przeciwmgielnej(środkową) wtedy funkcję pozycyjnej przejmuje przeciwmgielna i świeci się dokładnie jak w polifcie. Za stop odpowiada żarówka zewnętrzna od strony błotnika. Należy teraz zmienić wpisy aby się nie żarzyła jako pozycyjna. PWM_ANSTEUERUNG_RL_BL wert_02 PWM_ANST_RL_BL_2_BL wert_02 PWM_ANST_RL_BL_BL wert_02 PWM_ANST_RL_BL_1_BL wert_02 PWM_ANSTEUERUNG_RL_BL_2 wert_02 A teraz najważniejsze aby ustawić jasność pasków tzw. pręgów należy zmienić wartość PWM_ANSTEUERUNG_RL_BL_1 wert_04 Co daje nam 12V na pręgi które świecą razem z przeciwmgielną jako pozycyjne :D Jeśli ktoś będzie zainteresowany dodam swojego MAN. z Xenonem skrętnym adaptacyjnym oraz z zakodowanymi lampami po lift z tyłu. Działa wszystko na lm1 bo takowy posiadam. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.