Skocz do zawartości

GSporting

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 touring series 3 ,3.0d
  • Lokalizacja
    katowice

Osiągnięcia GSporting

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. u mnie zas jak wyciagłem intercooler to musiałem podstawic baniak ,tyle w nim oleju było , a u mnie na bagnecie nic taki stan jak zostawiłem taki jest wiec nie wiem skad ten olej. teraz po odpieciu przepływki nagle jest wiecej mocy , a jak wymieniłem filtr odmy to jeszcze lepiej (nie najlepiej) ale lepiej (dobrze ze wiem jak to auto jezdziło wczesniej zanim sie cos zrąbało ) takze u mnie wszystko w toku ,w poniedziałek jestem umówiony z gosciem na podglad kompa w czasie jazdy i wogóle obejrzenia czy cos mu nie dolega ,mysle czy nie zrobic ap katalizatora albo wogóle czy nie zrobic wydechu przelotowego bo z puszek niema co zbierac dziura na dziurze a jak sie wywali to auto lepiej idzie i inaczej slychac dzwiek silnika :) marzą mi sie dwa podwójne wydechy, teraz jest jedna fajka skierowana na dół :/ i nie podoba mi sie
  2. no bede musiał podziałac cos we wtorek bo to nie moze tak byc ze ja bede spał a on se bedzie załaczał w nocy wentylator i czerpał aku
  3. witam u mnie jest tez brak mocy ale jak auto rozwine powyzej 3,5 tys obrotów to pedzi jak nie wiem co ale z najnizszych to taka padlina ze ja nie moge ,kolega obstawia pare spraw , klapki zawirowan , elektrozaworek turbo i egr ,samo zle podpiecie do elektrozaworków weze (potrzebuje schemat dolotu a raczej podcisnienia ) zeby sprawdzic czy sa dobrze podpiete , mam tez kupione 10m weza jakby gdzies był przetarty ,intercooler zapchany , wymieniłem turbo bo kiedys padło całkowicie (w pazdzierniku 2016 wymiana na nowe) wtryski to i filtr odmy po drodze , przepływomierz co leeci do odmy bo tamten mi padł wezyk od gryszki turba bo sie zgiął i pekł obudowe odmy dałem do spawania bo urwane zaczepy i na srodku plastik pekł i była dziura to załatali co obstawiacie ? elektrozaworki patrzałem bo były robione bo widac ktos juz rzezbił chyba i to w sumie nad nimi sie zastanbawiam czy je nie wymienic najpierw teraz mam wiekszy problem bo załozyłem alumy szersze i to juz jest tragednia bo na stałowkach szedł jako tako a teraz tu trza dodac gazu z 2tys zeby mi nie zgasł na skrzyzowaniu bo zadusza sie dosc czesto
  4. ja tez miałem tak ze wariowała istalacja wszystkich swiateł , wymieniłem na nowe orginalne silniczki reg wys swiateł i sie uspokoiło :) co prawda trzeba było jeden wymienic ale zrobiłem dwa odrazu
  5. no wiec tak jak pisałem czujnik kupiłem nowiutki ale załozyłem go bezposrednio nowego do weza nie bawiłem sie w podpinanie obok bo myslałem ze to da rezultat jednak dalej sie kreci wentylator ,kable i wtyczka od wyzej wymienionego czujnika jak najbardziej w porzadku , , pod kompa go dzis podpinał kumpel nic nie pokazało oprócz poduszek i swiec zarowych które skasował bo swiecilo mi na blacie , wiec został wentylator a raczej jego sterownik , tylko dziwi mnie jedna rzecz ze jak jezdziłem do tej pory nic sie nie działo ,przychodze a tu alarm wyje z powodu wyładowanego juz kompletnie akumulatora i co najlepsze nie idzie go za ch'* wyłaczyc i wentylator sie kreci , musiałem drzwiami kierowcy leciec do bagaznika zdjac klemy by nie denerwowac sasiadów bo centralny mnie nie puscił do bagaznika był jako uzbrojony dalej, a juz nie mówiac ze jak zdjałem klemy to kapnołem sie ze drzwi idzie otworzyc samemu pociagają raz za klamke w srodku i za drugim normalnie otwieraja sie drzwi , tego nie wiedziałem bo zawsze otwierał centralny ,ale o tym to nie w tym watku ,interesuje mnie wentylator bo teraz auto jezdzi na odpietej kostce od wentylatora , jutro wezme sie chyba za ten sterownik ,tylko mówicie ze najlepiej kupic taki wentylator tak ? a jak sie okaze ze to nie to ? niemam na serwis :/
  6. masz racje to były zegary kupiłem i działa , a co do przebiegu to trafiłem rozni sie ze mam teraz 3tys wiecej niz na swoich ale nie ruszam tego
  7. witam ja mam inny problem , otóz przyjechalem z pracy do domu auto rozgrzane na 90 ,licznik pokazuje na połowe czyli wskazówka na wprost ,zgasiłem wóz i poszedłem do domu przychodze za 1h patrrze słychac wentylator alarm wyje centralny mi sie nie otwiera , otworzyłem kluczem zamek w drzwiach odpalam a tam nic ,zanik kontrolek , okazało sie ze poszedł półroczny akumulator , naładowałem podłaczyłem auto pali ale wentylator sie kreci cały czas .co moze byc gdyz teraz jezdze na odpietej wtyczce ,czujnik wymieniłem na wezu górnym kable całe nie pozaginane a sterownika na wentylatorze nie moge dojrzec czy mam bo jest zabudowany , mój wóz to e46 lift diesel 2,0 150koni , co powinienem zrobic ?
  8. witam robi pan takie zegary komus ? bo jesli tak to byłbym chętny prosze napisac cene na PW , mysle ze sie dogadamy :) , jestem z katowic wiec wysyłkowo bym to załatwił ,pokryje se koszta i bedzie git :)
  9. dzieki za pomoc ,to była przepływka jednak :)
  10. czesc ja mam ten sam problem tylko w dieslu , słuchajcie jak dodam gazu to tak jakny sie chciał ruszyc a nie umie , ruszy sie na milimentr (tak jakby sie szarpie ) zrobiłem test zegarów wszystko dział oprócz niego , bezpieczniki wszystkie przejrzałem pokolei , szukałem tego kabla zółto brązowego czy czerwonego i tez nic ,rozbierałem te zegary i wskazówka chodzi luzno bez zadnych oporów ,nie wiem za co sie brac , co jeszcze moge zrobic ? gdzie on jest podpięty wogóle ? chyba ze zostaje mi kupic dodatkowe zegary ale wolałbym nie bo zas kilometry beda nie takie jak trzeba i zas bede musiał cofac licznik jak w golfie
  11. dobra dzieki za ten zapał do pomocy ,juz mam ogarniete to , działałem na własną reke
  12. weżyki wymieniałem , kolor dymu czarny ,elektrozawór jest własnie swiezo załozony 10minut temu nowy orginalny i nic ,tak samo wszystko (nie kupuje najwyzszej klasy zamienników tylko orginaly ) juz kupiłem raz cos z zamienników i długo załowałem ,czekam jeszcze na przepływomierz powietrza bo zakupiłem na allegro
  13. silnik to 320d 150km 2001r, a konto zakladał kolega mój , przepływka moze byc bo odpieta została przez mechanika a gdy sie podepnie ja to strasznie muli i niema wcale mocy chocby golf 4 sdi jechał , wkurza mnie to sprawdzałem zawór n75 ale nie jestem pewny czy działa on napewno ,tak jak mówiłem wtryski nowe ,turbo tez ,intercooler nowy centralny rury czyste ,olej i filtry nowe ,a kopci jak nie wiem co , nie wiem co jest
  14. witam u mnie jest to samo z tym ze tak wtryski były regenerowane , turbina wymieniona na nówki , egr chodzi jak trza ,filtr odmy nowka ,olej castrol do diesla nówka ,dolot czysty i nie dziurawy ,chipów zadnych niema ani jakis tam tuningowych pierdół ,na kompie brak błedów , ja bym obstawiał ze to ie wina chyba jest tych klapek zawirowan w kolektorze dolotowym ,nie wiem jak z wydechem bo od spodu nie widac dziur nie wiem jak od strony podłogi ale to raczej nie wpływa na to ze dymi , pomózcie co to moze byc? dziwi mnie jedynie ze przepływomierz powietrza jest odpiety a jak podebne to niema mocy wogóle wiec mam odpiety ,jest to z firmy boscha ale czy to by było to ze dymi? pozatym nawet jesli jest odpiety to ma mc ale tez nie dokkonca tyle ile powinien miec ,co moze byc?
  15. witam ja z tym dsc w e46 320d mam problem bo gdy jade z właczanym to nawet nie obróci z piskiem a jak wyłacze to jak wcisne gaz i chce zrobic to samo z piskiem to sie dławi i rusza niczym warburg wyjezdza z garazu ,a czasem nawet zgasnie , ja rozumiem ze diesel to diesel ale od kumpla 320d jezdzilem to idzie nie tylko z piskiem a z dymem odrazu ,a u mnie nie to jak to jest ? u mnie cos spier...? .kolega mówił mi kiedys ze moge miec za mała dawke paliwa i temu , a ja mam e46 od grudnia 2015 , a zawsze miałem golfy 1,2,3,4,6 wszystkie w diesla i szły burza, a tu zgasnie i zazwyczaj wstyd jak sie patrza ,myslałem ze bmw to auto które ma lacia spalic ,albo sie mylilem albo poprostu auto jest do naprawy , jeszcze gadali ze na kompie mam cos wyłaczone tak jak dzwiek z alarmu , i wkurza mnie to bo nawet nie wiem czy mi sie zamkneło czy co ,moze zna sie ktos na tym a jest z katowic i okolic to by mi to odpalil?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.