Skocz do zawartości

noOdmienByc

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2005

Osiągnięcia noOdmienByc

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, szukam warsztatu do serwisowania E90 i F30 oraz Forda Kuga. Obecnie nie mam nic konkretnego do zrobienia, szukam na przyszłość. Najlepiej w okolicach Skierniewic/Rawy Maz. Przy okazji chciałbym ostrzec przed Panem Arkiem, który ma warsztat w Starych Rowiskach koło Skierniewic. Może i ma pojęcie ale ilość aut jakie naprawia w jednym momencie chyba źle wpływa na zorganizowanie czasu pracy. Większe sprawy to miesiąc/dwa (uszczelnienie xdriva i wymiana rozrządu w n52 2 miesiące, wymiana śrub od dołu silnika - pozrywane po strzale oraz wymiana pokrywy zaworów plus serwis olejowy również prawie 2 miesiące). Do tego trzeba go "cisnąć" jeśli np auto pracuje nie równo bo sam z siebie raczej nie pomyśli o tym. Także ostrzegam forumowiczów przed nim :x Pozdrawiam
  2. Witam, problem rozwiązany. Miałem nastawnik nie od tej turbiny, po wymianie na pasujący jest ok. Teraz tylko mapa została do zrobienia. Pozdrawiam
  3. Byłem u Tc performance w Łodzi i powiedzieli żeby wsadzić nastawnik od mitsu bo tak nawet nie widzi turbiny. Więc może faktycznie mam walnięty nastawnik od garetta... Wszystko możliwe tym bardziej że wyszła taka mała moc, u mnie wystrojone jest na nastawniku od garetta i jest super. Nie wiem czy nie lepiej spróbować naprawić tego nastawnika lub kupić sprawny garetta. Zamiana nastawnika z Mitsubishi pewnie nie będzie łatwa. Część, masz może numer nastawnika którego Ty włożyłeś?
  4. Byłem u Tc performance w Łodzi i powiedzieli żeby wsadzić nastawnik od mitsu bo tak nawet nie widzi turbiny. Więc może faktycznie mam walnięty nastawnik od garetta...
  5. Witam. Czytałem tematy na temat turbiny gt2056v w M47n2 jednak nie znalazłem tam swojego rozwiązania. Otóż jestem po wymianie turba razem z nastawnikiem. Auto jedzie jakby było wolnossące. Tuner mówi, że należy zmienić nastawnik na ten od mitsu jednak znalazłem informacje, że ludzie wstawiali inne nastawniki i było ok (np. z gt1752v). Zauważyłem przy podniesionej masce cykanie z okolic turba na włączonym zapłonie. Błędów jeszcze nie mam. Na dniach będę u mechanika ale chcę się dowiedzieć czy faktycznie to, że nie tuner nie może się połączyć to wina niepasującego czy niedziałającego nastawnika (na hamowni wszyło mi 90hp)? Z mechanikiem spróbujemy wstawić nastawnik od mitsu ale z tego co się orientowałem niezbyt pasuje fizycznie. Dodam, że jak wcisnę i odpuszczę gaz a potem ponownie wcisnę to tak jakby próbował przyspieszać.
  6. Odkopię temat bo mam podobną sytuację. Zmieniłem w swoim 320d turbo na gt2056v razem z nastawnikiem od tej turbiny i auto nie jedzie. To znaczy jedzie ale turbo nie pompuje. Mechanik mówi, że nastawnik z turbo mitsu nie pasuje a tuner, że na tym nastawniku nie wysteruje. Jak sobie poradziłeś u siebie?
  7. 8 cali też są i mają et 35. Czy to będzie ok czy dystans należy dołożyć?
  8. Witam, chcę zakupić takie felgi https://jr-wheels.pl/towar.3567.japan.racing.jr21.17x7.et2540.blank.matt.bronze.html jakie et oraz jaką szerokość wybrać do e90 320d 163km?
  9. Czyli zostać przy tym co mam? Nie będzie problemów z filmem olejowym?
  10. Witam, posiadam e90 320d M47T bez dpf z chipem na 194hp, przebieg ~230tyś km. Jeżdżę często na krótkich odcinkach i na trasach z większymi prędkościami, czasem upalę :twisted: . Na dniach będę zmieniał turbo na gt2056v + fmic + mocniejszy program. Jaki olej polecacie do niego? Obecnie mam Valvoline Synpower 5W30 ll01 i zmieniam co 10-12tyś km. Zostać przy nim czy może coś lepszego? Czytałem ten wątek (ofc nie cały :| ) i zastanawiam się na jakimś 0W40 z ll01, czy to dobry pomysł?
  11. Witam, posiadam e90 320d M47T bez dpf z chipem na 194hp, przebieg ~230tyś km. Jeżdżę często na krótkich odcinkach i na trasach z większymi prędkościami, czasem upalę :twisted: . Na dniach będę zmieniał turbo na gt2056v + fmic + mocniejszy program. Jaki olej polecacie do niego? Obecnie mam Valvoline Synpower 5W30 ll01 i zmieniam co 10-12tyś km. Zostać przy nim czy może coś lepszego? Czytałem ten wątek (ofc nie cały :| ) i zastanawiam się na jakimś 0W40 z ll01, czy to dobry pomysł?
  12. Więc co polecacie na tył? Przód pokażę swojemu mechanikowi
  13. Na feldze jest napisane ET 30
  14. Ale delikatnie obciera... A z tym tyłem jak?
  15. Felgi 8x17 ET 30 a opony 225/45
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.