Skocz do zawartości

piapia

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 E84 18dX/2012

Osiągnięcia piapia

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, auto z 2016, przebieg 54k km. Ogólnie nie mam zastrzeżeń do auta, dynamika znakomita jak na tak mały silnik, ale zauważyłem, że na wolnych potrafi czasami wyskoczyć z równej pracy. Czuć to na ciele ;-) Nie ma żadnych błędów na OBD. Wskazówka od obrotów stoi równo. Przypomina mi to prace we wszystkich imprezach jakie miałem. Nawet te najnowsze egzemplarze nie potrafiły ustabilizować jałowych obrotów. Czy ten typ tak ma czy jednak trzeba szukać dalej przyczyny? pozdarwiam Piotr
  2. Dzięki za odpowiedź. Znalazłem jeszcze coś takiego: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1160542 według tego wpisu, auta po 2014 powinny być zalewane olejem "BMW Longlife-14 FE+" (LL-14 FE+) cyt. • These oils are only suitable for new N20 and Bx8 gasoline engines from model year 2014.
  3. Proszę o pomoc w dobraniu oleju do poniższego motoru (N20B20): F25 X3 xDrive28i (245HP) 2016r (50k przelotu) wersja z Canady Mam już mętlik w głowie. Na korku wlewu jest info, że ma być 0W20. Automat doboru oleju według producentów jak poniżej: 1. Castrol nie ma pozycji dla tego motoru ;-/ 2. Liqui Moly pokazuje Leichtlauf High Tech 5W-40, 3. Motul wskazuje kilka pozycji: 0W30, 0W40, 5W30, 5W40 4. Strony amerykańskie wskazują cały przekrój rodzajów od 0W20, 0W40, 5W30 po 5W40 .... czy może może powinien być to olej LL-14 FE+ ? jest w ofercie Matula i Millersa oraz "oryginał" BMW: https://www.kolegaberlin.pl/product-pol-720-BMW-TwinPower-Turbo-0W20-Longlife-14-FE-1L.html Niestety nie mam wiedzy co było wcześniej lane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.