Skocz do zawartości

Misyo

Zarejestrowani
  • Postów

    189
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Świnoujście

Osiągnięcia Misyo

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. O kurcze, bardzo dziękuję za radę! Może faktycznie wystarczy opony z tyłu zmienić... Serdecznie dziękuję za info... W sumie potwierdziłem już zakup nowego zestawu... mam tez koła na zimę (16stki) ale może faktycznie założę te co teraz mam na zimę z nowym zestawem opon... Muszę spokojnie pomyśleć, najważniejsze - że znam już rozwiązania! :cool2:
  2. Z tego co wiem to na tył i tak jest szerzej niż na przód... ale tutaj chodzi nie o szerokość "laczka" a obwód koła.... Olej - nie mam pojęcia. Auto kupiłem pół roku temu, było po wszystkich serwisach + rozrządzie. Ma 205K nalatane w tym momencie. Jak kupowałem to było 195K. BM
  3. Witam Was Serdecznie, Czytałem gdzieś podobny temat, niestety nie mogę teraz znaleźć. Ale po kolei. Posiadam f10 3.0d xDrive z 2014 roku. Zakupiłem do niego na lato: 2szt. BORBET XRT Brilliant Silver 8.50 x 19 ET 35 5 x 120.00 2szt. BORBET XRT Brilliant Silver 9.50 x 19 ET 40 5 x 120.00 I do tego opony: Pirelli P Zero: - 245/35R19 - 275/30R19 Teoretycznie wszystko kupiłem jak należy. ALE, zaczyna mi padać rozdzielacz napędu od xDrive. Według mechanika - winą są źle dobrane opony i felgii. Zaproponowano mi zakup orginałów od F10 (z rocznymi oponami Pirelli, cena 7K pln). I prawie już kupiłem... ALE... kurde moge felgii i opony mają pół roku... Pytania: 1. Co się stało, że się zesr...ło... czyli co zrobiłem źle... Felgii dobierała firma popularna u nas na forum, opony kupiłem gdzie indziej ale też na podstawie info z forum. 2. Czy na te felgi mogę założyć inny rozmiar - tak aby było tym razem dobrze? 3. Jakie powinny być dokładnie opony i felgi by nie mieć tych problemów? Według mechanika - obecnie różnica w obwodzie pomiędzy przodem a tyłem to 15mm. Norma dla xDrive mówi 5mm. Sam już nie wiem.... w Quatro nie miałem takich problemów... BM
  4. Hej, F10 z 2014r, 3.0D XDrive, seria nominalnie 258koni... na hamowni wyszło 249 koni... Po modyfikacji softu jest 300.1 konia.. Z momentem poszło jeszcze lepiej, niestety nie mam przy sobie wykresów - później uzupełnie... Polecam chłopaków z TuneForce z Poznania. PS. Auto zap... znaczy się fajnie jezdzi :)
  5. transporter1: czytam ten wątek od jakiegoś czasu... i tak sie zastanawiam ile jeszcze razy bedziesz pisać dokładnie to samo... Na prawde już wiemy wszyscy ile to kosztuje na wyspach.... i nie pisz jednego postu pod drugim tylko proszę EDYTUJ posta... będzie przyjemniej dla nas wszystkich.... Pozdrawiam i no offence
  6. Jestem świerzo po wymianie uszczelki i planowaniu głowicy. Planowanie kosztowało mnie jakoś 160-180pln ale zrobili to perfekcyjnie (powiem tak... u mnie w mieście mimo, że są firmy które planują głowicę powiedziano mi tak... zapomnij... masz 3.5L i musisz to dać w dobre ręce...). Po założeniu splanowanej głowicy (i wymianie uszczelniaczy, uszczelek kolektora itd) nic mi płynu nie ubywa, autko ma nieporównywalnie większą moc i ogólnie sprawa wrażenie, jakby dstało drugie życie... Co do samego planowania... sukcesem jest chyba doświadczony zakład. Bo nie oszukujmy sie ale domorośli mechanicy w garażu nie są wstanie idealnie zplanować dużej głowicy... Druga sprawa, że należało by sprawdzić w dokumentajci serwisowej wogole o ile można planować... bo jak za mocno się ją "zetnie" to przecież zmieni się stopień kompresji itd...
  7. transporter: nie pisze jednego posta pod drugim.. użyj EDYCJI!!! W Polsce wmiana uszczelki to koszt rzędu 500zika plus drugie tyle na uszczelki (dochodza od kolektorów, uszczelniacze, olej trzeba wymienić itd). U mnie początkowo raz na 1000km 5L musiałem dolać.. ostatnio całe 12L płynu znikało w przeciągu... max 30 sekund ;] Wymiania uszczelki i autko idzie aż miło. Przestał brać olej, płyn cały czas jak był tak jest idealnie, zero strzałów na gazie... tak powinno być ;]
  8. Heh przy mojej 535 przy 3 biegu na normalnym ogumieniu nie ma szans... Ale jak miałem założony sportowy komputer, wywaloną lambdę, katalizator itd to z jedynki ledwo szło ruszyć, z dwójki było ekstra a przy 4tyś obrotów na 3 dupe zarzucało.... Na 2.0L vanosie nie ma opcji.. miałem.. sprawdzałem... ;> Chyba ze na mokrej kostce... ale to autko jest po prostu za ciężkie i ma za szerokie ogumienie zeby takie 150kucyków szał robiło... BTW jak już tacy dokładni mamy być... nie o kucyki tu chodzi a o moment obrotowy.. bo przyspieszasz momentem... a kucyki to Vmax...
  9. Generalnie są 2 opcje. Albo masz nieszczelny układ co łatwo sprawdzić na jakimś warsztacie (na przykład UV) albo ci woda spod bloku spindala... Jeżeli nie przegrzałes silnika skończy sie na wymianie uszczelki (kilka stówek w polsce.. uszczelka z 200zika). Jeżeli troche przytyrałes silnik to jeszcze czeka Cie planowanie głowicy (160 zł płaciłem miesiąc temu za idealną robote..;.) Wiadomo ze warto od razu wymienić szczelki pod kolektorami, uszczelniacze zaworowe itd....
  10. Misyo

    Jak wzmocnić rzędowe 3,5l?

    Sekwencja przy 3.5L? Możesz mi dokładniej opisać swoją instalacje? Z tymi tłumikami to rozumiem, że ktoś Ci to policzył i jesteś na 100% pewiem ze o to Ci chodziło (wiesz.. nad wydechem to sztab mądrych głów myślał i obliczał...) Jeśli idzie o robienie komputera... poprostu dostałem komputer w inną mapą. Program był taki aby dawał maksymalną ilość paliwa któaby nie zalała silnika i którą był w stanie przepalić. No i oczywiście wywaone odcięcie. Jazda była niesamowita. Ciężko było ruszyć aby nie zarzucało tyłu... ale jak napisałem spalanie przepotworne. Ale skoro masz sekwnecje (opisz ją bardzo proszę) to nic nie zrobisz takiego. Instalacja wymaga sondy Lambda więc mapa taka jak moja odpada
  11. Witam Moja przepływka po wystrzale po prostu sie rozpadła. Musze kupić jakąś inną i tu zaczynają sie schody. Moja ma symbol: 0 280 203 027 Oczywiście pewne na allegro - 500-550zł. Dzwoniąc po całej polsce są po 250-300 ale AKURAT ich nie ma.... Wchodząc na realoem.com znalazełem że w tym aucie było kilka różnych przepłyuwek (rózne numery).. i tu moje pytanie. Czego mam szukać... Czy musze włożyć dokładnie ten sam numer? Jakieś sugestie? Gdzie wogole mam szukać. Może polecicie mi jakąś pewną firme... Na allegro są taniej... ale 0 komentarzy albo 2... ;>
  12. Misyo

    Jak wzmocnić rzędowe 3,5l?

    Zawsze możesz zmieić soft w komputerze. Ja u siebie miałem przez kilka dni założony komputer zrobiony w berlinie... i była masakra. Ale musisz wywalić katalizator i sonde. Autko na 3 biegu rzucało tyłkiem... a no i odcięcia nie było więc można na prawde było zdziałąć sporo. Wada - 36-38L/100km ;-)
  13. Misyo

    olej do silnika

    Heh za takie posty powinien być normalnie BAN na jakiś tydzień.. co by mieć czas na poczytanie regulaminu i nauczenie sie kozystania z wyszukiwarki...NC
  14. Misyo

    jaki tuning !!!!

    Amatorski... wogole bez sensu. Profesionalny - drogo i za mały przyrost mocy przy takim silniku... Kupiłeś mały silnik i wkłądanie JAKIEJKOLWIEK kasy co by to zmienić nie ma najmnijszego sensu. Jeżeli chcesz poinwestować w autko, załóż sobie dobre car audio, może wymień lampy czy załóż ksenony... Ale silnik zostaw w spokoju.. albo po prostu zmień autko.
  15. Misyo

    jaki tuning !!!!

    Ale porównałeś 2 rózńe silniki... ;> Poszukaj wersje sedan, coupe i compact z tym samym motorem.. to bedzie miarodajne. SWAPa nie rób.. szkoda autka. Ja zrobiłem i od tej pory wszysto w aucie zaczyna mi sie sypać a miałem pszczółkę. Gra nie warta świeczki. Najprościej to sprzedać jeden i kupić drugi. Dużo osób chętnie sie nawet zamieni bo nie chce dużych pojemności... podzwoń i popytaj po komisach/handlarzach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.