Skocz do zawartości

ziomek91

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92

Osiągnięcia ziomek91

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie do spolszczenia navi w e83 nie potrzeba zadnych ncsów, inp itp. Na początek ściągamy soft spolszczający nasze navi w e83 https://chomikuj.pl/steview/GPS/SOFTY+BMW+Mk4+X3+X5+e83/MK4+soft+*5bPL*5d,5906151238.7z(archive) pobrany plik tzn. obraz .iso nagrywamy na płyte dvd za pomocą programu UltraIso. nagrywanie nalezy przeprowadzić z jak najmniejszą prędkością. Dalej 1. Opróżnij czytnik DVD MK4 z płyty. (W E83 Lewa strona bagażnika w schowku). 2. Przekręć kluczyk w stacyjce na pozycję 1 tj. przed zapłonem, tak żeby uruchomiło się samo radio. 3. Przedź do bagażnika i włóż wypaloną płytę z dowolnym softem do czytnika MK4 4. Następnie przejdź do radia i obserwuj... pojawi się komunikat "uwaga, cd rom w komput. nawigacji. Ładowanie oprogramowania" zgaśnie ekran i czekaj na kolejny efekt, którym będzie, "Software Update The installation program will update your navigation system!" może to potrwać z 6 minut. W tym momencie nie ruszamy nic !!! Radia, nawiewu, wycieraczek a tym bardziej kluczyka, nie oddychać !!! Pojawi się pasek, który będzie się uzupełniał. Nastepnie pojawi się komunikat :) UPDATE COMPLETE ! 5. WAŻNE !!! NIE WCISKAJ NA RADIU "OK" DOPÓKI NIE WYJMIEJSZ PŁYTY Z NAPĘDU !!! Płyta powinna wysunąć się samoczynnie zanim dojdziesz do bagażnika, ale nie śpiesz się. Jak się wysunie to ją wyjmij. 6. Wsiądź do auta i wciśnij OK. 7. pojawi się komunikat "The system will reboot now !" Co oznacza ponowne uruchomienie systemu. tzw restart. Pojawi się czarny ekran i czekamy na logo bmw :) i już... 8. Gdyby okazało się, że nie ma zmian w języku, wejdź w ustawienia i wybierz inny obsługiwany język. W moim przypadku język polski był po wybraniu opcji języka francuskiego. Poziom trudności zadania: Low. Pozdro :8)
  2. ośke na której chodzą no i takie zabezpieczenia plastikowe kolektora przez które idzie ośka. Apsolutnie żadnych zaślepek klap. Co jedynie zaślepić trzeba otwór po ośce. Nastawnik klap kostka elektryczna normalnie podpieta ale cięgło które sterowało klapkami odpięte całkiem. Nic nie trzeba wyprogramowywac. Efekt jest powalający, auto dostało nowe życie. No i teraz Bmw radość z jazdy.
  3. Nie zastanawiajcie się tylko klapki off. Wywalcie klapki, ośke na której chodzą no i takie zabezpieczenia plastikowe kolektora przez które idzie ośka. Apsolutnie żadnych zaślepek klap. Co jedynie zaślepić trzeba otwór po ośce. Nastawnik klap kostka elektryczna normalnie podpieta ale cięgło które sterowało klapkami odpięte całkiem. Nic nie trzeba wyprogramowywac. Efekt jest powalający, auto dostało nowe życie. No i teraz Bmw radość z jazdy.
  4. W moim przypadku za nie sprawność servotronica odpowiadał spalony bezpiecznik w skrzynce bezpieczników w skrytce.
  5. SPRAWDZONE!!! DZIAŁA!!! Aby program ista wyświetlał sie na całym ekranie należy kliknąć dwa razy prawym lub lewym przyciskiem myszki/touchpad na program, aby zmniejszyc program to samo spowrotem. Często najprostsze sposoby najbardziej skuteczne. :8) :8) :8) :8)
  6. 40A4- "błąd recyrkulacji gazów spalinowych, należy ustawić długoterminowy dryft" . Błąd da się skasować bo jest to błąd tymczasowy jeśli chcesz być pewien że go juz nie ma to po skasowaniu przejedź się troche i sprawdź ponownie błędy. U mnie błąd pojawiał się co chwile. Okazało się że jeden z przewodów podciśnieniowych idących do tych przekażników obok egr był nie szczelny. A więc pierwsze co polecam sprawdzić przewody podciśnieniowe. Analogicznie jeśli przewody będą ok to jeden z dwóch przekażników obok egr do wymiany. :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.