Skocz do zawartości

maciek199415

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118d 2007

Osiągnięcia maciek199415

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mam to samo nowe f34 25k przejechane 2 przyciski pęknięte. Auto po gwaracnji najs..
  2. Jak to jest z podpięciem apki do auta na gwarancji? Nie przyczepią się na serwisie? takie podpięcie jest zapisywane przez komputer?
  3. Próbowałeś zakodować szybę zjazd w dół trzymasz 20 sekund do oporu i to samo podjeżdżasz do góry i trzymasz przycisk 20 sekund?
  4. Jest dźwięk cyknięcia jak wciskasz przycisk od szyby od strony kierowcy?
  5. Udało mi się ruszyć silnik szyby ale czasem reaguje odwrotnie na przyciska np. daję w dół i zatrzymuje daję do góry a szyba zjeżdża kawałek w dół i dopiero za chwile do góry zgodnie z tym co klikam. Zauważyłem że sprężyna przy silniku jest luźna. Co z tym zrobić? Linka się rozciągnęła?
  6. Nagle. Da sie zdjąć rolkę z zębatki silnika żeby się nie rozpadło i linka nie rozkręciła?
  7. W E81 nagle przestało działać elektryczne sterowanie szybą pasażera. Nie ma charakterystycznego dźwięku "cykania" (jakiś przekaźnik???) które jest słyszalne w przypadku szyby lewej. Szyba nie uchyla się po otwarciu drzwi i nie reaguje na przycisk od strony kierowcy jak też pasażera.
  8. Wyszły jakieś dziwne akcje z tym aku zwykłym. Zapaliła się ikonka słabego aku więc wyjąłem akumulator zawiozłem do sprawdzenia u producenta. Wrócił z wydrukami parametry jak nowy, diagnoza niedoładowany 12,4v. Czemu akumulator się nie doładowuje skoro ładowanie jest prawidłowe 14,5v sprawdzane miernikiem.
  9. W sensie wypiać i zobaczyć co się stanie?
  10. Dziurą w plastiku pod kierownicą, którą wychodzi pedał sprzęgła wypadł mi przewód z bezpiecznikiem. Wiecie może co to jest?
  11. Akumulator był założony nowy o takiej samej pojemności jak stary AGM więc nie ma mowy, żeby był słaby, zużyty i niedoładowany. Na AGM start-stop do momentu aż zaświeciła się ikonka słabej baterii działał normalnie, bez problemu. Po przekodowaniu NCS, INPA i Tool32 i założeniu nowego aku kwasowego start-stop po prostu przestał się włączać. Wskazania SOH i SOC pokazywały wartości nowego aku. Jak to wytłumaczyć?
  12. Nie za bardzo rozumiem. Mam start stop i odzysk energii hamowania. Przekodowałem auto z AGM na zwykły. Ładowanie spadło z blisko 15v na max 14,5v. Start stop po przekodowaniu nigdy się nie załącza więc wnioskuje, że przekodowanie na zwykły kwasowy aku sprawiło, że sterownik nie włącza start stop i wydawało mi się, że podobnie jest z odzyskiem energii hamowania. Jestem w błędzie? Auto jeździ i pali na zwykłym akumulatorze już dłuższy czas i nie ma problemów.
  13. Czy duza roznica to nie wiem. Stara bateria original bmw bez zadnego info na niej odnosnie parametrow. Nowa wzieta ze poprzedniego auta 85ah /800a Wywalilo mi blad podczas jazdy i nuskum cisnieniu oleju. Blad zaraz potem zniknol dlatego podejrzewam ze to z winy baterii. Uważaj aby nie popełnić błędu z doborem prawidłowego akumulatora bo jeśli fabrycznie miałeś aku w technologii AGM to taki musisz zamontować ponownie. Nie wystarczy przekodować auta na zwykły aku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.