Skocz do zawartości

areksaw

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e63 2005

Osiągnięcia areksaw

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z maglownicą w e63 630i z 2005r. Jakiś czas temu wymieniłem zepsutą na używkę i od tego czasu zaczęły się problemy. Od samego początku wspomaganie chodzi strasznie ciężko, a we wnętrzu auta wydobywają się dźwięki na wysokości kierownicy (im większe obroty silnika, tym wyższy dźwięk). Miał ktoś z was już taką przypadłość? Dodam tylko, że komp nie pokazuje błędów. Nie wiem, czy została źle zamontowana ( czasami trzeba coś przypisać do samochodu), czy kupiłem po prostu zepsutą używkę. 24 kwietnia jadę do renomowanego warsztatu na diagnozę i być może będę potrzebował drugiej. Wie ktoś gdzie można ewentualnie dostać taką używkę? pozdrawiam
  2. [BAD] blada, zamówione. Jak by co to dam znać kiedy się rozsypią. W poniedziałek będą montować, a potem zabieram bunię na miesiąc na skandynawię, więc będzie dobry test ciepłp/zimno. Pocieszam się tym, ze wziąłem normalne (nie nawiercane) więc były trochę tańsze. Ale z drugiej strony lata "szaleństw i upalania" mam już za sobą, więc może trochę pojeżdżą... Jak by co to dam znać.
  3. Zamawiam w tym tygodniu tarcze/klocki przód/tył ZIMMERMANN. Mam nadzieję DANYBLACK, że u ciebie przez te pare miesięcy nic się złego nie działo?
  4. Tomi B oczywiście masz rację, że 75 to trochę drogo i ja pewnie też tyle bym nie dał za 2004, ale z drugiej strony ja kupiłem swoją 2005 w zeszłym roku za 55+ , a potem dołożyłem 15. Połowę usterek wykazał przedzakupowy, druga połowa doszła w trakcie. Ja bym pojechał, prześwietlił, pokazał 65k i dał do myślenia... A z drugiej strony w każdym samochodzie znajdą się jakieś usterki, więc łatwiej się od razu rozmawia wtedy o cenie :norty:
  5. A propos ceny - nic nie pisze o rurce i uszczelniaczach i całej reszcie, a przy tym przebiegu powinien. Jak na 220 tys. wymiana oleju to trochę mało, więc na dzień dobry dorzuciłbym conajmniej 10k. Ale od razu mówię że auta nie widziałem i być może po prostu właściciel uznał, że nie ma się czym chwalić...
  6. Takie są realia w Polsce. Z jednej strony zadbany egzemplarz dużo powyżej średniej ceny rynkowej którego nikt nie chce bo za drogo, a z drugiej tańsze auta, do których trzeba doliczyć rurkę, uszczelniacze, hamulce, opony, detailing i takie tam - w sumie na to samo wychodzi. Biorąc pod uwagę akcyzę na przyszły rok - taniej nie będzie.
  7. Z tą Toyotą, to taki żarcik - nie ma o co kruszyć kopii. :cool2: Pokazałeś że się da i tyle.
  8. Że do takiej jazdy wystarczyłaby ci zwykła Toyota Prius? A i osiągi pewnie byś poprawił... :mrgreen:
  9. Moja 630 też chyba jest jakaś inna :D , bo przy spalaniu nigdy nie widziałem nawet 8 z przodu, a i 9 chyba tylko raz - jak chciałem sprawdzić ile się da. Ale zgadzam się z kolegami co do kosztów - po pierwszym roku wyszło coś pomiędzy 15 - 20 k na utrzymanie (uszczelniacze, skrzynia, wyświetlacz i jeszcze pare bzdur). Mam nadzieję że większość kosztów mam już za sobą. :cool2:
  10. Sęk w tym, że porównując roczniki, np z lat 2004 - 2006, auta w wersji 3- litrowej są droższe od 645 i 650, więc nikt ci za pół ceny i tak by nie oddał. Pozdrawiam. :cool2:
  11. taki wybór tarcz znalazłem na inter cars http://e-katalog.intercars.com.pl//#/ekatalog/osobowe/towary/18324/701020000/
  12. Może to trochę głupio zabrzmi ale są i ludzie którzy celowo wybrali 630i :D Mimo, że ma 75 koni mniej niż wersja np. 4.4 - to w zamian za to jest o 150kg lżejsza więc różnica w osiągach (tym bardziej w automacie) jest niewielka. Dla przykładu 0-100km/h-- 5.8s vs.6.5 (mówię wciąż o automacie). A różnica w prowadzeniu auta- kolosalna. Dla porównania dodam, że BMW M3 z tamtych lat jest tylko o parę kg lżejsze i to pewnie tylko dlatego że jest w manualu. Parę koni brakuje, to fakt. W zamian za to natomiast otrzymujemy możliwość podróżowania ze spalaniem nawet poniżej 10 l. (np przy prędkości 140km/h), lub jazdę po mieście poniżej 15l. U mnie średnio jest pomiędzy 11-12l. Dla porównania u kolesia z silnikiem 4.4 średnio 14.5, a po mieście przekracza 18. Ktoś powie że kupując Bmw 6 nie patrzy się na koszty spalania, ale czy na prawdę ktoś kupuje 10-letnie lub czasami starsze auto po to żeby stawać co tydzień na 1/4 mili? Gwarantuję, że mogą być z tego tylko kosztowne kłopoty. Ktoś inny powie, że benzyna w szóstkach to najmniejsze koszty i jeżeli cię nie stać - to kup passata. Nieprawda. Bmw 630i to nic innego jak e60 530 xi w wersji dla koneserów (czytaj niepowtarzalna ponadczasowa bryła nadwozia przyciągająca wzrok zarówno kobiet jak i mężczyzn). Rzędowa szóstka N52B (zastosowana w setkach tysięcy różnych aut bmw) pod maską jest niemalże niezniszczalna i nieporównywalnie mniej awaryjna niż w niszowych modelach i na dodatek nie ma w niej problemu sławnej 'rurki'. Niższa masa auta (przypominam 1566kg vs. 1710kg w 645i) ma też inne zalety. Do zatrzymania samochodu wystarczy identyczny jak w serii 5 układ hamulcowy, więc zarówno oryginalne części, jak i zamienniki (w zależności upodobania właściciela lub zasobności portfela) są o około 30% tańsze. Pozostaje dźwięk. Tu jest różnica. Można kombinować, ale dźwięku v-ósemki się nie zastąpi. Moim jednak zdaniem przy całym szacunku jaki mam dla posiadaczy większych silników 630i to optymalny wybór.
  13. Dzięki Jezior, właśnie o tych klockach w razie konieczności myślałem. Miałem już w innym aucie zestaw BREMBO/ATE i sprawdził się znakomicie, więc w razie czego jakaś alternatywa jest :cool2: Chociaż odkopałem temat na forum i o Zimmermanach też dobrze mówią. Dobrze że jest w czym wybierać.
  14. Dokładnie, zdecyduję się pewnie na miejscu, bo mam zamiar zostawić samochód do zrobienia w czasie ferii zimowych na tydzień ( na tym samym podwórku co mechanior jest też gościu od detailingu) i potem chciałbym mieć trochę spokoju, a z tego co pamiętam to ani z przodu ani z tyłu nie miałem jakiejś porządnej firmy. Części nie muszę zamawiać wcześniej, bo gościu wysyła zamówienie do Niemiec i na drugi dzień pewnie części już będą. Jedyny problem to odstawić auto do Szczecina, a ja jestem w domu tylko na weekendy i to nie zawsze. Jak się ogarnę, to dam znać. Pozdrawiam.
  15. areksaw

    [E6x] Ringi

    Nawet nieźle to u ciebie wygląda :cool2: , ja kupiłem troche słabsze i nie ma tego efektu, ale już poczekam, aż się spalą. Ale i tak ogólnie - autko bez żółtych ringów wygląda o niebo lepiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.