Skocz do zawartości

gogoartur

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e70 3.0sd 2008

Osiągnięcia gogoartur

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wiadomo kiedy dostępna będzie nowa wersja sprzętu, o której była mowa kilka miesiąc temu ?
  2. Zostały wymienione na nowe: poduszki stabilizatora i poduszka silnika prawa, stukanie się trochę zmniejszyło, ale jest nadal. W trakcie jazdy zauważono, że podczas hamowania stukanie znika, tak jakby używanie hamulców niwelowało je. Może kto ma jakiś pomysł ?
  3. Poduszki amortyzatora sprawdzone, odnośnie gum, mechanik podłożył jakieś podkładki i nic to nie dało.
  4. Od jakiegoś czasu coś stuka w zawieszeniu z przodu po stronie pasażera. Zostały wymienione wszystkie wahacze, amortyzatory, łączniki stabilizatora, prawa półoś. Stukanie nadal pozostało na specyficznych dziurach podczas jazdy bez względu na prędkość. Posiadam zwykle zawieszenie bez dynamic drive i pneumatyki.
  5. gogoartur

    BMW F07 LCI zawieszenie

    Mam pytanie odnośnie F07 LCI 2015rok 535XI w wersji USA - jakie w standardzie występowało tam zawieszenie ? Czy była w standardzie pneumatyka na tył ?
  6. U mnie do wymiany okazało się koło pasowe. Od tamtej pory kierownica zaczęła chodzić lżej, ale wiadomo, że i tak ciężej niż w w innych autach.
  7. gogoartur

    35sd mała turbina

    Zafi bardzo dziękuję za rzetelną odpowiedź. Dziś zmieniłem miejscami przetworniki i o dziwo BMka zaczęła jechać już od niskich obrotów. Spodziewałem się, że na wysokich będzie problem, lecz jedzie bardzo dobrze w pełnym zakresie. Pozostał mi tylko jeden problem, po podpięciu do komputera bład 4530 związany z nieszczelnością układu doładowania zniknął, ale mam błąd p14a6. Według poprzedniego właściciela DPF został usunięty fizycznie i programowo, tak tez twierdzo mechanik. Może ktoś z Was wie, czym może być spowodowany ten błąd, oraz czy mając ten błąd w komputerze nie powinien mi się on pokazywać w iDrivie, albo chociaż czy nie powinna się zapalić kontrolka check engine, ponieważ żadna kontrolka, ani żaden błąd nie wskazuje komputer pokładowy i iDrive.
  8. gogoartur

    35sd mała turbina

    A wie ktoś może jakiej średnicy przewody podciśnieniowe najlepiej kupić, żeby powymieniać je w układzie doładowania ?
  9. gogoartur

    35sd mała turbina

    Dziękuję Zafi za pomoc :)
  10. gogoartur

    35sd mała turbina

    Prawdopodobnie turbina jest sprawna, a teraz zastanawiam się nad wymianą obydwu przetworników i przewodów związanych z turbinami. Mógłby ktoś podpowiedzieć które to przewody najcześciej ulegają zniszczeniu i powinno je się wymieniać regularnie ?
  11. gogoartur

    35sd mała turbina

    Tak jak przepuszczaliście wymiana turbinki na niewiele się zdała, dlatego muszę zacząć szukać innej przyczyny braku mocy na niskich obrotach. Stąd moje pytanie - czy te obydwa przetworniki są jednakowe ? Czy myślicie, iż można wpierw zainwestować w używkę z Allegro np z tej aukcji http://allegro.pl/przetwornik-cisnienia-bmw-e70-x5-x6-3-0d-2247906-i6092132282.html
  12. Zauważyłem, że moja e70 dość często wskazuje na brak płynu do spryskiwaczy, właściwie po tygodniu jeżdżenia wyskakuje już powiadomienie o kończącym się płynie. Nie zauważyłem nigdzie wycieku płynu spod auta, stąd moje pytanie, czy ten model zużywa duże ilości tegoż płynu, czy coś innego może być przyczyną takiej sytuacji, oraz czy ktoś wie ile maksymalnie wchodzi do zbiornika, bo jak do tej pory najwięcej wlałem lekko ponad 6 litrów.
  13. A wiesz o nim coś więcej - ilość głośników, wzmacniacz itp ?
  14. Wersja podstawowa, czyli jaka ?
  15. Z tyłu mam tylko po jednym głośniku na drzwi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.