Skocz do zawartości

DanielGregor

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DanielGregor

  • Urodziny 04.08.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 530D 2010
  • Lokalizacja
    Gdansk/UK

Osiągnięcia DanielGregor

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Racja, pierwszy raz rozebralem do tlokow m57i mialem kilka zagwostek np cudowna sruba od pokrywy lancucha schowana pod zebatka walka... wiec teraz wole wszelkie watpliwosci :cool2: opisac i przy okazji zapytac no ale to faktycznie da sie to przymierzyc, bedzie dobrze
  2. Faktycznie nie znam roznicy dlugosci lancuchow ale jednak wiem jakie auto posiadam od kilku lat. Seria 5 z 2007 to jest E60 :cool2: :cool2: Silnik do rozrzadu sam rozbieralem i byly tam 3 lancuchy a konktertnie 4 kola zebate od dolu; :P :P pompa oleju :arrow: wal :arrow: pompa cisnieniowa :arrow: walki rozrzadu
  3. Mam jeszcze male pytanko odnosnie miski olejowej, mianowicie czy da sie ja zdemontowac bez demontazu wozka zawieszenie itd Pozdro
  4. Witam Panowie, Auto o ktorym mowa to Bmw 5 e60 2007 3litry diesel kod silnika M57 N2 306d3 Jakis czas temu pisalem ze zerwal mi sie lancuch rozrzadu no i nadszedl czas do naprawy, wszystko rozebrane, nowe graty dotarly wiec czas to poskladac :D :D Dlatego wlasnie mam kilka pytan, mianowicie interesuje mnie sposob dokrecania glowicy :?: (jaka kolejnosc srob i jakie momenty) dla glowicy jak i rowniez samej pokrywy. Jest jeszcze jedna kwestia ktora zawalilem :duh: :duh: mianowicie wyrzucilem stare lancuchy (bylo to 3 miechy temu) czyli 3 sztuki no i teraz doszla paczka z nowymi i niestety lancuchy wymieszane i nie opisane a wiec dlatego prosze was jesli wiecie ile ogniw ma dany lancuch (pompa oleju-wal) (wal-pompa wtryskowa) (pompa wtryskowa-walki) Z gory dzieki wszystkim :cool2: :cool2: Pozdro Mordy
  5. W takim razie mam pytanie o ta aktualizacje, jakim programem mozna to zrobic? Lub moze jest gdzies opis calej operacji?
  6. Niestety, u mnie padly zawory, musze szukac nowej glowicy i tu mam pytanie bo znalezlem kompletna tylko ze 306d2 i nie wiem czy bedzie pasowac do mojego?
  7. Jedno mocowanie peklo, wiekszosc sie poluzowala lub pewnie gwint sie zerwal, zawory dzisiaj sprawdze a obroty byly malutkie tak jak i predkosc, wladciwie to dojezdzalem do celu jak lancuch strzelil, automatyczna skrzynia odrazu wrzucila na luz a wiec nie bylo obrotow na silniku w trakcie zdarzenia
  8. Pytanie odnosnie walkow, zmierzylem je w pracy i bicie na tulejach jest maksymalnie 15 mikronow, wie ktos moze jaka jest tolerancja???
  9. Zdjąłem u siebie głowice i tłoki sa nienaruszone, pękły uchwyty wałka wiec pewnie wałki też sie zgięły, trzeba będzie poszukać nowej głowicy i do roboty. Zastanawia mnie tylko jak wrzucić i ustawić rozrząd jest to troche pogmatwane, żadnych znaczników itd, :mad2: ma ktoś moze jakies fotostory z całej operacjii????
  10. Dzieki Panowie, przebieg 100% autentyczny ok 210 tys km
  11. Witam Panowie! Zdaje sobie sprawe ze podobnych postow jest tu wiele, jednak zaden nie okazal sie w pelni pomocny. Mianowicie posiadam BMW 530d 2007 235km 500n wersja ze skrzynia automatyczna po liftingu, ogolny symbol silnika to M57 Niedawno strzelil mi lancuch rozrzadu wiec jak wiecie najlepiej wymienic silnik, no wlasnie tylko jaki? Sam poczatek kodu silnika M57 na aukcjach daje wyniki od starych trojek po troche nowsze siodemy. Ceny tez sa rozchwiane. Oczywiscie zakopalem glebiej i wyszukalem po vinie ze u mnie jest M57/T2 jednak sa miejsca w ktorych temu zaprzeczaja Bardzo was prosze o autoryzacje Moj vin to WBANX72000CZ03879 z gory dzieki mordeczki Pozdrawiam
  12. Nie znam sie za bardzo na automatach ale kilka opcjii przychodzi mi na mysl zaczynajac od wymiany plynu i filtra oczywiscie to skusil bym sie na jakas ingerencje, A wiec same bledy mowia i rozne opinie z neta ze do wyboru mamy; po prostu zasniedziale styki, czujnik polozenia walu albo elektrozawory, watpie zeby wszystko naraz siadlo. I tu jest pies pogrzebany :roll: jak to sprawdzic, czy jest wogole opcja wymiany tych podzespolow bez specjalistycznego sprzetu?? Na pewno ktos juz opanowal ten temat :cool2: poki co jestem bezradny :mad2:
  13. Witam auto mam z 2007 roku 3 litry diesel 235 kucy i do tego zaprzegli automatyczna skrzynie biegow-lewarek typu joystick niestety nie znam modelu skrzyni Problem polega na szarpaniu podczas zmiany biegow, mianowicie: Po jakims czasie od zakupu zauwazylem ze jak auto jest zimne to szarpie przy zmianie biegow najbardziej na 3 pierwszych biegach, kiedy auto sie rozgrzeje jest to o wiele mniej wyczuwalne np juz na 2,3 bieg wchodzi ladnie ale przy ruszaniu np ze swiatel potrafi wysprzeglic pierwszy bieg dosc agresywnie tak jak by raptownie puscic sprzeglo. no i to nie koniec niespodzianek kilka razy przydazyla sie sytuacja ze podczas dynamicznego startu czyli gaz w podloge skrzynia sie zawiesza na pierwszym biegu nie zmienia na wyzszy tylko piluje na max obrotow silnika kody bledow to 00CF2E EGS:location data (LIN) from GWS 0051AA EGS:Incorrect signal from gws;position information 0050DC EGS:transmission position sensor furka ma przelatane 188tysi km ogolny stan bdb oprocz skrzyni, z gory dziekuje za wszelka pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.