Skocz do zawartości

xnrs

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xnrs

  • Urodziny 15 Lipca

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 335xi 6AT

Osiągnięcia xnrs

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. sciagniecie nowej 440i z salonu w usa po zrobieniu wszystkich oplat wyjdzie tyle co w PL salonie, szukam auta po lekkiej kolizji, mam znajomego ktory siedzi w tym 10 lat i naprawde w nierealnych cenach auta sciaga, ostatnio wysylal mi foty delikatnie uszkodzonej 435i ktora wyszlaby na oko okolo 120-125tys na gotowo juz, a najtansza na allegro i to tez z usa za 170 tys byla wiem juz ze chce M'ke.. kwestia tego czy koszta utrzymania mnie nie zjedza, moglby sie wypowiedziec jakis posiadacz f8x Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. jezeli zdecydowalbym sie na m4 to taka do max 20tys km przebiegu po jakiejs lekkiej kolizji gdzie do wymiany bedzie np zderzak, lampy, maska itp. wiec mysle ze przez 20tys km chyba by jej tak nie zajechali :) chociaz wszystko jest mozliwe :) jestem zwolennikiem bmw x35i ale M4 ma swietny ryjek.. no i szerooka :) czytalem kilka tematow na zagranicznych forach odnosnie wrzucenia do 435i ryjka z M4, da sie zrobic ale troche kombinowania, dlatego zaczalem myslec po prostu o M4
  3. Witam, mam w planach sprowadzenie autka ze stanów, obecnie jezdze 335xi e92 automat 6AT, chce zmienic na cos swieższego z lepsza skrzynia <3, i mam dylemat miedzy 435i a m4, spalanie mysle jakos drastycznie nie bedzie sie roznic miedzy 435 a m4, a co z reszta kosztów ? ktos cos podpowie? wiadomo ze tarcze i klocki o wiele drozsze ale tego sie nie zmienia co 3 miesiace wiec luz, ktos cos podpowie?
  4. Witam, jak w temacie posiadam 335xi e92, ostatnio w BMW miło mnie zaskoczyli informujac ze mam darmowa akcje serwisowa na wymiane wszystkich wtryskow.. ucieszony umowilem termin, zaprowadzilem auto, dzwonia ze gotowe ! wyjezdzam od nich a po chwili wyskakuje check engine i komunikat "usterka silnika! spadek mocy" po czym dzwonie do nich i mowie o problemie, umowiony kolejny termin na sprawdzenie o co chodzi.. 3 godziny czekalem na to zeby mi powiedzieli ze to nie ma zadnego zwiazku z tym co robili (szkoda tylko ze nigdy wczesniej nic takiego mi nie wyskoczylo), w diagnozie napisali ze jest blad katalizatora, blad pompy paliwowej i jakis blad zwiazany z turbo.. i ze przewody podcisnieniowe sa nieoryginalne i one moga to powodowac, i zeby je w pierwszej kolejnosci wymienic, a jezeli usterka bedzie sie powtarzac to wymienic zawor podcisnienia turbiny... znawca ze mnie zaden ale cos mi tu smierdzi.. nic wczesniej nie mialem a teraz nagle tyle rzeczy.. jutro udam sie do kierownika serwisu bo dzisiaj juz nie bylo go w pracy.. macie jakies rady dla laika? :)
  5. to ze maska jest inna nie znaczy chyba ze zderzak m-pakiet lci nie bedzie pasowal.. czekamy na odp kogos kto wie na 100% ja zamowilem juz dokladke zderzaka karbonową m-performance ale do zderzaka m-pakiet lci wiec mam nadzieje ze mozna zalozyc poliftowy zderzak ;)
  6. Witam, czy sa jakies problemy ze zmiana przodu na lift ? zderzak m-pakietowy przed i po liftowy ma takie same mocowania itp? pasuje bez problemu? co z lampami ? co trzeba wymienic zeby wrzucic lampy LCI ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.