Skocz do zawartości

Michal27

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jeszcze nie posiadam

Osiągnięcia Michal27

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy mogę prosić o zdekodowanie poniższego numeru VIN? WBADT11040GY59951 Pozdrawiam
  2. Cześć szukam auta dla ojca i zastanawiam się nad BME E90 w benzynie. Pojemność do 2,5 i chciałbym zasięgnąć opinii jaki silnik najlepiej brać pod uwagę, a jakich unikać i na co należy zwrócić uwagę podczas zakupu e90? pzdr
  3. Witam. Ostatnio w swoim E39 które niedawno kupiłem zauważyłem, że lewe koło bardziej wystaje w stosunku do nadkola niż prawe i jest skierowane lekko w lewo. Geometria była ustawiana i niby jest wszystko ok auto prosto jedzie nie ściąga, ale przy większych prędkościach czuć lekkie drgania na kierownicy jednak mnie to niepokoi. Zmierzył się ktoś z Was z podobnym problemem? Zdejmowałem koła i ET na wszystkich jest takie samo. Koła 235/45 R17
  4. Michal27

    Radio business CD

    Wyjąłem radio (całe radio nie tylko wyświetlacz), odłączyłem, potem podłączyłem i wszystko działa także jakby ktoś kiedyś miał taki problem to polecam ;)
  5. Michal27

    Radio business CD

    Witam. Mam mały problem z radiem w E39 business CD. ostatnio zaprogramowałem sobie wybrane stacje na kanałach od 1 do 6 i wszystko działało łącznie z przyciskami do kierownicy multifunkcyjnej. Dziś rano radio sobie gra ale tylko na jednej stacji i nie mogę przeskakiwać na kolejne i tak samo na kierownicy. Podgłaszanie i ściszanie działa i przyciski na radiu też bo jak zmienię opcje przyciskiem BC na pokazywanie średniego spalania itd to działają. Nie działa tylko przeskakiwanie między stacjami radiowymi. Świeci mi się też czerwona kontrolka obok przycisku BC i nie działa przycisk M w lewym górnym rogu radia. Wszystko niby działa i wydaje mi się, że ja chyba coś zablokowałem. Proszę o pomoc :oops:
  6. Czy mógłbym prosić o rozkodowanie poniższego numeru VIN? :) WBADT11000GY47666 Pozdrawiam
  7. Czy może ktoś mi rozkodowac ten VIN? Bo na bimmercat nie idzie. Wbadt210x0gz10925
  8. Zdobyłem numery VIN https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-2-2-170km-manual-lift-skorygrzane-xenon-pdc-p-t-szyber-full-ID6BUb4o.html? VIN: WBADT11070GY52847 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-lift-525i-manual-ringi-pdc-p-t-klimatronik-szyberdach-multifunkcja-ID6BSkwC.html? VIN: WBADT31040GN70855 :)
  9. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-lift-525i-manual-ringi-pdc-p-t-klimatronik-szyberdach-multifunkcja-ID6BSkwC.html? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-2-2-170km-manual-lift-skorygrzane-xenon-pdc-p-t-szyber-full-ID6BUb4o.html? Oglądał ktoś? Myślicie, że warto jechać 100 km?
  10. Oglądałem. Pod maska sucho i ogólnie ok tylko spod zbiorniczka wspomagania się poci, ale wiele tak ma. Jednak pod korkiem rude masełko w śladowych ilościach :roll:
  11. Jest sztuka niedaleko mnie https://www.olx.pl/oferta/bmw-5-e39-525i-CID5-IDzZeHG.html#0e0e822b43;promoted Ma podany vin. Ma ktoś z Was może jakieś obiekcje?
  12. Co sądzicie o tej sztuce? Mam do niej około 130 km. Warto jechać? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-bmw-seria-5-piekne-bmw-e39-525i-lift-m-pakiet-ID6BUmAQ.html?
  13. Proszę Was o opinię na temat tych dwóch aut: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-unikat-156000-km-niemcy-skory-idealny-ID6BJIQY.html#b87abe8c08 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-520d-org-lakier-bezwypadek-ksiazka-serwisowa-gwarancja-ID6BMH2y.html#b87abe8c08 Co sądzicie jeśli chodzi o ten silnik? Nie potrzebna mi co prawda wyścigówka tylko bardziej chodzi mi o niezawodność i z tego co widzę modele z tym silnikiem nie cieszą się one zbyt dużą popularnością. Te akurat stoją już od około miesiąca. Wolałbym co prawda benzynkę 2.2 albo 2.5 ale tego 520d też biorę pod uwagę. Co do auta z bordowymi skórami to przebieg wydaje mi się mało realny... I na koniec jeszcze pytanko :) Czy w silnikach benzynowych 2.5 duża jest różnica w spalaniu w mieście między automatem i manualem? Pzdr
  14. Bo ogólnie to mam takie pytanie do Was :D Zawsze chciałem mieć tą BMW E39 już nawet na pierwszy samochód ale kupiłem Passata b5 bo każdy mi tak doradzał że będzie tańszy, ale że moje paździerzątko ma małą moc bo tylko 101 KM (1.6) to po 3 latach myślę już nad zmianą no i potrzebuje waszej opinie jako bardziej doświadczonych. Po pierwsze czy BMw E39 będzie naprawdę drogie w eksploatacji w porównaniu do B5, po drugie czy jest to prawda że wszystko poniżej 15 tys to gruz i zakup w miarę dobrej E39 za 13 tys. (chodzi o polifty) mogę sobie włożyć miedzy bajki na półce z książkami i czy ogólnie polecacie ten samochód jeśli chodzi o egzemplarze poliftowe z silnikami M54 i co w ostatecznym rozrachunku wyjdzie taniej podczas ewentualnych napraw - diesel(biorąc pod uwagę turbo wtryski CR w 525d lub pompę wysokiego ciśnienia np w 520d) czy benzyna (biorąc pod uwagę vanosy, pierścienie z plasteliny w M54)? Bo jako drugą opcję rozważam Audi A6 c5 po lifcie ale BMW bardziej mi się podoba :) Proszę o pomoc :) Pozdrawiam
  15. Witam, widzę tutaj duże dyskusje na temat silników benzynowych M52 i M54 i chciałbym się zapytać w jakim okresie te silniki były produkowane i czy M52 były także w modelach po liftingu. Chodzi oczywiście o E39. Jeśli tak to jak je rozpoznać i czy te M54 są faktycznie takie złe i ich remont może wynosić aż 8 tysięcy? W ogóle to bardziej polecacie benzynę czy dieselka (do jazdy w większości po mieście)? :) Pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.