Skocz do zawartości

swirek92

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Polonez

Osiągnięcia swirek92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. swirek92

    E38 730d problem ABS/TURBO

    Witam, posiadam BMW E38 730d z roku 1998.Z racji że jest to już leciwy samochód, ma pewne bolączki.Mianowicie mam problem z ABS, podczas hamowania przy małej prędkości drży pedał, tak samo jak w przypadku załączającego się ABS'u oraz prędkościomierz się przywiesza, nie idzie płynnie w górę ani w dół.Poprzedni właściciel wymienił pompę ABS, ja już wymieniłem czujnik ABS lewy przód oraz tył, a problem nadal nie znika, po wyjęciu bezpiecznika od ABS jak ręką odjął, zero drgań. Natomiast drugim problemem jest Turbo, komputer pokazywał padniętą przepływke, więc ją wymieniłem na BOSH numery te same jak na starej, błąd zniknął natomiast na wpiętej przepływce samochód w ogóle nie ma mocy, tak jakby turbo nie dmuchało, natomiast na wypiętej samochód się odpycha dużo lepiej lecz bardzo kopci na czarno.Mechanik rzekomo sprawdził wszystkie węże by wykluczyć nieszczelność, turbo twierdzi że jest w bardzo dobrej kondycji, 0 luzów,nie cieknie, uważa że wygląda jak po regeneracji jakiś czas temu.Zauważyłem też że wąż który wychodzi z IC po wciśnięciu gazu i zgnieceniu go nie pompuje się a nawet trochę wciąga. Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć co może być nie tak ? Z góry przepraszam wszystkich którzy muszą czytać te wypociny, ale chciałem dokładnie opisać problem. Pozdrawiam,
  2. swirek92

    Interfejs DIS/INP/NCS

    Witam wszystkich forumowiczów, poszukuje dobrego i sprawdzonego kabla obd2, którym bez problemu podłącze się do swojego BMW E46 M54B25 z 2001r. zarówno inpa jak i dis'a, oraz czy ktoś posiada jakieś linki, udostępni programy ? Może być i odpłatnie.Pozdrawiam,
  3. Witam wszystkich, piszę z pewnym problemem, ponieważ aktualnie jestem już po kompletnym swapie z silnika 1.9 na 2.5, z racji tego że w samochodzie nie było tempomatu, chciałbym go sobie dołożyć, multifunkcje mam,krokowy itp wiadoma sprawa że też, na zegarach co prawda zapala się kontrolka od tempomatu ale on nie działa ponieważ zapewne nie ma komputera, i czy ma ktoś jakiś schemat podpięcia co gdzie jakie kable itp, bądź sam się na tym zna, z góry dzięki. Pozdrawiam,
  4. swirek92

    E46 M54 grzechotanie

    Problem rozwiązany, padnięte wisko.Temat do zamknięcia.
  5. swirek92

    E46 M54 grzechotanie

    Na wymianie ringów, oraz usunięciu luzów.
  6. swirek92

    E46 M54 grzechotanie

    Odpalenie bez pasków nic nie pomogło.
  7. swirek92

    E46 M54 grzechotanie

    Tutaj wrzucam link do filmiku z pracy silnika:
  8. swirek92

    E46 M54 grzechotanie

    tak, mówił że wszystko jest w porządku, brak luzów, wszystko w normie
  9. swirek92

    E46 M54 grzechotanie

    Witam użytkowników, pisze do was z dość nietypowym problemem, mianowicie posiadam e46 z silnikiem 2.5 m54b25, i od dłuższego czasu borykałem się z problemem grzechotania w okolicach vanos'ów, myślałem ze to ich wina więc je zregenerowałem i zostały usunięte luzy, wszystko zostało zrobione tak jak należy przez mechanika, i tu pojawia się problem ponieważ mimo regeneracji nadal coś grzechota,dodam ze mam minimalny luz na kielichach do ktorych jest mocowany vanos, odgłosy tak jakby wskazywały nadal na vanosy,po zgaszeniu silnika można usłyszeć głos tak jakby rozwalonego łożyska, czy ma ktoś jakieś sugestie co to by mogło być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.