Skocz do zawartości

Wahacz

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wahacz

  • Urodziny 27.06.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jeszcze nie mam
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Wahacz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To jest plaga na naszych drogach - "nie mam gdzie zaparkować, bo postawię auto blokując wyjazd bo przecież nie będzie mnie tylko 15 minut". Tu jest ekstremalna sytuacja, bo zablokowanie wyjazdu straży pożarnej jest hardcorem, ale generalnie zablokowanie kogokolwiek nawet na 3 minuty jest chamstwem. Dobrze, że takie sprawy są nagłaśniane bo publiczne napiętnowanie może być jedynym rodzajem "kary", który do niektórych dotrze. Reprymendę od kierowcy, którego zastawią puszczą mimo uszu, a taki filmik żyje długo i jak jest odpowiednio nagrany, to nawet przy zamazaniu twarzy można na luzie zidentyfikować i kogo chodzi - tutaj nie ma twarzy, ale są blachy na wierzchu.
  2. Bardzo interesujące wykorzystanie technologii 3D, chociaż moim zdaniem też zmarnowany potencjał, bo ze środka pokazany jest tylko fragment wypadku i tak na dobrą sprawę mało tam widać. Nie chodzi mi o pokazywanie rozlewu krwi ze szczegółami, ale np. manekin z testów NCAP + pokazanie całego wypadku z konsekwencjami (np. manekin przebił przednią szybę i wypadł z samochodu) bardziej działałoby na wyobraźnię.
  3. Skoro temat został odgrzebany - sądzę, że porównanie ilości bajerów technologicznych w BMW/Audi/Mercedesie wypada podobnie i zależy od liczby pieniędzy, którą chce się wydać na samochód. Audi szeroko stosuje teraz w pełni elektroniczne zegary, które mocno dodają nowoczesności kabinie. W BMW jednak od kilku lat projekt pozostaje bez większych zmian (najlepszy przykład nowa Seria 5, która wygląda niemal identycznie w środku jak stara) i jest utrzymane bardziej w tradycyjnym stylu. Ale w środku może drzemać podobna ilość nowoczesnych technologii :)
  4. W nowych autach z systemami bezkluczykowymi podobno jest jeszcze bardziej wyrafinowany sposób na kradzież. Ktoś siedzi koło właściciela, który ma kluczyk w kieszeni ze wzmacniaczem sygnału. Koło samochodu z kolei stoi ktoś z urządzeniem, które ten sygnał odbiera i imituje kluczyk znajdujący się blisko samochodu. Wchodzi jak do siebie, odpala silnik, a dalej już go niewiele obchodzi, bo samochód nawet jak straci sygnał z kluczyka podczas jazdy to nie wyłącza zapłonu, żeby w sytuacji gdy np. komuś kluczyk wypadnie przez szybę podczas jazdy nie pozbawić kierowcę kontroli nad autem.
  5. Podobno Matt LeBlanc będzie teraz głównym prowadzącym. Liczę, że dorzucą do niego Harrisa, pojawiać się będzie Rory Reid i będzie całkiem fajnie. Sabine Schmitz moim zdaniem niezbyt nadaje się do grona prowadzących, a z Eddiego Jordana zrobili błazna i taka jego rola w mojej opinii jest zbędna.
  6. Jeździłem M135i to miało ono jeden z najlepszych silników, z jakimi miałem do czynienia. Rewelacyjne przyspieszenie, piękny dźwięk. W M140i z tego co widzę nie zabrali mu ani pojemności, ani cylindrów, a dodali mocy, więc sądzę, że będzie jeszcze lepszy niż ten, z którym mieliśmy do czynienia dotychczas :)
  7. Też podchodziłem optymistycznie do nowego Top Gear ("szału już takiego nie będzie, ale jak będzie to porządny program o samochodach to mi to wystarczy"), ale jest nudno, mało śmiesznie i co najgorsze, prowadzący na siłę starają się kopiować styl starego Top Gear. Pierwszy odcinek to dramat, ledwo obejrzałem do końca. Drugi też słaby, chociaż widać progres. Niestety jedyne nowe Top Gear, które warto dziś oglądać to Top Gear USA, bo tam panowie po prostu wymiatają i według mnie pod względem dostarczanej rozrywki i śmiechu nie ustępują już Clarksonowi i reszcie :)
  8. Przykra sprawa - trzymam kciuki by ubezpieczyciel jednak wypłacił odszkodowanie za samochód, bo szans na odnalezienie go w jednym kawałku nie ma już chyba zbyt dużych :( Masakra z tymi złodziejami :evil:
  9. Dla mnie klasyk to auto mające ponad 25 lat, które nawet jeśli kiedyś masowo wyjeżdżało z fabryki, to po tylu latach jest rzadko spotykane. Dodatkowo by dany egzemplarz mógł uchodzić za klasyka musi być w dobrym stanie i możliwie bliski z serią, albo gustownie (zgodnie z epoką) podrasowany np. lepszymi felgami. Wtedy jest klasyk, więc według mnie zarówno przedliftowa, jak i poliftowa E46 za jakiś czas będzie mogła uchodzić za klasyka :)
  10. Z Nissanem to BMW ciężko porównywać :) Pomijając już wykonanie premium to Beemki naprawdę wyróżniają się pod względem prowadzenia z grona innych marek, nawet bezpośrednich rywali.
  11. Osobiście jestem większym zwolennikiem RWD niż FWD jeśli chodzi o bezpieczeństwo, bo gdy napędzane są tylne koła to w razie jakiegoś uślizgu masz przynajmniej jakąś kontrolę nad samochodem i możliwość ratunku. Jadąc FWD nad tyłem nie panuje się w żaden sposób. Oczywiście nie mówię tu o kilkuset konnych silnikach, bo tam przy RWD trzeba uważać, ale przy normalnej mocy + systemach kontroli trakcji jest bezproblemowo.
  12. Nowe Top Gear ma startować w maju - pierwotnie 8, ale przez opóźnienia najpewniej będzie to 22 maja. Show na Amazon ma ruszyć na jesieni. Któryś z prowadzących kiedyś wspomniał, że w grę wchodzą: sierpień, wrzesień, październik, listopad. Dokładna data nie jest jeszcze ustalona, ale premiera w maju to czyste science fiction. Sądzę, że żeby zabrać sporo uwagi nowemu Top Gear mogą w maju opublikować pierwszy zwiastun albo zdradzić nazwę.
  13. Witam serdecznie, Nazywam się Michał i niestety swojego BMW jeszcze nie posiadam. Jednocześnie mam okazję jeździć samochodami różnych marek, również BMW i wiem, że kiedyś muszę je mieć :) Stąd moja obecność na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.