Skocz do zawartości

frame

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia frame

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Byłem u mechanika, słychać pompe progową, pompa w baku tez pompuje. Próbowaliśmy odpalić na plaka jednak nie dało rady. Dodatkowo akumulator jakby padł? Pokazuje błąd napięcia.
  2. Przyznam się, że jestem raczej laikiem w tych sprawach, jednak jeśli chodzi o to czy po przekręceniu kluczyka słychać "burczenie" pod maską to tak słychać coś.
  3. Witam, Od wczoraj miałem problem z moim e46 330d. Mianowicie przy obrotach powyżej 2-3 tys, szarpało delikatnie samochodem i traciła moc. Dziś podpinałem do komputera i wskazało mi kilka błędów (o których proszę analizę). Zgasiłem samochód i następnego dnia już jej nie odpaliłem, kręci ale nie odpala. Co może być przyczyną w załączniku zdjęcia z inpy. Pompa progowa? Przepływomierz? http://imgie.pl/image/w0oi8 http://imgie.pl/image/w0PVB http://imgie.pl/image/w02vE http://imgie.pl/image/w0ZKP http://imgie.pl/image/w00Z1 http://imgie.pl/image/w08eM http://imgie.pl/image/w0vY5 http://imgie.pl/image/w0abn
  4. Dziękuję za odpowiedzi, widząc jaki jest problem z wahaczami w tym modelu postanowiłem, że bawić się w zakładanie nowych gumek i kombinowanie wymiany sworzni na inne. Myśle, że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup wahaczy Meyle z wymiennymi sworzniami. To jednak tez moje i innych kierowców bezpieczeństwo. Pan co wyżej pytał jak zakładano mi wahacz, słyszałem że powinno się robić na sztywno a nie na podnośniku, niestety nie wiem jak robił to ostatni mechanik. Dziękuję za odpowiedzi. Temat można zamknąć.
  5. Koła 17nastki, rocznie robię ok 25 tys km, po Polsce (czyli drogi raczej słabe). Kąt i zbieżność robiłem 3 tygodnie po wymianie poprzednich wahaczy z tulejami. Teraz już mam ból głowy, bo rozmawiałem z dwoma mechanikami, jeden powiedział mi że same sworznie mam wymienić, bo nitowane były tylko w oryginale, potem przyjechał drugi i tłumaczył że ten model ma niewymienne, chyba że się kupi takie z wymiennymi jak Meyle. Teraz pytanie, jak znajdę ogarniętego mechanika to ile będzie kosztowała wymiana i nabicie nowych sworzni + gum. Ze wstępnych oględzin mówił, że gumy są właśnie strasznie popękane w lewym i prawym kole.
  6. Byłem u mechanika, miał Pan rację. Moja wina że ostatnio dałem sobie założyć jakieś gówno za 600 zł, (komplet przód). Trzba było zainwestować w coś z możliwą wymianą samych sworzni. Teraz pytanie. Czy ten komplet będzie ok? http://allegro.pl/meyle-wahacz-wahacze-tuleja-tuleje-bmw-e46-4-lata-i6703161789.html Czy muszę coś do tego dokupić czy tu jest wszystko? I czy na pewno będzie wymiennie?
  7. Witam, Jestem laikiem samochodowym jednak moja e46 330d zmusza mnie bo borykania się z coraz to nowszymi zagadkami, dziś chciałem was spytać o dobór wahaczy, ale i również o czynniki wpływające na ich trwałość. Kupiłem samochód po rodzinie i uprzedzał mnie sprzedający, że wymieniał wahacze co sezon (ten typ tak ma), jednak myślałem, że przesadza... do czasu. Po kupnie wymieniałem komplet z przodu na Meyle była kasa mówię co mi tam, jednak po roku na przeglądzie powiedziano mi Panie wahacze do wymiany, ok wrzuciłem jakiś tańszy zamiennik, pojeździłem 8 miesięcy znów to samo. Poprzedni właściciel mówił, że miał to samo czy wrzucił coś droższego czy tańszego to wytrzymywało podobnie czyli około roku. Teraz moje pytanie, dlaczego ?! Nie jestem jakimś wariatem, mimo mocy używam jej tylko do wyprzedzania, nie szaleje, nie kręcę kółek itp. Pytanie numer dwa, wczoraj byłem na wymienie opon i już mi mechanik powiedział, że prawy wahacz wybity i do wymiany, lewy trzyma dobrze, więc chcę wymienić prawy jednak nie wiem czy sens przepłacać myślałem o SRL cena przyzwoita, jednak opinie na tym forum różne. Kolejne pytanie, czy jeśli wahacz ma gwarancję 2 lata to na co ona przysługuje? Czy jest aktualna jak sam wymienię część w domu? Czy jest tak jak z żarówkami osram, jak mi się przepaliła owszem mogłem oddać na gwarancję, jeśli jednak pokażę potwierdzenie że wymieniałem w autoryzowanym serwisie BMW...
  8. Witam, Ostatnio moja podróż do domu nie była dla mnie szczęśliwa otóż roztapiający się śnieg z drzew sprawił iż bryła lodu spadła prosto na moją przednią szybę pozostawiając ok 10cm pęknięcie. Pęknięcie nie jest głębokie, długość ok 8 cm, centralnie na środku szyby, od 3 dni nie powiększyło się nawet o 1mm. Znajomy powiedział mi, że przy takiej małym pęknięciu ktoś mi śmiało sklei szybę, jednak czy na pewno się da? Wiem że ciężko Wam będzie odpowiedzieć bo nie widzicie jej na własne oczy(ciężko uchwycić na zdjęciu). Jednak czy ktoś miał podobny problem? Może są jakieś środki którymi sam mogę spróbować i ktoś takowego używał i może polecić? Jeżeli jednak uważacie że szyba nadaje się tylko do wymiany to czy mógłby ktoś napisać jaki jest koszt takiej wymiany? Czy czujnik deszczu zamontowany jest w szybie czy lusterku i jak wpływa to na cene? Pozdrawiam.
  9. Odswiezam dziś ten sam problem. Lewe lusterko rozklada sie za daleko. Ktoś ustalił cos?
  10. ogólnie ciężko przez ten pojemnik coś zobaczyć, ale wydaje mi się, że żółtawo brązowy. Panowie, czarny dzień dziś mam kolejna sprawa. Wysiadam z samochodu coś piszczy, przykładam ucho mówię spod koła, myślałem ze czujnik od ASC może bo mi szwankuje ostatnio jakieś zwarcie, a tu gwóźdź -.- nie zejdzie mi do jutra powietrze? Może jakoś uszczelnić do rana zanim pojadę do wulkanizatora? W ogóle można będzie to naprawić czy opona na wyrzucenie?
  11. Mam jeszcze jeden problem ogólnie myślałem, że mam mało płynu do wspomagania, jednak dziś jak chciałem dolać okazało się ze był. Podczas ruchów kierownicą jak samochód jest zimny to słychać takie brzęczenie, które mija jak już samochód się nagrzeje. Olać to bo pewnie spowodowane jest gęstym olejem czy jednak coś moze byc nie tak?
  12. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek miał trudność ze wstecznym biegiem.
  13. Byłem się teraz przejechać. Wydaje się wszystko ok, czasem przy zmianie biegów własnie ten stuk, czasem jest ok. Może wystarczyłoby wymienić płyn? Sprawdzałem sprzęgło próbowałem ruszyć z 3jki pod górę, jednak od razu gaśnie więc chyba dobrze? Może przesadzam, ojciec mi mówi, że wątpi że dwumas bo by mi na większych obrotach samochód drżał (ale on nie jest mechanikiem i zna się tyle co ja :D). Nie można moich objawów podpiąć pod inną rzecz?
  14. 300 Tys :x. No czytałem dużo na forum o tych stukach pukach, faktycznie tego od groma jest. Mnie wkurzają strasznie te strzały, ze sprzęgła na 1-2, 2-3. Jak wymieniać sprzęgło to od razu z dwumasą?
  15. Witam, jestem laikiem samochodowym jednak moja becia zmusza mnie do ciągłego nabywania wiedzy co jej jest :D. Mam pewny problem i mam nadzieję, że mi doradzicie. Postaram się wytłumaczyć najlepiej jak potrafię chociaż problem jest dziwny. Posiadam e46 330d (184KM). Od pewnego czasu spotyka mnie pewien problem, czasami ciężko wrzucić 1 bieg (wchodzi z oporem każdy następny już dobrze). Jak wcisnę sprzęgło, każdy bieg jaki tylko bym chciał wrzucić jako pierwszy wchodzi tak z oporem, jednak czasami problem nie występuje. Dodatkowo podczas puszczania sprzęgła przy zmianie biegów z 1-2 i 2-3, czasami słychać takie jakby głuche uderzenie z tyłu. I ten problem również czasem jest odczuwalny czasem praktycznie wcale. Dzieje się również tak, że gdy zapale samochód, wcisnę sprzęgło i ruszam gałką (jedynka-dwójka) to słychać (bum-bum bum-bum bum-bum bum-bum). Problem irytujący bo czasem jadę 200 kilometrów w trasę nic się nie dzieje, a czasem te problemy. Nie utrudnia to zbytnio jazdy, ale denerwuje. Dodatkowo zdarzyło mi się dwa razy, że podczas ruszania samochód tak lekko drżał jakby chciał gasnąć. Boję się, że może to dwumas, chociaż po zakupie (lipiec) oddałem samochód do wujka mechanika by porobił tam pierdoły o których wiedziałem, i mówił mi że dwumas nie jest idealny ale powinienem spokojnie na nim polatać. Ostatni problem, to podczas powolnej jazdy (np w korku, podczas dojazdu do samochodu poruszającego się przede mną, gdy mój samochód praktycznie się toczy) słychać cyklicznie dźwięk (coś jakby ocierało). Dzieje się to tylko przy minimalnej prędkości 10Km/h. Wiem, że trochę chaotycznie wytłumaczyłem, ale liczę na odpowiedzi. Mimo, że wiem jak ciężko rozpoznać problem nie mając samochodu przed oczyma. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.