Skocz do zawartości

robkom

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 545i N62B44 2004r. sedan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robkom

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. robkom

    [n62] nierówno pali

    skok zaworów był programowany?
  2. robkom

    Tylne sondy lambda N52

    Koszt nie pamiętam ile kumpel płacił, ja mu tylko to wymieniałem ale coś ok. 1600 chyba za oba. Sondy przed zrobisz bez większych problemów z góry, kamerą podejrzysz przez obie.
  3. robkom

    Tylne sondy lambda N52

    Na jednej może się uda, na tej głębszej bez szans, nawet jak zdejmiesz kolektory to i tak nie wejdzie sonda z adapterem. Napraw katalizatory bo szkoda czasu na kombinacje z adapterami. W poznaniu regeneruja.
  4. Czujniki krancowe są zabudowane w zamku, więc pozostaje tylko wymiana całego zamka. Jak byś potrzebował to mam takie zamki.
  5. Być może uszczelniacze zaworowe już nie istnieją. Ale duże prawdopodobieństwo jest uszkodzonych lub zapieczonych pierścieni olejowych.
  6. Dokupiles moduł do bramy czy do lusterka? I czy możesz podesłać link do tego modułu.
  7. Podejrzewam że chodzi o to że przy demontażu silniczki przekręcają wałek mimośrodowy do pozycji w której najmniej prężą na wałek, bo bez tego jak się odkręca silniczek to wałek wypycha je mocno do góry, a po montażu procedura adaptacji powoli kręci nimi od min do max wtedy wyznacza skrajne położenia wałka. Owszem po przekręceniu kluczyka też się adaptują silniki ale jest to dość gwałtowne. Po coś wymyślili tą procedurę a że mało kto ją stosuje to już inna bajka. Mało jest mechaników znających te silniki. Ja nie chwaląc się znam je do ostatniej śrubki.
  8. Teoretycznie powinno się zrobić przed demontażem ustawienie w pozycji do demontażu i później przyuczyć je do pozycji roboczej, wszystko jest w ista.
  9. Może być mało oleju ale może też po prostu się powoli zużyła i np któryś elektrozawór szwankuje, lub tłok na koszu sprzeglowym. Mam maly warsztat i mógłbym pomóc ale skąd jesteś?
  10. robkom

    Uszczelniacze 550i e60

    B48 też cieknie zgadzam się. A co do uszczelniaczy to rozrząd w tym silniku jest banalnie prosty więc lepiej jest to rozpiac, wyjąć wałki i zrobić uszczelniacze co nie zmienia faktu że z cylindrami przy grodzi jest bardzo ciężko z miejscem. Robiłem u siebie więc pisze z własnego doświadczenia. Jakby ktoś potrzebował to mam blokady na zbyciu bo już mi nie potrzebne.
  11. robkom

    M pakiet Bmw E 60 lift

    Mam nadkola mpakiet na sprzedanie jakbyś chciał.
  12. tam innego miejsca nie ma to jest jakby standard że tam leci, uszczelka tylko ori, mam nową na sprzedanie jakbyś chciał, oczywiście originał. Jakbyś miał blisko i bys chciał to mogę Ci to nawet wymienić. Mam warsztat.
  13. ja wymieniłem u siebie uszczelkę pod podstawą alternatora czyli to prawie samo miejsce co u Ciebie, silnik podwiesić i opuścić sanki, podkręcać cały osprzęt blokujący dostęp i tyle.
  14. adapter, tłoczki, gumki, przekładka no i elektrozawory, dobrze jest też sprawdzić wszystkie zawory mechaniczne na maszynie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.