Skocz do zawartości

tomi_b

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e63 635d 2008r

Osiągnięcia tomi_b

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. cześć, założone już dawno. Problem taki, że.... ja już miałem Eibachy u siebie... trochę chyba inny model, no ale efekt wizualny vs to co było prawie żaden... :) trochę żałuję, że nie kupiłem czegoś jeszcze niższego.. no cóż - za to mam nowe sprężyny :)
  2. Jak szukałem, to rozglądałem się również za 645, 650, może za M6 to nie, ale to nie do końca tak że nagle zmieniam upodobania :) . Ta, którą znalazłem w dieslu okazała się po prostu najlepszym wyborem 6er cena vs stan techniczny i wizualny. Po niespełna roku stwierdzam, że brakuje mi dźwięku i mocy v8 oraz cabrio... (wcześniej miałem corvette C6 targa)
  3. W mojej po małym strojeniu mam już 330KM. Jednak nadal mi mało :) A przede wszystkim to tęsknię za kabrioletem. Nie znam innego auta na rynku w cabrio, w którym za 100k miałbyś taki wygląd i taką moc, jak m6. Myślałem, ale trochę mi rozradziliście... Poza tym musiałbym najpierw sprzedać swoją, bo tamten komis nie chce iść na zamianę.
  4. Adventure, wiesz może co mu się tam tak psuło? Silnik? Skrzynia? Zawias? Bo reszta to rozumiem że jest w zasadzie to samo co zwykła 6. A ja ze swoją (odpukać) najmniejszego problemu na razie nie miałem.
  5. Na allegro jakiś mega duży wysyp M6. wiele z nich cenowo jest poniżej 100k... jakoś średnio wierzę, że dobre M6 może tyle kosztować, ale kto wie? Co ciekawe, są też wersje cabrio Jest wśród nas jakiś posiadacz M6 i może się wypowiedzieć? Jak z kosztami utrzymania czegoś takiego? Tylko proszę bez komentarzy, że jeżeli pytam o koszty to znaczy, że mnie nie stać :) Wszystkie (lub większość) ma SMG, czytałem, że są dosyć awaryjne, a potencjalna naprawa to 8 do max 16k więc zakładając, że skrzynia 50k km przejedzie, to nie jest taka tragedia... Co innego może tam tak mocno zaskoczyć, że np. trzeba będzie kilkadziesiąt PLN wrzucić w naprawę?
  6. Witam kolegów, Prośba o pomoc w doborze felg. Przymierzam się do zakupu tych felg. Czy rozmiarowo będzie OK? 20 cali: przód: szer:8.5 ET:14 tył: szer:9.5 ET:20 lub 21 cali: przód szer: 8,5 ET:25 tył: szer10, ET: 41 Raczej skłaniam się do 21 cali, o ile będą pasować. Tutaj linki do 21cali: przód: https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-36006-FELGI-21-5X120-BMW-X4-F26-X5-E70-F15-X6-E71-F16.html tył: https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-36007-NOWE-FELGI-21-5X120-BMW-X3-X5-X6-E61-F01-E64-E52.html Prośba o Waszą opinię.
  7. Best Car Serwis na ulicy Makuszyńskiego 19. Znasz może?
  8. Wyszło drogo. Zapłaciłem 2300zł. Panowie ponoć mówili, że wcześniej za 1600zł inne części wymieniali - ponoć do jakieś 'małej' a nie 'dużej' skrzyni. Wymienione elementy to: olej, misa oleju, płyta sterowania, zaworki komplet, przejście sterownika, adapter. Dodatkowo przegląd skrzyni, adaptacja i czyszczenia bloku hydraulicznego. Co o tym myślicie? Ktoś mnie naciągnął, czy faktycznie tyle to kosztuje?
  9. Twoje zdanie poznałem - i szanuję, ale to że ktoś ma odmienne zdanie od Twojego nie oznacza jednocześnie, że cały wątek nie ma sensu. Po to jest forum, żeby podyskutować :) Ale jak to Rikooo na początku napisał, otwieram trochę puszkę pandory...
  10. Na razie tylko w rozmowie telefoniczniej, pan z warsztatu wstępnie stwierdził że to kwestia sterowania - do przejrzenia i wymiany jakieś blachy z uszczelką (nie pytaj o szczegóły, nie znam się...) - ok 350zł dodatkowo zapłacić trzeba za części.
  11. Każdy ma swoje gusta. Ładny pakiet potrafi sporo zdziałać, to jest moje zdanie. Ok, ważne żeby nie przesadzić, ale nie bądźmy też zbyt radykalni - bo dojdziemy do momentu, że upgrade-y typu zderzaki z wersji M, obniżone zawieszenie czy inne felgi niż z fabryki to już wieśtuning i podążanie w stronę calibry...
  12. Cześć, ja mam podobny objaw, tylko u mnie to szarpnięcie jest minimalne. Nikt inny poza mną go nie zauważył.. :) Koszt naprawy razem z wymianą wszystkich innych części eksploatacyjnych to 1600zł. Wymieniać będę za ok. tydzień / dwa. Warsztat w Krakowie, w którym będę wymieniać polecało mi już dwóch niezwiązanych ze sobą mechaników, więc liczę że problemów czy naciągania nie będzie.
  13. Felgi też pewnie zmienię na coś większego :) Te pakiety skutecznie rozradzaliście mi... Nie wiem jak wygląda hamman, ale przeglądając jeszcze alledrogo, takie rzeczy wyszukałem: Przód: http://allegro.pl/zderzak-dokladka-przod-tuning-bmw-e63-ac-schnitzer-i6750015572.html Tył: http://allegro.pl/zderzak-dokladka-przod-tuning-bmw-e63-ac-schnitzer-i6750015572.html Przód i tył od AC Schnitzer. Miałem kiedyś x3 z tym pakietem - żadnych problemów, spasowanie 1 klasa, a autko dyskretnie wyróżniało się od innych x3. Zastanawiam się tylko, czy będzie pasować na zderzaki po lifcie - bo ze zdjęć wnioskuję że to przedlift? Ew. taka dokładka - koszt mały, a wg mnie wygląda fajnie: http://allegro.pl/bmw-6-e63-m-sport-dokladka-zderzaka-przedniego-i6674928390.html
  14. tak, tylko renomowane firmy to pewnie 10k+... a tyle nie doplace za 2 zderzaki :)
  15. Co sądzicie o dostępnych na allegro pakietach? Ten: http://allegro.pl/bmw-6-e63-line-zestaw-ospoilerowania-nowosc-i6784558007.html#thumb/2 lub ten: http://allegro.pl/bmw-6-e63-e-63-ats-quantum-zestaw-nowosc-i6284998688.html#thumb/1 Nie mam pojęcia jak to na żywo wygląda... a nie chcę, żeby zajeżdżało 'wieśtuningiem'... Czy może lepiej sobie odpuścić i za tą kasę jakąś ładną felgę zapodać? Co myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.