Skocz do zawartości

MrT4

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 F25

Osiągnięcia MrT4

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wymiana jest tak banalnie prosta, że nie sądzę, że może się coś takiego wydarzyć. To jest jak z klockami- wypinasz czerwony wpinasz zielony. Serwis poza Tym że skasuje za to sporą sumkę i przeprowadzi tą wymiane z całą otoczką medialną nic więcej nie zrobi. (Obym się nie mylił)
  2. Sam wymieniłem A dokrecilem tak jak piszesz - na wyczucie (aż przestało stukac)
  3. Ja założyłem i nie stuka. No ale dopiero jakiś tydzień:)
  4. Wilgotny poranek , temperatura- powiedzmy 10stC, zaparowane lusterka i co robisz ? Przecierasz czy podgrzewasz?
  5. Kiedy wylaczysz zapłon wystarczy ręcznie przesunąć ramię wycieraczki do góry:)
  6. Witam Miałem podobny przypadek. U mnie uszkodzeniu uległa wiązka elektryczną gdzieś między plastikowym nadkolem a komorą silnika. Po prostu rozsypala się. Po przelutowaniu uszkodzonego odcinka wszystko wróciło do normy.
  7. Dobre :) Mnie też kosztowała ta uszczelka 2500pln tylko , że mechanik gratis wymienił rozrząd
  8. Efekt utrzymuje się do dziś. Jak się coś zmieni dam znać.
  9. Co w takim razie z wielkością koła? Mam dwie x trójki. Jedna ma 17 druga 19. Dużo bardziej ugina się opona oczywiście ta na mniejszych kołach -widac po komforcie jazdy. Obie miały opony typu rft. Ta na dziewietnastkach szarpala od razu po zakupie. Wymienilem olej w skrzynce i jak ręką odjal. Pozniej zalozylem zwykle opony i na razie jeździ (40tys km) . Mało tego- jedna zaraz po zakupie strzeliła i założyłem " prawie nowa" uzywke
  10. Zdjęcia wrzucę jutro. Na pewno są dwie opcje tej śruby. W moim przypadku torx zewnętrzny (prawdopodobnie dwudziestka) . Ja to zrobiłem zwykłą nasadka w rozmiarze 16. Druga śruba to ta z trzema otworami. Klucz dostępny na aukcjach internetowych za 115pln. Wystarczy trochę dociagnac owa śrubę i problem znika (zobaczymy na jak długo). Robimy to oczywiście od góry. Unosimy pokrywę silnika i wkładamy ręce pomiędzy silnik A pas przedni. Cały zabieg zajmuje nie więcej niż minutę.
  11. Ja spróbowałem regulacji i pomogło (chyba ponieważ wiele kilometrów nie zrobiłem ). Pięć minut roboty wliczając szukanie odpowiedniego klucza, chociaż za pierwszym razem trochę za bardzo skrecilem i kierownica nie odbijala z taka lekkością jak wcześniej. Zrobię trochę więcej km to dam znać czy stukanie powróciło.
  12. Dranek daj znać czy Ci się udało. U mnie 200tys i też zaczyna stukac. Jeżeli jest taka możliwość chętnie spróbuje wyregulowac :D
  13. To bardzo proste. Napewno sobie poradzisz. Ewentualnie jak będziesz przejazdem w Mielcu to Ci to zrobię .
  14. Taki właśnie miałem zamiar ale nie byłem pewien. Biorę się za odsysanie.
  15. Wymieniał ktoś olej w tylnym moscie? Zbierałem się do tego ale nie znalazłem korka spustowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.