Wg. mnie bardzo udany silnik, u mnie spalanie 8,3l (8,5l z przyczepą kemp.) Minusy: siedzenia mogłyby być sportowe - w długich trasach niewygodne (twarde). Na początku był ciągły fabryczny re-call na EGR (x3), niedawno ponownie na sprawdzenie turbiny, ale u mnie, ani przed ani po wymianie EGR nic się nie dzieje. Po 160.000 km do wymiany osłony tarcz hamulcowych przód - wygląda na wadę fabr. spawy wlotów wentylacji w osłonach puszczają, grozi wkręceniem w tarcze hamulcową i rozerwaniem opony. Po 175.000 wymiana mechanizmu naciągu głównego paska (rolek) i głównej rolki paska przy wale - zatarcie rolki, elementy plastikowe odkształciły się być może pod wpływem wysokich temperatur tego lata, powyżej 39stC, oraz wymiana akumulatora. Po 180.000 km wymiana tarcz hamulcowych przód tył. Elementy wykończenia tylnej klapy bagażnika jak na fabrykę amerykańską przystało - trzeszczący plastik (nigdy nie przywykłem do tego). Poza tym auto bardzo wytrzymałe na wszelkie niedoskonałości uliczne oraz bardzo przestronne i pakowne. Taki dromader do dalekiego podróżowania, mój zestaw z przyczepą i boxem dachowym spalał jak wyżej (średnie prędkości z przyczepą 100km/h) Polecam.