Skocz do zawartości

flan_e36

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O flan_e36

  • Urodziny 02.02.1998

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 95'
    E90 320d 07'
    E91 330xd 09'
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia flan_e36

  1. Czyli co proponujesz sprawdzić skoro akumulator i jego napięcie jest ok. Początkowo spadło mi napięcie do 11.3V ale teraz akumulator jest naładowany i napięcie jest w normie. A błąd nadal się pojawia. Druga sprawa to te dymienie. Webasto się załącza, dogrzewa, idzie dym (bardzo dużo dymu) i się wyłącza po czym wywala błąd.
  2. Cześć, Kupiłem niedawno E91, które posiada Webasto - niestety niesprawne. Najpierw było zablokowane, odblokowałem poprzez INPĘ - ruszyło. Załącza się, puszcza dym i się rozłącza wywalając błąd 9CB6 - napięcie za niskie/za wysokie. Akumulator ok, sprawdzone. Bardziej martwi mnie, ze w statusie "live" w INPA na pompie wody oraz zaworze występuje wpis "Nie zainstalowano". Czy szukać przyczyny w tej dodatkowej pompie? Chociaż test funkcją REST daje wynik pozytywny, działa ta funkcja jak należy. Może świeca, może zapalnik? Tak tez czytałem, ze może być ze względu na to ze idzie dym co niby może oznaczać problem z zapłonem. Jeżeli problem ze świecą to gdzie mogę ją zakupić? Bo w internecie nie widzę aby była dostępna (Posiadam Webasto Thermo Top V). Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny? Przeszukałem już wszystko co się da a o błędzie 9CB6 w Webasto ani słowa. Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Hej, zakupiłem niedawno E91 które posiada webasto. Poprzedni właściciel go nie używał bo się nie załączało (po załączeniu pilotem czy też w idrive po paru sekundach się rozłączało. Przyszły mrozy więc postanowiłem je ożywić. INPĄ odblokowałem webasto bo okazało się zablokowane i ruszyło. "Piecyk" się nagrzał, zaczęło dmuchać ciepłem a z wydechu poszedł dym na całe osiedle (pewnie przez to, że nie było długo załączane) - chwilę pochodziło i się rozłączyło. Sprawdziłem błędy i ukazało mi się coś takiego jak poniżej. Jak widać napięcie 11.3V więc bardziej Under niż over. W czasie rzeczywistym przy załączaniu webasto spada najniżej do 11.1V. Gdzie szukać przyczyny, akumulator? Czy może coś z piecykiem?
  4. Ten 70. Lepszy ten 90 czy jak? Już nie wiem co poradzić, a nie uśmiecha mi się jeździć ciągle niedogrzanym zwłaszcza jak jest ten DPF...
  5. Nie, przepraszam zapomniałem dodać. Manual.
  6. Witam. Mam problem z temperaturą silnika m47 320d. Oscyluje w granicach 60-65 stopni nawet po przejechaniu 30-50 km w trasie. Czytając forum stwierdziłem że wymienię oba termostaty, tak jak w większości postów pisano. Były to termostaty firmy BEHR. Po wymianie po przejechaniu podobnego dystansu z wyłączonym ogrzewaniem max 65 stopni również, z włączonym to 50-60 stopni. Układ jest odpowietrzony, nowy płyn w chłodnicy i nic. Co może być jeszcze tego przyczyną?
  7. Witam. Czy ma ktoś zdjęcie jak świecą wasze lampy na żarówki H7? Moja wydaje mi się, że świeci za krótko, głównie lewa, prawa jest okej. Ustawiałem u diagnosty, jest jeszcze gorzej niż było wcześniej. Może lampa już jest do regeneracji? Ewentualnie jakiś zamiennik może polecacie? Mam ori lampy ZKW H7+H7, przedlift 2007, żarówki są okej.
  8. Problem rozwiązany. Luzy na drążku kierowniczym oraz zużyte gumy od stabilizatora.
  9. Nie ustawiłem zbieżności. Tuleje wydawały się być ok Sworzni nie patrzyłem
  10. Witam. Na wstępie napiszę, problem dotyczy przedniego zawiasu. W samochodzie przy najeździe na dziurę, przejazd kolejowy, czy przy hamowaniu pulsacyjnym słychać wyraźne stuki w zawieszeniu Dołączam filmik jak to brzmi (polecam na słuchawkach, lepiej można się wsłuchać) https://youtu.be/-7BWO1tV2TY Dodam że wymienione z przodu zostały tuleje wahaczy z obu stron z przodu, łączniki stabilizatora (te takie w kształcie litery L) z obu stron z przodu, wszystkie łożyska kół p+t Dodatkowo dodam iż te stuki występowały przed wymianą tulei, po wymianie było ok, jednak po zmianie opon z zimowych (195/65) na letnie (205/55). Kolejnym problemem w zawieszeniu który wystąpił po wymianie opon z zimowych na letnie (wcześniej ten problem nie występował) jest to, że samochód w koleinach "lata", "pływa" jak zwał tak zwał, jedzie po prostu jak chce, kierownica się wykręca, w jedną stronę jest luz do skręcania w drugą zaś jest opór i to straszny. Przez co samochód jest trudny do opanowania. Na ładnej drodze, bez kolein problem wystepuje na zasadzie trudności w skręcaniu, w prawo luz w lewo opór, i na odwrót. Czasem również sam sobie skręci, czasem żeby jechać prosto w koleinach muszę miec lekko skręconą kierownicę. Następny problem po wymianie opon to dźwięk "bicia" czegoś i wycie przy jeździe prędkością około 30-40 km/h, opony są dobre, felgi wyważone. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.