Skocz do zawartości

Gonu

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330xi
    F30 328xi
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Gonu

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. U siebie odblokowywaweł navi żeby móc robić aktualizację. U niego nie żądał podania kodu tylko wykrył nowszą wersję a po potwierdzeniu aktualizacji zażądał usb1. Nie wiem czy miał wcześniej odblokowane aktualizacje
  2. Próbowałem aktualizować next 2020-2 u kolegi w f15 i wyskoczył komunikat włóż usb 1 Tymi samymi plikami aktualizowałem u siebie w f30 i poszło na jednym pendrivie Ktoś się orientuje o co chodzi?
  3. Gonu

    Mazowieckie

    Do naprawy skrzyni automatycznej polecam mak-trans na Ursynowie. Rok temu po wymianie oleju w skrzyni zaczęły się problemy - warsztat z Legionowa polecany tu na forum nie miał pomysłu na naprawę i chcieli po kolei wszytko wymieniać uprzedzając o możliwych kosztach 8000zl. W mak-transie zdiagnozowali gratis i o od razu widzieli co trzeba zrobić - wg nich dość powszechny problem w tych skrzyniach. Zapłaciłem 1500 i problem znikł. Są to ludzie z Ukrainy ale bez obaw mają wiedzę w temacie skrzyń. Dostałem gwarancję na rok i zapłaciłem dopiero po jeździe próbnej.
  4. hej prosze o sprawdzenie czy są dostępne zdjęcia tego auta: WBA3B9G53ENR91991 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-f30-335i-m-pakiet-m-performance-stan-jak-nowy-ID6B5gNb.html dzięki
  5. Własnie jestem po wymianie markerów w ringach. Mają po 20W i świecą całkiem nieźle. poniżej zdjęcia: http://i.nfhost.me/images/2018/09/18/ringi.md.jpg rożnica pomiędzy nowym markerem 20W a starszym 5W http://i.nfhost.me/images/2018/09/18/markery-led.md.jpg mocniejszy marker z większym radiatorem - mieści się pod osłoną reflektora http://i.nfhost.me/images/2018/09/18/pudelko2.md.jpg pudełko
  6. Ja u siebie dałem olej do łańcucha rowerowego bo akurat miałem pod ręką i działa już ponad rok
  7. Miałem taki sam problem z temperaturą. U mnie zaczęto się od komunikatu o niskim poziomie płynu. Dolałem i zacząłem obserwować temp w ukrytym menu. Wahania temp były jak u Ciebie. Mi najpierw zaczął przecekać czujnik temp po prawej stronie zaraz przy chłodnicy. Po kilku tygodniach od wymiany zaczęła przeciekać chłodnica w lewym dolnym narożniku. Po wymianie chłodnicy wszystko wróciło do normy.
  8. Nikt nic nie podpowie? Jestem zielony w tym temacie, nie wiem co oznaczają te wartości na screenach. Z tego co wyczytłem z neta, to trzeba zaminić miejscami zawory VANOSA i sprawdzić czy bład 2A99 zmieni się na 2A98 - wtedy będzie wiadomo, czy to elektrozawór. Jeśli po zamianie błąd nadal ten sam, to co wtedy? Jakieś sugestie? Przyjrzałem się dzisiaj obrotom i czasami na biegu jałowym widać delikatne ruchy wskazówki, sprawdziłem w Torque 700-720 rpm
  9. tutaj krok po kroku jak wymontować: Bartom07 wiatraczek po wyłączeniu raczej powinien się wyłączyć, u Ciebie coś innego może powodować ten hałas
  10. Mogę tylko polecić warsztat od skrzyń auto w Wawie mak-trans ulica Mazura 18a - znajdziesz ich w necie i na fejsie Mi pomogli ze skrzynią gdy inny warsztat polecany tu na forum nie miał pomysłu i chciał wymieniać całą skrzynie a nie tam był problem tylko w mechatronice Diagnoza u nich nic nie kosztuje i dają rok gwarancji na naprawę Ten warsztat to ekipa z Ukrainy ale uczciwi ludzie, ich szef ponoć robi skrzynie od 20 lat
  11. Proponuję sprawdzić wiatraczek nawiewu kabiny, który znajduje się za schowkiem i za bezpiecznikami. Czasami powoduje takie brzęczenie jak świerszcz.
  12. witam i proszę o pomoc Błędy w inpa 29F5 i 29F4 oraz czasami 2A99. Najpierw jakiś rok temu zaczęły pojawiać się błędy 29F4 i 29F5 po dłuższej jeździe w trasie. Po skasowaniu na kilka tysięcy był spokój. Jakieś 4 miesiące tamu zaczęły pojawiać się częściej co kilkaset km. Teraz pojawiają się co 150-200km. Czasami raz na kilka tysięcy pojawia się wraz z nimi błąd 2A99. Katy zostały zregenerowane, elektrozawór VANOS został wyczyszczony - było na nim trochę nagaru. Błędy kata nadal się pojawiają - w inpie widać je po przejechaniu kilkudziesięciu km, na desce pojawia się check po kolejnych kilkudziesięciu km. Poniżej screen z inpy, widać na nim, że sondy lambda regulacyjne działają w czerwonym zakresie przy większych obrotach: Silnik pracuje równo, nie ma braku mocy itp. Co może powodować problem: 1. sondy regulacyjne (dwie na raz, przejechałem około 15000km od pierwszych błędów katów) 2. elektorzawór VANOSA lub czujnik impulsów? 3. przeskoczył rozrząd (gdyby tak było, to chyba błąd 2A99 byłby na stałe?)
  13. Właśnie w zeszłym tygodniu wyskoczył mi ten błąd poduszki. Podjechałem dzisiaj na komputer i pokazał taki błąd: "93B2 złącza akumulatora bezpieczeństwa" Błąd został skasowany i na razie się nie pojawił, ciekawe na jak długo. Pod tym linkiem inny przypadek pojawienia się tego błędu: viewtopic.php?f=164&t=149545
  14. Właśnie też się zastanawiam nad sankami Korek wlewu chyba jest normalnie tylko pokrywa silnika jest przesunięta może ktoś ja ruszał Chyba nie jest źle i warto auto sprawdzić w serwisie W zeszłym roku był ostatni raz wserwisie i miał wtedy 101000km a teraz ma 107000km trochę mało jak na rok W Polsce miał jednego właściciela
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.