Skocz do zawartości

Neseu89

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2009 535XI

Osiągnięcia Neseu89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, PACJENT E60 sprowadzony z USA Potrzebuje dobry i sprawdzony warsztat a najlepiej jakiegoś MAGIKA na terenie Szczecina lub okolic. Generalnie problemy od strony programowania modułów i kodowania funkcji (chyba). Dodatkowo chyba problemy na kablach. Moduł komfortu płata figle - jedna strona głośników nie działa (ale czasami na dziurach się włączają) Wyświetlacz czasem traci połączenie z modulami - pomarańczowy / czerwony ekran. Poduszka powietrzna pasażera gdy go nie ma jest włączona ale gdy siedzi jest wyłączona. Komputer nie pozwala włączyć klimatyzacji Samochód byl już na warsztacie u "MAGIKOW" i niestety nie okazali się tak dobrzy jak się reklamowali.... POMOCY ;(
  2. Witam forumowiczów, BMW 535 2009r Kluczyk 3-przyciski, bezprzewodowy - nie przekrancalny. Mam nietypowy problem. Przeszukalem większość albo ivcaly Internet w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem. A mianowicie: problem z pilotem a dokładniej z otwieraniem zamka centralnego. Pilot funkcjonuje bo mogę nim odpalić samochód i wszystkie zapisane na nim dane samochód czyta. Modol centralki działa bo kluczyk zapasowy otwiera bez problemów samochód oraz też odpala. Otwieralem kluczyk żeby wymienić baterię ale się okazało że jest to wersja kluczyka z lutowania bateria ale napięcie na baterie=3.1v, porownywalem napięcie na baterie w pilocie zapasowym i jest taka sama. Czy ma ktoś może jakiś pomysł? Szukalem w internecie procedury sparowania kluczyka z samochodem ale niestety nigdzie nie znalazłem. Wszystko co jest udostępnione to dla klasycznych kluczyków a nie dla bezprzewodowych. Może ktoś posiada i udostępni schemat "remote key" czy jak on się tam nazywa. Pomóżcie bo ciężko chodzi się z 2 kluczykami (a nie daj Boże się zgubia), tak chodzę z dwoma bo wszystkie ustawienia użytkownika typu ustawienia fotela, lusterek, radia i ogólnie całego systemu są zapisane w kluczyku a nie chce mi się tego ustawiać ponownie. Pomocy!!!!![list=]
  3. Nastepnym razem dostaniesz upomnienie za mnożenie tematów!!! Witam, E60 535i 2009r. Szczecin Mam problem z klimatyzacją bo przestała działać. Byłem dzisiaj na uzupełnieniu czynnika klimy myśląc że to jest problem. Faktycznie było o 40% mniej czynnika ale to jeszcze nie tragedia. Po dodaniu czynnika klima nie wstała. Podpięli się kompem i wisi błąd 9C6F - Zawór zwrotny kompresora klimatyzacji, po odpaleniu klimy (włącznikiem clima ON/OFF na panelu w cocpicie) brak ciśnienia na spręząrce. W serwisie powiedzieli mi, że prawdopodobnie nie uda się go wymienić więc będzie trzeba wymienić cały kompresor klimatyzacji, cena jedyne 1800zl+robocizna. Znalazłem temat jednego z forumowiczów z 2014 ( tak napisałem już do niego viewtopic.php?f=73&t=246364&p=2231901&hilit=Zaw%C3%B3r+zwrotny+kompresora+klimatyzacji#p2231901), miał podobny problem i znalazł, że we wtyczce x6011 jeden z pinów odpowiedzialny za mase, nie miał przejścia. Teraz mam kilka pytań: 1) Czy można gdzieś znaleźć schematy instalacji elektrycznej, gdzie są jakie wtyczki by zlokalizować tą jedną x6011 ( podobno znajduje się w podszybiu). 2) Co sądzicie o niewymienności Zaworu zwrotnego kompresora klimatyzacji? Faktycznie na allegro niczego takiego nie znalazłem ale to jeszcze nie wyznacznik. 3) Z logicznego pkt myślenia jest to zawór z kulką ( w jedną stronę przepuszcza czynnik w drugą już nie) + jakieś zwierne styki (ON/OFF). Czy to jakoś często pada? 4) W serwisie próbowali 3 razy usunąć błąd, ale po zgaszeniu i odpaleniu samochodu powracał. Można się go jakoś pozbyć / Jakoś obejść ten błąd? (wiem, wiem, wymienie kompresor i nie będzie błędu, ale wydaje mi się że to jest kwestia czegoś innego)
  4. Hey kolego, mam taki sam problem, czynnik w klimatyzacji jest pelny bo wlasnie nabilem ale pokazuje blad 9c6f - Zawór zwrotny kompresora klimatyzacji. Mógłbyś opisać gdzie sie znajduje ta wtyczka x6011 abym mógł sprawdzić oraz ewentualne fotki jak tam sie dostac i jak wyglada ta wtyczunia? Przyszły gorace dni a ja sie gotuje :/
  5. No właśnie też troche postow przecczytalem i wszyscy pisza ze tylko prawe sie pochyla ale u mnie rowniez lewe sie pochylalo i przestalo :/
  6. Witam kolegów, Jestem nowym użytkownikiem BMW e60 535i xdrive. Gdy go kupiłem to podczas wlączania biegu wstecznego (skrzynia automat "R") opuszczały a dokładniej pochylały mi się obydwa lusterka. Testowałem wszystko w samochodzie i przełączyłem przełącznik od lusterek na prawą stronę i przestały mi lusterka się opuszczać. Po przeczytaniu Operate Manual znalazlem że to jest właśnie włącznik pochyłu lusterek ale po jakimś późniejszym czasie (również po testowaniu wszystkiego) lewe lusterko przestało mi sie pochylać. I tu moje pytanie: jak włączyć spowrotem pochylanie lewego(od kierowcy) lusterka? Dodam że bez żadnych problemów moge sterować lewym lusterkiem tz. zamykać lusterka, regulować lusterka i podgrzewać. Czy cos w komputerze wyłączyłem? Czy jakaś kombinacja przycisków? Może gdzieś jest przełącznik? Nie bawiłem się z programowaniem komputera wiec to jest raczej kwestia obsługowa. Proszę pomóżcie bo strasznie źle się czuje z tym i nie wiem czy coś przypadkiem się nie zaczęło chrzanić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.