Dzięki ;) O konfiguracji napiszę w sposób ogólny: 320D RWD Sportowy automat Pełen m-pakiet, również z zawieszeniem sportowym Dodatkowo hamulce m-pakiet Kolor metalik, a nie zwykły Bmw live cockpit professional Park assistant plus Head up Skóra Elektryka foteli z pamięciami Elektryczna klapa Inne listwy /dekory wnętrza Audio HiFi Bezprzewodowa indukcyjna ładowarka Podparcie lędźwiowe Podgrzewanie foteli Elektrycznie składane lusterka Leasing był jak najbardziej znośny, bo auto zamówiłem 9 listopada ;). 5 miesięcy sobie poczekałem ale w końcu jest i konfiguracja jak najbardziej trafiona ;) O rabacie nie będę pisał żeby nie psuć humoru kolegom, którzy też zamówili :D Rewelacji nie było. Rok temu dostaliśmy trochę więcej na G31 525D ale i tak wyszło dobrze ;) A jaką miałeś datę produkcji, że nie dotknęła cię akcja serwisowa? Pisząc o akcji serwisowej masz na myśli to, że dealerzy nie dostali kodów do nawigacji? U mnie wszystko działa łącznie z nawi :D Gratulacje! Fajna dupka! :wink: Niech jeździ bezawaryjnie! Uchyl rąbka jako pierwszy posiadacz G20 na forum. :wink: Może jakiś temat założysz, coś więcej o wyposażeniu napiszesz, kilka fotek wrzucisz. :wink: Dziękuję bardzo! Myślę, że nawet jako jeden z pierwszych w Polsce odebrałem g20, a może pierwszy? Narazie na drodze widziałem tylko jedno g20, oklejone demo dealera :D Przede wszystkim ekonomia oraz zasięg na baku ale są też inne względy. Nie uśmiecha mi się żeby auto paliło 12 litrów i więcej. Oczywiście pisze o spalaniu w mieście, lub krótkie dynamiczne przejazdy drogą szybkiego ruchu. Wracając od dealera autostradą bez tempomatu miałem spalanie 4,6l... Teraz jeżdżąc po mieście i drogą ekspresową mam 6,5l, Aktualna przewidywana wartość do przejechania na baku wychodzi ponad 900km i to jeżdżąc dużo po mieście... Nie zapominajmy, że trójka ma mniejszy bak niż piątka ;) Jestem bardzo ciekawy ile będę przejeżdżał na baku. Nie mogę się doczekać aby to sprawdzić. Po okresie docierania spalanie jeszcze spadnie. A teraz mówiąc inaczej: Przesiadłem się z BMW E61 535D polift, czyli 286koni i 580Nm, więc myślę, że przesiadka ciekawa. 535D mam do sprzedania, może jest chętny? :D Dlatego ucieszyłem się, że G20 sporo urosło. Przyspieszenie do setki mojego 535D to 6,4s i to jest wartość katalogowa. Nowe 320D ma 6,8s do setki. I to zdecydowanie mnie zachęciło, a jak już dowiedziałem się, że ten silnik będzie miał ten sam system doładowania co moje 535D, czyli sekwencyjne twin turbo to już w ogóle. Dzięki temu jest bardzo dobra „linearność” gazu i nie ma efektu turbodziury. Diesle ma też lepszy moment z dołu obrotów, więc jeżdżąc w mieście subiektywne wrażenia mocy będą lepsze niż w benzynie. Po prostu nie trzeba ciągnąć do wysokich obrotów jak w benzynie. Teraz jeżdżę muskając gaz, bo docieram ale wrażenia jak najbardziej pozytywne i już wiem, że auto będzie ładnie jeździło po dotarciu :D Auto jest bardzo ładne, robi wrażenie, zapewne zależy to od konfiguracji ;) BMW jest bardzo sztywne tak jak powinno być w BMW. Jeździ jak po szynach, nie przechyla się w żadnym stopniu na zakrętach. Reakcja na ruchy kierownicą jest natychmiastowa - auto zdecydowanie nastawione na dawanie radości z jazdy. Przez to jak się prowadzi i jak dobrze czuć ten samochód to będzie można sobie nim na dużo pozwolić. Oczywiście jest druga strona medalu tego jak sztywne jest to auto. Na normalnej drodze w mieście, która jest nierówna, czyli na drodze, których jest większość poza autostradami auto dość komfortowo przechodzi przez nierówności. Jednak na mało uczęszczanych bardzo dziurawych, połatanych drogach już komfortu nie ma. Coś za coś. Tak dziurawych dróg dużo nie ma, więc to odczujemy sporadycznie. Jednak to jak to auto prowadzi się na codzień, na drogach szybkiego ruchu wynagradza wszystko. W G20 po prostu czuć drogę, a to jak się zachowuje w zakrętach imponuje.