Skocz do zawartości

luks_us

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E90 320D
    jest F30 320i

Osiągnięcia luks_us

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki Tobie udało mi się skasowac ten błąd poduszki, czyli plan minimum zrobiony :) choć nadal uważam , że ta INPA to dla mnie matrix, wywala co chwilę błędy , dziwne komunikaty itd . Obawiam się, że moja przygoda z INPĄ zakończy sie na kasowaniu powstałych błędów a juz bardziej zaawansowane działania jak np. aktywacja tempomatu aktywnego (wg specyfikacji mój samochód taki posiada) to sobie odpuszczę. Pozdrawiam wszystkich a w szczególności Dina - Dzięki wielkie !
  2. Spróbowałem w dniu dzisiejszym inaczej i o dziwo udało mi się uruchomić skan błędów całego auta, tylko przez inny model. Auto pokazało te błędy o których wiedziałem tj. tylna antena dostepu komfortowego, światło cofania i najwazniejszy poduszka pasażera. Niestety po ich skasowaniu pomimo wyniku wszystko OK, w rzeczywistosci błąd poduszki nadal występuje. Pozostałe dwa błędy wiem że ich nie wykasuje, ale poduszka pasażera powinna zniknąć.
  3. Tak, masz racje, jestem początkujący i to co piszesz to dla mnie jakiś matrix :shock: Jedyne co mnie pocieszyłeś, to fakt, że być może w przyszłości uda mi się wykorzystać ten kabel który zakupiłem :? pozdrawiam
  4. Ze swojej strony opowiem krótko moje doświadczenia z INPA i F30. Otóż nabyłem program poprzez tranfer z internetu, zakupiłem kabel i po krótkiej instalacji wg ponizszej instrukcji : 1) Zainstaluj Standard tools 2.12. 2) Skopiuj folder INPA_Fxx do C:\EC-Apps (np. C:\EC-Apps\INPA) 3) Nadpisz folder EDIABAS z isniejącym już folderem EDIABAS w C:\EDIABAS nadpisz wszystko! Działa z seriami F i E, jedyne co trzeba zmienić, aby działa z F to: edycja pliku EDIABAS.ini w c:\EDIABAS\BIN i wpisanie ENET zamiast STD:OBD udało mi się uruchomić inpę z moją F30. i tutaj zaczęły się schody...... Program niestety dla F30 nie obsługuje modułu "karoseria" - nie mam go po wyborze modelu F30, obsługuje natomisat silnik i pierdoły elektroniczne. Najbardziej zalezało mi na poduszkach, ponieważ po wymianie akumulatora zaświeciła się kontrolka poduszki pasażera i chciałem to we własnym zakresie skasować. Niestety to co daje INPA w wersji jaką posiadam - to nieprzydatne bajery z podglądem parametrów silnika i więc ogólnie kabel, który zakupiłem mogę odsprzedać , nie jestem zadowolony z efektów INPA, bo ich po prostu nie ma.
  5. Witam serdecznie, w temacie dostępu komfortowego: czy ktoś z Was wymieniał antenę dostępu komfortowego w F30 (tą z tyłu pod bagażnikiem) ? U mnie niestety odmówiła posłuszeństwa i cały dostęp komfortowy przestał działać. Wszedłem pod auto i próbowałem ją odpiąć, ale nie wiedziałem do końca jak to zrobić i bałem sie urwać te plastiki. Proszę o instruktaż bo dostęp jet łatwy i raczej sposobem można we własnym zakresie wymienić. Z góry dziękuję.
  6. Ten nieszczęsny przełącznik świateł to jak rozumiem w europie jest inny niż w USA ? Ok, juz rozumiem, w stanach nie ma tylnego światła przeciwmgielnego...
  7. Dziękuje, wykupiłem raport z autobaza i tam też były te same zdjęcia i informacje. Szkoda że nikt z forumowiczów nie oglądał tego auta i nie jest w stanie coś o nim powiedzieć.
  8. Witam serdecznie, mam prośbę, planuje zakup auta F30 320i nr VIN: WBA3C3G58ENR25432. Samochód z USA, powypadkowy, wpisując VIN w internecie pojawiają się jego zdjęcia. Czy jest szansa dowiedzieć się czegoś więcej ? Pomoże ktoś ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.