Ze swojej strony opowiem krótko moje doświadczenia z INPA i F30. Otóż nabyłem program poprzez tranfer z internetu, zakupiłem kabel i po krótkiej instalacji wg ponizszej instrukcji : 1) Zainstaluj Standard tools 2.12. 2) Skopiuj folder INPA_Fxx do C:\EC-Apps (np. C:\EC-Apps\INPA) 3) Nadpisz folder EDIABAS z isniejącym już folderem EDIABAS w C:\EDIABAS nadpisz wszystko! Działa z seriami F i E, jedyne co trzeba zmienić, aby działa z F to: edycja pliku EDIABAS.ini w c:\EDIABAS\BIN i wpisanie ENET zamiast STD:OBD udało mi się uruchomić inpę z moją F30. i tutaj zaczęły się schody...... Program niestety dla F30 nie obsługuje modułu "karoseria" - nie mam go po wyborze modelu F30, obsługuje natomisat silnik i pierdoły elektroniczne. Najbardziej zalezało mi na poduszkach, ponieważ po wymianie akumulatora zaświeciła się kontrolka poduszki pasażera i chciałem to we własnym zakresie skasować. Niestety to co daje INPA w wersji jaką posiadam - to nieprzydatne bajery z podglądem parametrów silnika i więc ogólnie kabel, który zakupiłem mogę odsprzedać , nie jestem zadowolony z efektów INPA, bo ich po prostu nie ma.