Skocz do zawartości

ralfge86

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F06 640d

Osiągnięcia ralfge86

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co sprawdzilem w samochodzie po ustawieniu wszystkich elementow tak jak jest to w filmie nie wyswietla sie komunikat o Launch Control a wiec najwyrazniej nie posiadam u siebie tej funkcji... Dodatkowo znalazlem jakis watek na anglojezycznym forum z ktorego wynika ze auta przedliftowe tj. przed 2014 rok nie posiadaja tej funkcji. Tak samo jest w przypadku BMW F10... Istnieje jednak mozliwosc zeby zakodowac ta funkcje zmieniajac oprogramowanie. Czy dokodowanie tej funkcji jest bezpieczne? Czy ruszanie w bierzacej sytuacji trzymajac hamulec i gaz jest bezpieczne? Czy zna ktos kogos kto dokodowal taka funkcje i dziala? Gdzie albo kto moze taka funkcje dokodowac? Tak na marginesie to posiadam lopatki zmiany biegow ale nie wiem czy posiadam sportowa skrzynie biegow... Jak to mozna sprawdzic? Pozdrawiam i czekam na jakies sugestie.
  2. Wlasnie zastanawialem sie nad tym czy ewentualnie nie posiadajac funkcji launch control istnieje mozliwosc ruszania z rownoczesnie wcisnietym hamulcem i gazem bo z tego co wiem w automatach jest to niedopuszczalne... Czy taki sposob ruszania nie zaszkodzi w zaden sposob autu? Jakie tryb jazdy wybierac i jak ustawiac przekladnie zmiany biego? Czy ma to byc SPORT+, przekladnia w lewo i wylaczone DSC ? Pozdrawiam
  3. Witam! Posiadam BMW 640d Gran Coupe i zastanawiam sie od pewnego czasu czy ktos przerabial temat szybkiego ruszania z postoju. Nie wiem czy funkcja launch control jest w moim samochodzie i jesli jest to jak ja wlaczyc? Jak z niej skorzystac? Samochod z 2012 roku ktos mi mowil ze dopiero w poliftowej ta funkcja jest... Moze ma ktos jakies doswiadczenia w tej sprawie??? Jesli nie ma launch control to jak producent przewidzial najbardziej efektywne przyspieszenie od zera??? Efekt turbo dziury do okolo 2000 obrotow stawia mnie zawsze na straconej pozycji przy sciganiu sie ze swiatel:P Pozdrawiam i czekam na sugestie... Rafal
  4. Witam! Chcialbym uzyskac porade w kwestii wymiany kierownicy w BMW 6GC z 2012 roku. Mianowicie dostalem na urodziny kierownice od M6. Moja to zwykly M Pakiet wiec roznica jest duza. Na mojej oryginalnej sa guziki od aktywnego tempomatu natomiast na tej nowej jakies M1 i M2 czyli ustawienia trybu jazdy w M-ce chyba... Chcialbym sie zapytac czy w tym ukladzie wystarczy dokupic gdzies guziki multifunkcyjne podmienic je i zamienic kierownice??? Uslyszalem opinie ze kierownic nie powinno sie zamieniac bo dzialaja pod roznymi modulami sa zsynchronizowane z odpowiednimi samochodami i pozniej moga byc rozne dziwne historie... Jakie macie zdanie na ten temat i czy w mim ukladzie moge w ogole zmienic kierownice? http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/k9GcBh.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/tRiKSN.jpg
  5. No wlasnie od kilku osob slyszalem ze orgi czesto sa lipne zreszta po historii serwisowej swojego nowego samochodu widze ze poprzedni wlasciciel wymienial klocki lub tarcze nagminnie w ASO bardzo czesto i zastanawialem sie o co chodzi... Znajomy powiedzial mi ze musial ostro jezdzic... Ja tez nie mam lekkiej nogi i w serwisach specjalizujacych sie w BMW ale nie ASO odradzaja montaz orgi tylko jakies ATE lub TRW ktore podobno ida na pierwszy montaz ze znaczkiem BMW... Czyli w co lepiej celowac jesli moja jazda jest raczej energiczna???
  6. Dziekuje za te informacje... Jutro podjade do jakiegos okolicznego warsztatu zeby zerkneli czy moge jezdzic na wszelki wypadek... Znajomy zasugerowal mi jeszcze ze bycmoze ze wzgledu na wieksze zurzycie tarcz i widoczny rant tarczy to wlasnie ten rant gdzies szura... W kazdym badz razie dlaczego wskazania na komputerze sie w ogole nie zmieniaja i pokazuja 100.000km? Czy poprzez brak wykasowania serwisu w ASO istnieje mozliwosc ze komputer glupieje i nie pokazuje realnego zurzycia lub jakichkolwiek komunikatow??? Przeciez jak ktos zmienial klocki to czujnik tez musial zmieniac wiec wszystko na kompie powinno wyjsc??? Odnosnie samej wymiany to czemu sugerujesz wymiane w ASO??? Do tej pory samochod byl serwisowany tylko w ASO i jest z Polskiego salonu przebieg 150.000km ... wiec moze warto byloby utrzymac ta historie z tym ze podejrzewam ze wymiana w ASO bedzie duzo drozsza... Czy nie lepiej wymienic na zamiennik oryginalu ktore podobno sa tym samym co oryginaly tylko bez graweru BMW (np: ATE lub TRW) w serwisie specjalizujacym sie w BMW anizeli w ASO i zaoszczedzic pare groszy??? Do tej pory swoj poprzedni samochod serwisowalem w Piasecznie w MAG POL BIS i nigdy nie bylo problemu... Znajomy poleca Grzegorza z Łomianek... Z kolei drugi ze jesli nie ASO to chociaz AutoReduta i sam juz glupieje bo z tego serwisu sprawdzajacego wyniknelo pare pierdul ktore w perspektywie czasu bede musial zrobic wiec warto robic to juz w jednym miejscu z wlasnego doswiadczenia juz wiem... Jakie jest Wasze zdanie???
  7. Witam! Mam pytanko. Mianowicie poltora tygodnia temu nabylem bmw f06 gran coupe 640d uzywane. Sprawdzilem samochod w autoryzowanej stacji bmw. Wskazania hamulcy przod wykazaly tarcze 34,2mm a minimum wedlug bmw to 34,4mm klocki 12mm... Generalnie zakwalifikowali komplet do wymiany... Wskazniki na komputerze pokazuja okladziny na 100.000km... Stwierdzilem ze skoro komputer nic na razie nie pokazuje to dobije je do momentu kiedy nie wyskoczy cos na kompie... Pojechalem do zakopanego i po ok. 1500km od serwisu przy hamowaniu czuje i slysze szorowanie na tarczach... Troche mam problem bo w okolicy nie znam zadnego serwisu a nie wiem czy do Wawy moge tak jechac? Czy jesli komputer nic nie pokazuje to istnieje mozliwosc ze mimo to hamulce sie skonczyly czy wdarla sie jakas sol lub brud ktory powoduje taki efekt przy hamowaniu...??? Czy jesli to hamulce sa do wymiany to czy moge na nich wrocic do Warszawy ok. 400km czy nie ryzykowac??? Prosze o porade lub wskazanie jakiegos zaufanego miejsca w okolicach Zakopanego... Pozdrawiam Rafal
  8. Mam pytanie do tematu... Mam BMW F06 GranCoupe ktore nie ma opcji ConnectedDrive ani BMWApps... Po przeczytaniu Waszych postow zauwazylem ze mam podobny problem lecz nie wiem czy dobrze rozumiem to o czym pisaliscie. Mianowicie czy w moim przypadku za posrednictwem polaczenia iPhone'a 6 kablem USB lub wpiecia w SnapIn lub polaczenia poprzez BT bedzie w ogole istniala mozliwosc sterowania muzyki w Spotify na ekranie glownym w samochodzie tak jak kolega to pokazywal na printscreen'ach??? Na ten moment moge puszczac muzyke z iPhone'a poprzez Spotify ale z poziomu telefonu a nie iDrive... Jesli nie to czy istnieje doposazenie samochodu w funkcje Connected Drive ??? Czy jest to mozliwe i jakie koszty ??? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.