Skocz do zawartości

daemonxxx

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83

Osiągnięcia daemonxxx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy rozwiązałeś już ten problem? Również mam to samo w tym silniku
  2. Cześć Czy zauważyłeś również pobór oleju?
  3. Witam Serdecznie jestem posiadaczem BMW f30 318d 143km Po zakupie samochodu okazało się że filtr DPF nie był wypalany przez 14 tys km. Problemem był jakiś błąd zapisany w sterowniku. Po usunięciu błędu wypaliłem DPF poprzez serwisowy proces Regeneracji w aplikacji BTool. Wypalił się, lecz jego pojemność była już ograniczona i procedura wypalania uruchamiała się bardzo często (czasem nawet po 20km). Po jakimś czasie zauważyłem pobór oleju przez silnik - około 250ml na 1000km. Oddałem DPF do regeneracji i po tym samochód ożył, filtr wypala się już normalnie, ale pobór oleju niestety pozostał. Ostatnio podczas szybkiej trasy (prędkość w okolicach 180km/h) wziął mi około 1l/1000km. Czy ktoś z was miał może podobny przypadek? Zanim wezmę się za rozbieranie czegokolwiek chciałbym poznać opinie osób bardziej doświadczonych ode mnie :)
  4. Witam Właśnie zrobiłem próbę przelewową wtrysków. Co o tym sądzicie? Czas trwania próby to równe 5 minut
  5. Z tego co wiem niektórzy robią nawet za 600 zł regenerację turbiny :) W TC Performance w Łodzi to koszt jakichś 1200zł, ale właśnie tą firmę mi polecili. @marcin a nie lepiej zrobić turbo hybrydowe? W TC Performance to koszt około 1700 zł a można z niej wyciągnąć około 220 km na orygilalnych wtryskach
  6. DPF i kat jest na miejscu. Dlaczego zepsuć? Rozważam oddanie do regeneracji zawczasu, bo wielu tutaj twierdzi że turbiny w tym modelu ledwo 200 tys wytrzymują
  7. Witam Serdecznie Posiadam bmw e91 z silnikiem m47tu2 163 km z końcówki produkcji. W samochodzie właśnie wybiło na liczniku 300 tys km i prawdopodbnie jest jeszcze oryginalna turbina. Samochodem zrobiłem 70 tyś km i od kiedy go kupiłem turbina delikatnie świszczy na niskich obrotach, ale nic się z nią nie dzieje. Olej wymieniam co 10 tyś km i jeżdżę w długie trasy często z prędkością 180 km/h na tempomacie. Jak myślicie czy warto ją regenerować czy jest szansa że jeszcze pojeździ? Chciałbym uniknąć sytuacji że auto będzie unieruchomione i nie będzie mogło jechać dalej. Jaki jest koszt regeneracji?
  8. Mam podobny problem. U mnie przez niecałe 50 km z 5 gram zrobiło się nagle 29
  9. Ostatnio miałem uszkodzoną klapę gaszącą i nie wypalał się przez 7500km. Jak już naprawiłem to wypalił się bez problemu do 5 gram sadzy.
  10. Witam Serdecznie. Mam mały problem z DPF w m47 163km. Po przejechaniu 50km po mieście poziom sadzy wzrósł z 5 do 29 gram. Czy ktoś mógłby coś doradzić? Regenerować go czy może szukać przyczyny gdzieś indziej? Dołączam screeny z Btool. Pomiar ciśnienia wstecznego, poziom zapchania DPF i korekcje wtryskiwaczy.
  11. 2000km zrobione i silnik nadal jeździ bez problemu... Sam już nie wiem co o tym myśleć ;)
  12. A czy w tym silniku rozrząd może być lekko słyszalny? Bo u mnie jest takie delikatne cykanie z przodu silnika. Jutro przefiltruję stary olej i zobaczę czy coś jeszcze w nim jest
  13. Wcześniej czyli do przebiegu 230k km był wymieniany co 30 tys km. Ja wymieniam co 10 max 15 tyś. Do tej pory zalewałem Valvoline 5w30. Teraz auto ma przejechane 278 tys
  14. Wczoraj po zrobieniu płukanki i zmianie oleju znalazłem w filtrze kilka opiłków metalu. Mają kolor miedziany, półokrągły kształt i nie przyciąga ich magnez (stawiam że to miedź, mosiądz lub brąz). Spotkał się ktoś z czymś takim? Czy może być to panewka a może rozrząd się sypie?
  15. Sprzedawca mówił mi przez telefon, że samochód ma przebieg 206 tys. czyli coś tam jest przekręcone bo rok temu miał 209 tys. Według niego samochód nie był nigdzie malowany i zaprasza na oględziny z miernikiem lakieru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.