Witam Serdecznie jestem posiadaczem BMW f30 318d 143km Po zakupie samochodu okazało się że filtr DPF nie był wypalany przez 14 tys km. Problemem był jakiś błąd zapisany w sterowniku. Po usunięciu błędu wypaliłem DPF poprzez serwisowy proces Regeneracji w aplikacji BTool. Wypalił się, lecz jego pojemność była już ograniczona i procedura wypalania uruchamiała się bardzo często (czasem nawet po 20km). Po jakimś czasie zauważyłem pobór oleju przez silnik - około 250ml na 1000km. Oddałem DPF do regeneracji i po tym samochód ożył, filtr wypala się już normalnie, ale pobór oleju niestety pozostał. Ostatnio podczas szybkiej trasy (prędkość w okolicach 180km/h) wziął mi około 1l/1000km. Czy ktoś z was miał może podobny przypadek? Zanim wezmę się za rozbieranie czegokolwiek chciałbym poznać opinie osób bardziej doświadczonych ode mnie :)