Skocz do zawartości

krido

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D LCI 2009
    MINI R56 JCW 2009
    było: E39 525tdsA, E36 316i coupe, E32 735iL, E30 320i coupe

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krido

  1. Nie chciałem nic w kratkę wentylacyjną, zależało mi na stabilnym mocowaniu. Poniżej uchwyt Brodit w CLK (podobna konfiguracja co w E91 - w tym przypadku za podstawę posłużyła konsola firmy KUDA)
  2. Zaległa aktualizacja z początku listopada Montaż brakujących elementów do przedniego zderzaka m-pakietowego osłony nadkola (dolna prawa) OE 51717172500 osłony nadkola (dolna lewa) OE 51717172499 (poniżej różnica w nadkolach) adapter osłony silnika OE 51117892935 Podczas montażu adaptera okazało się, że nie do końca pasuje do mojej płyty ale w końcu udało się poskręcać w jedną całość. I na koniec coś co już od dawna zamierzałem zamontować: wspornik ProClip do E90 (853595) + adapter MultiMoveClip (215499). To rozwiązanie pozwala mi na używanie jednego uchwytu, który mogę sobie w każdej chwili przenieść do drugiego auta.
  3. Idąc za ciosem mając stary filtr Knecht/Mahle KL579D postanowiłem go rozciąć i zobaczyć jak to wygląda od drugiej strony. Poniżej różnica: filtr Knecht/Mahle KL579D + podgrzewacz OE 13327810134 z mojej E91 filtr Knecht/Mahle KL579D + podgrzewacz OE 13328572519 (widać, że tulejka nie dochodzi do oringu w filtrze) Jestem ciekawy jak długo utrzyma się szczelność na jednym oringu przy filtrze KL579D Dedykowany filtr dla OE 13328572519 to Knecht KL169/4D
  4. Do pozbycia się ostatniego błędu 004B1C (Fuel-filter heating) pomógł mi post E91 Wymiana podgrzewacza filtra paliwa W podgrzewaczu OE 13328572519 mamy dwie różnice w stosunku do oryginału: “języczek”, który trzeba obciąć aby można było wpiąć wtyczkę w podgrzewacz oraz krótszą tulejkę wchodzącą w filtr. Mając filtr Knecht/Mahle KL579D z ostatniej wymiany postanowiłem go rozciąć i zobaczyć jak to wygląda od drugiej strony. podgrzewacz OE 13328572519 podgrzewacz OE 13327810134 Na pierwszy rzut oka widać że tulejka podgrzewacza OE 13328572519 nie uszczelnia się w oringu w filtrze ale po odpaleniu silnika połączenie jest szczelne. W przyszłości będzie trzeba zakupić filtr o numerze KL169/4D przeznaczony do OE 13328572519 I na koniec coś co cieszy oko - brak błędów przy przebiegu 339 tys. km 😁
  5. Kolejne małe kroczki w pozbywaniu się błędów Od czasu do czasu wywalało mi błąd: 00A36C (SOS) - dawno temu pozbyłem się z podłokietnika bazy pod telefon zastępując wkładką OE 51167118064. Postanowiłem wydobyć elektronikę z bazy i podłączyć ją z powrotem. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę - od tamtego czasu błąd już się nie pojawia. Kolejny błąd: 0048B4 (Brake vacumm sensor) - zakupiłem nowy czujnik o nr 6875605 (zastępuje 6786746). Wymiana czujnika to jakaś porażka - trzeba się trochę namęczyć.
  6. M-Pakiet zewnętrzny - pierwszy etap (przedni zderzak) W 2022 awaria pompy wysokiego ciśnienia pokrzyżowała mi plany z zewnętrznym m-pakietem co spowodowało odłożenie modyfikacji na kolejny rok. Na początku kwietnia udało mi się kupić w dobrej cenie zderzak pod pdc i spryskiwacze reflektorów w komplecie z kratkami bocznymi i środkową, którą i tak wymieniłem na nową bo była popękana w kilku miejscach (wizualnie pęknięć nie było widać). Poniżej lista elementów które musiałem dokupić: osłona spryskiwacza, gruntowana lewa - OE 61677211209 osłona spryskiwacza, gruntowana prawa - OE 61677211210 zaślepka ucha holowniczego, gruntowana - OE 51117891391 kratka środkowa - OE 51118047365 Mocowanie lampy przeciwmgł. lewe - 51117892111 Mocowanie lampy przeciwmgł. prawe - 51117892112 reflektor przeciwmgłowy lewy MAGNETI 719000000001 reflektor przeciwmgłowy prawy MARELLI 719000000002 śruba Blachowkręt 10szt - OE 07119901299 spinka Nakrętka 10szt - OE 07129904150 obudowa gniazda szara 2szt - 61138364498 styk sprężynowy płaski JPT ELA z przewodem 4szt - OE 61130070584 (jak się okazało przewód jest z dwóch stron zarobiony, można kupić 2szt) Postanowiłem spróbować nie ciąć oryginalnej wiązki, udało mi się wypiąć styki z oryginalnej kostki i wpiąć do nowej, przy okazji umyłem przód pod zderzakiem. Do szczęścia brakuje mi jeszcze: adaptera ekranu pod pokr. siln. - OE 51117892935 osłony nadkola (dolna lewa) - OE 51717172499 osłony nadkola (dolna prawa) - OE 51717172500 Jeżeli coś jeszcze jest potrzebne do przedniego zderzaka do dajcie znać.
  7. Kolejne małe kroczki - wymiana szczotek w dodatkowej pompie wody (błąd:A6D1). W moim przypadku musiałem ją wyjąć w całości i rozbierać na stole (nie chciała się otworzyć, jedna ze szczotek trzymała). Po majówce w Toruniu postanowiłem podejść po raz drugi do zakupu kierunkowskazów bocznych - wcześniejszy zakup “ledowych” okazał się kichą. Tym razem postanowiłem kupić zwykłe dymione - padło na DEPO (jakość jest OK) przed po
  8. Po dwóch tygodniach używania nowego “pedału gazu” mogę powiedzieć że auto stało się ”lżejsze” :D - lekkość pracy sprawia że jest to inne auto. Fabryczny pedał gazu w porównaniu z tym jest “oporny”.
  9. Ciężko mi powiedzieć czy się ściera bo auto więcej stało niż jeździło, co do miękkości opony to faktycznie jest miękka - czuć to "klejenie" podczas pokonywania zakrętów :D
  10. Po wymianie nie czuć już spalin w kabinie, co do dopasowania do N47 to nie pokryły się górne otwory ze wspornikiem (od góry przykręcony jest na jedną śrubę), z dołem nie było problemu. Z minusów to plecionka - jest bardzo krótka w stosunku do oryginalnej.
  11. Stan licznika w dniu wczorajszym: 333333km :D
  12. Witam, Czy jest dostępny android do Mini R56 ?
  13. Patrząc na twoje auto przypomniało mi się jak kupowałem swoje E91 Miałem do wyboru dwa: z 2007 320d M47 M-pakiet zew/wew + duża navi w kolorze LeMans i 2009 320d N47 golas z małą navi w kolorze Monaco wybrałem młodsze - teraz żałuje Kolor robi robotę :D
  14. Tylko umyte, woskowanie zostawiłem sobie na przyszły rok Lorinsery na pewno woskowane były rok temu przed sezonem wiosennym, w tym roku nie kojarzę żebym nakładał wosk. OZ-ty w tamtym roku zakupione jako nowe - też miały nałożony wosk, w tym roku chyba nie woskowane. ZP nówki sztuki po pierwszym sezonie - miały nałożony wosk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.