Skocz do zawartości

greg_bmw_fan

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia greg_bmw_fan

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem jak to jest z ta skutecznościa hamowania tych z pakietu M. Jeden sprzedawca mówił, ze są 2 razy skuteczniejsze, drugi, ze maja dłuższa żywotność, a trzeci, ze to dopłata tylko za kolor. Pewnie prawda jest gdzieś pośrodku. Są jeszcze te m performance, które chyba są nawiercane, ale nigdy ich nie widziałem z bliska. Nie jestem tez pewien, czy już do g30 je montują. Ceramika to na tor, bo trzeba je dobrze rozgrzać. W S8 były nawet jakieś skargi, ze w deszczu nie hamują.
  2. GMike - dzięki Twojemu testowi, zaoszczędziłbyś mi parę kafli na wyposażeniu (wg sprzedawcy wentylacja foteli to must have przy skórze), gdybym zamawiał G30:) jeśli chodzi o wyciszenie, to przy prędkościach autostradowych (ok 180-220) chciałbym dobrze wyciszone auto (szkoda, że F3x nie oferuje podwójnych szyb). Jeśli chodzi o przeniesienie napędu, to tak sobie myślę, ze skoro Ferrari przekłada 800 km na asfalt przez rwd, to 252 w bmw tez powinno się dać :)
  3. Hmm to w takim razie niezła opcja skoro tylko 12k chcą za 40 koni więcej i taki dobry wydech.
  4. greg_bmw_fan

    M5 (F90)

    A potrzebujesz czasem przewieźć 5 osób? Panamera jest 4osobowa (chyba ze te nowe kombi - ono chyba jest 5os.). Pewnie jakieś. Hormony wieku dziwnego będą, ale E63 to tez nowe auto. Jak dla mnie 5tka wyglada bardziej agresywnie, ma jak to moja luba określiła "więcej testosteronu". Jeździć pewnie będą podobnie. GTS będzie wolniejszy. Poza tym denerwuje mnie przestawianie nawiewów na ekranie, niby pierdoła, ale robi się to kilka razy dziennie.
  5. Ile kosztuje Power Kit do 440i? Nie mogę znaleźć cennika na stronie BMW. Czy do 340i będzie taka sama cena?
  6. Mercedes wyciągnął z 2 litrów 380 koni w A klasie, wiec przed BMW jeszcze sporo możliwości :) podobno kiedyś wyciągnęli z 1 litra 1500 KM, a silnik chodził przez 4h (tak mi mówił sprzedawca, jak tłumaczył, dlaczego BMW jest najbardziej innowacyjna marka i daje radość z jazdy) - to ostatnie powtarzał "do porzygu". Nawet jak informował, ze nie będziemy włączać na jeździe testowej trybu Sport+, to tłumaczył "po prostu by to psuło Panu radość z jazdy".
  7. Biorąc pod uwagę fakt, że Mustang jest 2 razy tańszy od serii 6 coupe w podstawie, a ma przy tym V8, to nie ma co narzekać, że gdzie niegdzie są plastiki. Gdyby wszędzie wstawili skórę nappa, to by doszło 100k do ceny.
  8. greg_bmw_fan

    M5 (F90)

    A wie ktoś może dlaczego F90 skoro G30?
  9. Rozmawiałem kiedyś z handlowcem o skrzyniach manulanych, to mówił, że czasami jeszcze w serii 3 (może jakieś 10%) się trafiają, wyżej to już same automaty.
  10. Ehh, gdyby nie akcyza to na pewno więcej osób by kupiło R6. Obecnie silniki są optymalizowane pod osiągi i spalanie do 120-140 km/h. Później już spalanie rośnie wykładniczo. Kilkunastoletnie auto teścia (z dużym amerykańskim silnikiem) przy 200-220 km/h spala o1 litr mniej niż moja A5 2.0 tfsi z zeszłego roku. Odnośnie zegarów: w Audi wyświetlacz zbiera dobre opinie, bo można na nim wyświetlić mapę itp. Jak dla mnie to niepotrzebne na co dzień, ale przy wyjeździe za granicę, gdzie człowiek może być trochę zagubiony, możliwość patrzenia cały czas na drogę zamiast na wyświetlacz po środku deski, może być przydatna (i tu dobrą robotę robi HUD, ale jest trochę droższy). W BMW natomiast cyfrowe zegary to nieporozumienie. Dopłacać za kilka kolorów i schematów wyświetlania? Ten wyświetlacz nic nie daje (proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeśli się mylę).
  11. Pytałem ostatnio w salonie. Nie ma możliwości wrzucenia ubezpieczenia w ratę leasingową. Szkoda, bo można by całą ratę za ubezpieczenie wrzucić w koszt. Generalnie ubezpieczenia są zwolnione z VAT, natomiast do kosztu uzyskania przychodu można włączyć koszt ubezpieczenia w proporcji min(20k EUR/wartosc auta, 1).
  12. w konfiguratorze widzę przedłużenie gwarancji tylko na 3. rok. Z tego co piszecie to przydałoby się rownież na 4ty i 5ty (leasing będę miał na 5 lat). Ile realnie taka opcja kosztuje dla serii 4?
  13. Cześć, Przymierzam się do zakupu nowej BMW (4GC) i zastanawiam się nad wyborem navi premium. Z jednej strony duży ekran znacznie lepiej wygląda, bardziej pasuje do auta premium. Są dostępne info o korkach itp. No i jakoś mi się nie widzi przyklejać do szyby uchwyt na telefon... Z drugiej strony przy każdym wyjeździe w trasę korzystam z Yanosika, samą nawigację też mam w telefonie (GPS, więc za granicą nie będzie problemu). I tu moje pytanie. Jak Wy korzystacie z Yanosika? Tylko z informacji dźwiękowych? Ja akurat mam dźwięk z aplikacji wyłączony, opieram się na tym co widzę na ekranie. Jak rozumiem ekranu aplikacji nie można wyświetlić na ekranie BMW. Czy coś Apple CarPlay w tym zakresie może zmienić? W teorii ma dawać dostęp do aplikacji na telefonie, ale pytanie, czy czy czasem nie tylko wybranych (SMS, mail itp.). Pozdrawiam!
  14. Co to znaczy, że nie chcą wymienić? Po 10k km nic nie ma prawa się psuć, nie mogą mówić o żadnym zużyciu materiału. Ehh, a podobno jest konkurencja i rynek klienta.
  15. a podobno po faceliftingu (430i) miało już nie być ksenonów w ofercie, a jedynie halogeny lub ledy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.