Dzięki za wyczerpującą informację :cool2: Gadałem z gościem i jutro ma mi potwierdzić, ale raczej oddam mu auto i wezmę kasę. Na szczęście jest to osoba z mojego miasta ('znajomy znajomego'), może nie będzie chciał robić gnoju i załatwić sprawę po ludzku. Brałem pod uwagę remont silnika, wymianę, ale to może być loteria... Prawdopodobnie auto jak było w Niemczech jeździło na zasadzie 'kupić, zalać paliwo i jechać' i dopiero jak coś więcej migało z kontrolek to robili. Teraz jestem w stanie uwierzyć, że pierwsza wymiana oleju była baaaardzo późno... (chyba, że poza ASO było robione) 11.01.12 - 1km - belki bagażnika, przegląd przedsprzedażowy, koła zimowe 06.02.13 - 45 544 km - klamka zewnętrzna drzwi przednich lewych 11.10.13 - 67 707 km - opony zimowe Bridgestone, zmiana opon, wyważenie kół, klocki hamulcowe tył, serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu 31.10.13- 68 613 km - kontrola pojazdu 10.04.14 - 89 408 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu 10.07.14 - 100 446 km - klocki hamulcowe przód, uzupełnienie oleju 21.10.14 - 110 705 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu, logo BMW 02.09.15 - 117 585 km - klocki i tarcze hamulcowe tył, kontrola pojazdu 13.11.15 - 120 570 km - podstawa filtra oleju 17.05.16 - 131 634 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, świece zapłonowe