Skocz do zawartości

domonweb22

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e46 320 150 KM sedan 2000r

Osiągnięcia domonweb22

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Proszę o jakiś komentarz odnośnie poradnika jest to mój pierwszy a chciałbym żeby niebył ostatni
  2. Witam chciałbym pokazać wszystkim użytkownikom E46 i nie tylko jak tanio zrobić coming leaving home zasada działania wysiadamy zamykamy auto z pilota zapalają nam się lampy na 30 s analogicznie dzieje się to samo jak otwieramy z pilota (zapalą nam sie te lampy które mamy zaprogramowane domyślnie zapalają sie wszystkie pozycje i mijania ) 1. wymogi sprawny fabryczny pilot 2. sprawny system living home ( po pociągnięciu za manetkę od świateł drogowych musza nam się zapalać lampy ) Co będzie potrzebne 1. lutownica 2. cyna 3. izolacja parciana 4. 2 metry kabla może być cienki 1x0,20 5. rezystor 1.1 k ohm 6. opcjonalnie przełącznik takie żeby można było go ładnie schować 7 narzędzia potrzebne do rozkręcenie tego i owego 8. 2 diody zaczynamy 1. na początek zdejmujemy osłonę nad nogami kierowcy możemy przy okazji zdemontować schowek kierowcy i osłonę dolną kierownicy będzie nam się łatwiej pracować znajdziemy pod kierownicą dość sporą wiązkę kabli idącą od stacyjki i manetek musimy zdjąć z niej izolację, po zdjęciu izolacji odszukujemy biały cienki kabel taki jak widać na zdjęciu u mnie jest on przecięty i zesztukowany z niebieskim ponieważ musiałem sprawdzić co na nim jest https://goo.gl/photos/bLG9ccHma8G5Bebw7 jeżeli nie jesteście pewni czy znaleźliście właściwy kabel przy pomocy próbówki lub miernika możemy łatwo go odnaleźć musi pojawiać się na nim masa w momencie włączania świateł drogowych 2 zdejmujemy kawałek izolacji z naszego białego kabla i przylutowujemy do niego około 2 metrów przewodu pomiędzy białym przewodem a naszym nowym wstawiamy rezystor 1,1 k ohm teraz jak dotkniemy nasz nowy kabel do masy to załączą nam się światła na około 30 s zdjęcie mojego kable plus końcówki https://goo.gl/photos/7ziiyzYoLeCRoqWK9 https://goo.gl/photos/aU5XxPrkgMsQdG1e7 zdjęcie rezystora ja miałem tylko 2.2 k ohm wiec użyłem 2 żeby zrobi 1,1 k ohm https://goo.gl/photos/gcViZqoqPEc5BqwF9 3 teraz idziemy na strunę pasażera zdejmujemy schowek sądzę ze każdy umie to zrobić, po zdjęciu schowka wymontowujemy modułu GM5 biała skrzynka powinna wyjść bez większych kombinacji 4 jak mamy już GM5 na stole to zaczynamy zabawę musimy go rozebrać i wlutować sie w 2 piny przekaźników masa na otwórz i masa na zamknij na zdjęciu widać gdzie trzeba się wlutować proszę użyć cienkich przewodów https://goo.gl/photos/x14ApgKGyxfuuwYM8 https://goo.gl/photos/RD6bbdEcBpJ6jm3t9 5 robimy małą dziurkę w obudowie GM5 przekładamy przez nią 2 cienkie kable które dolutowaliśmy i zabieramy się za wstawienie 2 diód tak żeby odseparować od siebie sygnały otwórz i zamknij i z 2 kabli zrobić jeden https://goo.gl/photos/nbXpYBBt8saBbdkm9 https://goo.gl/photos/3VM6yRqS7dXzmT2R8 https://goo.gl/photos/8JzyBt32HgC7oFff9 https://goo.gl/photos/vLm9YhGbCbPqfLy69 6 GM5 mamy gotowe teraz musimy tylko przełożyć kabel ze strony kierowcy na strunę pasażera i połączyć go z kabelkiem wychodzącym z GM5 ja użyłem do tego złączek, można jeszcze po drodze wstawić przełącznik żeby w mroźne dni moc zrezygnować z tej funkcji i oszczędzić energię https://goo.gl/photos/eegVUsiejC9QMJ6x8 https://goo.gl/photos/EA5swQUK727VTXiQ8 https://goo.gl/photos/vDmShSTwEYus6cncA cały sens działania polega na tym ze podajemy masę przez rezystor na manetkę od długich działa tak samo jak byśmy ja klikali ręcznie masę bierzemy z przekaźnikowy od centralnego zamka zalet system da się zrobić za około 10 zł wada jest jedna jeżeli ktoś ma zamykanie podczas jazdy lub używa często guzika zamknij w kabinę to na 1 sekundę zapala nam się światła drogowe tego się nie przeskoczy wydaje mi się ze to rozwiązanie jest na tyle tanie ze można wybaczyć mu ta wadę jeżeli ktoś ma lusterko fotochrom można to udoskonalić i zrobić tak zęby działało tylko po ciemku na razie ja jeszcze takiego nie mam ale jeżeli tylko go założę to poprawie poradnik za jakość poradnika przepraszam pisze pierwszy raz coś takiego
  3. Nie wiem kolego w jaki sposób masz podpięty wzmacniacz czy przez hi low adapter czy może inna metoda cały pić polega na tym ze wzmacniacz dostaje za mocny sygnał i sam się z cisza robi się przester sprawdź czy masz adapter jak tak to masz tam 2 pokrętła do ustawiania jeśli nie ma adaptera to pewnie masz albo wyprowadzone niskie sygnały z tunera albo zapięte po wysokich sygnalach w tedy będzie więcej kąbinowania napisz co masz
  4. Kolego możliwe ze masz uszkodzoną antenę w szybie w tedy wymiana wzmacniacza nie pomoże napisz czy to sedan czy kombi a co do centralnego to niestety antena od niego też jest w szybie sprawdź pod światło czy nie masz przerwanyh ścieżek jeżeli to jest kombi to albo jest w tylnej albo w boczny tylnych
  5. U mnie też był ten problem dodam tylko ze nie działały oby dwa piloty myślałem ze może centrala a okazało się ze w jednym padł akumulator a w drugim się oderwał 15 zł allegro 30 min roboty i działa Sprawdź czy pilot nadaje zanim go przenieść lub sproboj go zakodować na nowo
  6. Tytan ds 400 nie ma gps ale jest za to funkcja anty porwanie jeżeli dokupić kartę yoker
  7. Jedna może być np do latarki ja w e46 miałem wolną wtyczkę okazało się ze jest ona do gniazda na ładowanie latarki a co do drugiej nie mam pojęcia sprawdź miernikiem co jest na tych kabla jeśli na piach jest masa i plus 12 v to problem rozwiązany i będzie to do gniazda latarki
  8. Mogła tak ze ulec uszkod żeni mata zajentosci fotela pasażera trzeba sprawdzić pod kompem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.