Skocz do zawartości

Enriquez

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 2021 520xd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Enriquez

  1. przód tak, tył nie
  2. Pytanie poza konkursem - jak "zalegalizować" retrofit? Wszystkie części ori, zakodowane, działa. I co dalej? Przeczuwam, że jak pojade do ASO to mnie wyślą na drzewo 🙂
  3. Przede wszystkim musisz stwierdzić co tak naprawdę jest problemem. Głośniki (zakładam, że skoro wymieniłeś na nowe Etony - to nie będzie ten trop), kable - może któryś jest przetarty (???), wtyczki - cokolwiek po drodze ze wzmaka do głośników - ostatnią rzecz jaką bym podejrzewał to właśnie wzmacniacz/radio. Też mam basic i przed zainstalowaniem wzmacniacza nie było żadnego harczenia/pierdzenia głośników - nawet na maksa. Ostatecznie w ramach testu podłączyłbym jakikolwiek głośnik (np. kolumnę głośnikową z zestawu audio w domu - taką, która nie ma problemu z przyjęciem większej mocy) w różnych miejscach - by po kolei eliminować przyczynę. Jeżeli okazałoby się, że podłączona kolumna wprost do wzmaka/radia nie gra jak powinna - masz problem ze wzmacniaczem.
  4. No ale skoro ASO doprowadziło do tego, że jest problem, to chyba problem leży po stronie ASO? Auto przyjechało sprawne.
  5. Po lifcie występuje. Nazywa się RAM i wygląda tak (to coś aluminiowego z wiatraczkiem po lewej)...
  6. Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, że bazowy system 676 pozwala na upgrade audio za mniej więcej 8-9 tysięcy obecnie, aby to dobrze grało (wymiana głośników, dodanie Match up8, strojenie). Mając HK czy B&W i tak należy wyrzucić w kosmos te wszystkie fabryczne pseudo głośniki i dodać wzmacniacz - tym razem up10, bo dochodzą dodatkowe głośniki w drzwiach z tyłu i ewentualnie centralny, który akurat należałoby usunąć. Zatem koszt zwiększy się o kolejne 2-3 tysiące. Jeżeli komuś wystarcza HK czy B&W i nie chce grzebać w aucie, to jest to jak najbardziej OK. W przypadku 676 upgrade jest niestety koniecznością.
  7. Niby się da, ale moim zdaniem szybciej zdejmiesz cały boczek (to tylko 2 śrubki), niż ten panel wyjmiesz.
  8. Ten znowu swoje ... w każdym temacie to samo pitolenie.
  9. W przypadku bazowego audio, sama wymiana głośników była dla mnie bardzo zauważalna, gdyż doszły tweetery, których nie było, jak i wymiana głośników basowych pod siedzeniami. W przypadku hifi - masz już tweetery i głośniki basowe też wydaje mi się, że są lepsze. Zatem sama wymiana nie będzie tak odczuwalna w tym przypadku. W moim aucie (bazowe audio), dopiero dodanie wzmacniacza całkowicie odmieniło audio.
  10. up7 już nie jest oferowany. up8 obsłuży 8 kanałów - czyli na przykład drzwi przód, suby, drzwi tył i podsufitkę z tyłu. Ma też RCA do zewn. wzmaka do dodatkowego SUBa. Jeżeli masz głośnik centralny i głośniki w tylnych drzwiach (nie wiem jak jest w hifi) to będziesz potrzebował up10 aby to obsłużyć, bo braknie Ci jednego kanału.
  11. w jednym ma rację - przeważnie słabsze silniki okazują się bardziej awaryjne, nie mniej jednak właśnie te jednostki są najczęściej kupowane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.