Skocz do zawartości

Kmil

Zarejestrowani
  • Postów

    780
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i
  • Lokalizacja
    Stargard/Bergen

Osiągnięcia Kmil

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Również i ja mogę polecić warsztat NASO BMW / MAX na harnasiów. Bardzo szybko, sprawnie i fachowo!! Paweł akurat był na urlopie ale równieź i jak najbardziej Krzysztofowi można zostawić auto. DZIĘKI :cool2:
  2. jeszcze raz proszę o podpowiedz odnośnie tego błędu....Na pewno ktoś coś wie...
  3. Witam wszystkich. Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć o co chodzi z tymi dwoma wykresami. Chodzi mi najbardziej o te które są ponad normę, te 2 z wykrzyknikami no i jeśli jest coś innego niepokojącego z innych wykresów to prosiłbym o podpowiedź :D Gdzieś wyczytałem że mogą świece mogą być za coś podobnego odpowiedzialne.. http://img3.imageshack.us/img3/5531/inpaloaderanalogvalues1.th.jpg, http://img689.imageshack.us/img689/940/inpaloader1analogvalues.th.jpg, http://img214.imageshack.us/img214/7118/inpaloader2analogvalues.th.jpg, http://img809.imageshack.us/img809/7765/inpaloader3engineroughn.th.jpg oraz znalazło mi błąd w shadow, powraca po usunięciu i odpaleniu silnika. niby to klapka wydechu-przepustnica, ale sęk w tym ze ja mam silnik 2.5 l a tam szedł pojedynczy wydech... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=18_0241&hg=18&fg=20 http://img832.imageshack.us/img832/4117/inpablad.th.jpg
  4. Witam wszystkich. Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć o co chodzi z tymi dwoma wykresami. Chodzi mi najbardziej o te które są ponad normę, te 2 z wykrzyknikami no i jeśli jest coś innego niepokojącego z innych wykresów to prosiłbym o podpowiedź :D INPA nie wykrywa żadnych błędów... http://img3.imageshack.us/img3/5531/inpaloaderanalogvalues1.th.jpg http://img689.imageshack.us/img689/940/inpaloader1analogvalues.th.jpg http://img214.imageshack.us/img214/7118/inpaloader2analogvalues.th.jpg http://img809.imageshack.us/img809/7765/inpaloader3engineroughn.th.jpg
  5. problem został rozwiązany. Sypiący się katalizator zapychał wydech, stąd brak mocy, szarpania, gaśnięcie silnika- dławienie itd jak opisane wyżej. Poniżej zdjęcia przedstawiające kata :twisted: może komuś się przyda. Dzięki __Kai__ za próbę pomocy w rozwiązaniu problemu :cool2: POZDRAWIAM http://img444.imageshack.us/img444/3853/dsc00661op.jpg http://img707.imageshack.us/img707/3715/dsc00662s.jpg
  6. Witam Wszystkich forumowiczów!! mam problem z moja 5tka...otóż 2 dni temu autko ciągło do 4800 , 5000 tys obr . Po tym czuć, że silnik nie idzie dalej, tak jak powinien. Do końca doszedł do ok 5700 i nic więcej, zero odcinki i czuć delikatne szarpanie silnikiem. Na jałowym kręcił do ok 6500. brak odcinki dzisiaj ciągła tylko do 4500 i były jakieś strzały , jakby z wydechu albo rzężenie silnika... Godzinkę auto postało, odpaliłem jeszcze raz strzałów nie było, przejechałem ok 5 km i z powrotem, brak mocy i strzały. w sobotę wymieniłem filtr paliwa oraz czujnik położenia wałka rozrządu... na starym czujniku były dodatkowo szarpnięcia autem a po tym brak mocy... Myślałem że mi się wydaje ale z dnia na dzień, przyśpieszała coraz gorzej. Silnik zaczął głośniej chodzić i jakby pod dźwięk sportowy... świece NGK mają 2 msc, filtr powietrza też. spróbuje jutro podmienić stary czujnik i filtr paliwa. delikatnie dymi na biało i trochę pluje jakby brudną wodą z wydechu. przy dodaniu gazu do deski, na początku jakby zwalniało... ale po chwili zaczyna powoli przyspieszać. pompa w baku brzęczy wiec chyba chodzi... ?? za 9 dni mam trase 1.5t km do PL i nie wiem co robić. Podpowiedzcie coś proszę :cry2:
  7. a ta druga końcówka idzie gdzieś pod termostat?
  8. BU21403 :cool2: dodam że mam na pojedynczym vanosie.
  9. a wiecie czy czujnik ze zdjęcia pierwszego, nr 17 to jest ten sam co nr 18 ze zdj drugiego ?? http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/g/240.png http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/r/236.png bo właśnie u mnie idzie on w głąb silnika, a z rysunku pierwszego jakby na zewnątrz... wydaje mi się że to są te same tylko inaczej narysowane
  10. Kmil

    Hamulce w E39

    moze juz ktos to robil i podpowie cos jeszcze od siebie... :wink: od tego chyba jest forum. Szukac szukalem, ale nie znalazlem dokladnego opisu.
  11. Kmil

    M pakiet i jego komfort

    amorki tez sa skrocone... dedykowane sa Bilstein b8, sachs advantage i jakies z Monroa... Te rowniez amorki stosuje sie do obnizen. niby na zwykle amorki tez mozna zalozyc obnizajace sprezyny ale niby do 40. spogladajac nawet na allegro wszedzie pisze ze nie dla m technik, albo nie dla 535, 540. wiec roznice sa. zewnatrz moze wygladac tak samo, ale bebechy sa inaczej budowane. roznica tez jest w jezdzie na obnizonych amorkach i krotszych sprezynach, a normalnych amorkach i krotszych tych samych sprezynach. Na tych obnizonych jest auto bardziej komfortowe niz na zwyklych.
  12. Kmil

    M pakiet i jego komfort

    a czy majac zawieszenie normalne, mozna zastosowac amortyzatory od M-technika ? czy trzeba jeszcze cos zmienic? :wink:
  13. Kmil

    Hamulce w E39

    tez bym prosil o podpowiedz do tego pytanka... i ewentualnie co trzeba kupic np z 535, 540 V8 do 523, bo tarcze i klocki kupilbym nowe, tylko chodzi o np. zaciski, podobno jarzmo, ale nie wiem co to jest :P Gdyby ktos mogl podac rysunki z realoem i zaznaczyc... :cool2: DZIEKUJE
  14. i ja bym tez podlaczyl sie do pytania... dodam ze mam poduszki w drzwiach.
  15. Kmil

    prosba o rade\swap?

    Może ktoś doradzić w tej sprawie :?: :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.