Skocz do zawartości

el__

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 M135i xDrive LCI 2016
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia el__

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zimówki kup najlepiej w lutym/marcu, będą dużo tańsze niż jesienią :-) Ja tak zrobiłem i zapłaciłem coś ok 2500 za komplet 18 RFT z homologacją BMW, a w salonie chcieli 4000. I spokojnie możesz założyć opony o szerokość 225 na tylne felgi (BMW wymaga na zimę takiej samej szer przód/tył) - tak samo mam z tyłu felgi o szer 8 cali i opony dobrze siedzą.
  2. Gratsy zakupu :) Jakie wrażenie z głośności na Comfort? Jest jakaś różnica względem serii?
  3. Wszystko zależy od trasy i warunków na niej. Ile Ci pali na autostradzie? Mi przy tempomacie ustawionym na 140 z kompa wychodzi równe 10.
  4. Z założenia to jest dupowóz, więc xDrive idealnie pasuje do koncepcji :-) Przy okazji spalanie z trasy Nowy Sącz-Brzesko, Comfort bez zbytniego spinania się. Nie jest źle ;-) http://i.imgur.com/MGk9LOP.jpg
  5. Też mi się coś obiło o uszy o tych H&R. Nie pozostaje więc chyba nic innego jak pójść w te Eibachy. A jak generalnie gwarancja widzi taką zabawę? Rozmawiałeś z kimś o tym w salonie, czy wolałeś przemilczeć temat? :P
  6. A jakie masz wrażenia pod kątem komfortu po założeniu sprężyn, jest jakaś różnica? Też chcę założyć do siebie jakieś i waham się między Eibachami a H&R. Ciekawi mnie też spora rozbieżność w zakresie obniżenia Eibachami w zależności od wersji silnikowej i napędu. Wygląda na to, że generalnie X-y obniża się do poziomu RWD, a RWD idą w dół zdecydowanie bardziej.
  7. Tak, na około 300 km stricte po mieście. Bywa mniej, bywa więcej, ale to już zależy od korków. W innych moich autach to jest ok 350-400 km, więc do mentalnego komfortu brakuje mi tych 50 km ;-) Ale może jak coś się tam w silniku ułoży wraz z przebiegiem to trochę spadnie spalanie.
  8. Teraz montują :) Mi nawet do głowy nie przyszło, że można je pomylić na tamtej fotce, ale jak widać mam zbyt małą wyobraźnię :D http://i.imgur.com/RahawoG.jpg A co do samego auta - jak na razie denerwuje mnie głównie trochę za mały bak, gdyby miał pojemność bliżej 60 l to byłby w sam raz w stosunku do spalania.
  9. Kamera to trochę gadżet, a trochę też przydatna rzecz. Często parkuję w ciasnych miejscach i czujniki już dawno wariują, a kamera mi skutecznie podpowiada że mam jeszcze trochę miejsca żeby się dobrze ustawić. Przydaje się też przy parkowaniu tyłem do wysokiego krawężnika, którego czujniki nie wyłapią - jak na foto poniżej, żeby nie dostać zawału wysiadając po zaparkowaniu ;-) http://i.imgur.com/rt4N7es.jpg
  10. Jak jest brudna to do niczego :D A z przecieraniem to trochę syzyfowa praca, teraz cały czas leje i jest syf na drodze, jeżdżąc dużo po mieście i często parkując musiałbym za każdym razem wysiadać z auta, przecierać i dopiero parkować. Byłem pewien że kamera jest pod znaczkiem jak w X5 albo w głupim Golfie, a nie w miejscu idealnym do zasyfienia się :roll:
  11. Zawieszenie daje radę na krakowskich dziurach, czuć tylko że runflaty nie mają za bardzo ochoty wyrabiać. Gdyby nie one to by była już niezła kanapa ;)
  12. Auto zamówiłem jakoś na początku grudnia, a odebrałem na początku lutego. Na zewnątrz Estoril Blue, w środku tkanina Hexagon + listwy alu Hexagon. Z wyposażenia: Navi Pro plus jakieś internety i inne, nagłośnienie HiFi, kamera cofania (nic w niej nie widać jak jest mokro :mad2: ), adaptacyjne zawieszenie, LED-y skrętne, tempomat, dostęp komfortowy, pakiet oświetlenia wnętrza, grzanie tyłka i jakieś inne głupoty. Mody: nakładki na pedały M Perf + etui na kluczyk M Perf :twisted: :lol: http://i.imgur.com/VdO3b5Y.jpg http://i.imgur.com/RX9SFLU.jpg http://i.imgur.com/aQmYOO8.jpg
  13. Tyle że tutaj nie byłoby nic innego do obliczania, bo rozmiar byłby fabryczny, taki jak dla letnich. Błąd w obliczaniu mógłby być w przypadku innej średnicy, a tutaj nie ma takiej sytuacji. Ale generalnie rozważam naciągnięcie na tylne 8 cali opony 225, BMW sprzedaje fabryczne zestawy dla F3x w takiej konfiguracji, więc z naciągiem nie będzie problemu.
  14. M Perf to sam tłumik końcowy i do ceny jaką BMW podaje zawsze trzeba doliczyć jeszcze cenę końcówek. Dla M135i kosztuje wtedy 5200 zł (chromowane końcówki) lub 5900 zł (końcówki z karbonem). Zakładam że dla 335i/435i ceny są podobne. W przypadku Akrapa kupujesz nie tylko sam tłumik, ale cały wydech. Jako alternatywę dla M Perf można wziąć końcowy Eisenmanna, np http://www.mm-performance.pl/uklad-wydechowy-eisenmann-wydech-p-1114.html
  15. Dzięki, rozsądne wytłumaczenie :) Ciekawe jak to ma się do xDrive, ale to już byłoby chyba raczej gdybanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.